יום שבת, 14 בספטמבר 2019

קצף עדין לניקוי עור הפנים של דוקטור עור


קצף ניקוי עדין הצטרף לסדרת הפנים והגוף של דוקטור עור. הוא מיועד לעור רגיש, מכיל שמן אינקה אינצ'י וללא פראבנים. מרקמו קצף, ריחו ריח מאסק נעים ביותר והוא מנקה היטב ובעדינות.

דוקטור עור, מותג הדרמו קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור מרחיב את סדרת הרחצה וטיפוח הגוף ומשיק: קצף עדין לניקוי הפנים המועשר בשמן האינקה אינצ'י, התורם לשמירה על מבנה העור, למראה עור נקי ובריא
דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק קצף עשיר ועדין, לניקוי עור הפנים, המעניק לחות מיידית ומותאם גם לעור רגיש. המוצר החדש הינו חלק מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף של דוקטור עור, הכוללת מגוון מוצרים לטיפוח עור הגוף, בהתאמה לסוגי העור השונים.
קצף הניקוי מסייע ליצירת מראה עור בריא ונקי, ומשאיר את עור הפנים עם תחושה רעננה וניחוח מפנק של לילך מאסק. מכיל שמן אינקה אינצ'י המופק מזרעי צמח הגדל ביערות האמזונס, וידוע בזכות חומצות השומן אומגה 3 ואומגה 6 שבו, החשובות לשמירה על מבנה העור. בדומה לכל מוצרי סדרת הרחצה וטיפוח הגוף, מכיל הקצף את נוסחת הדרמו-קומפלקס®, שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת המעניקים לעור לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.
עוד מכיל הקצף פרו-ויטמין B5 המרגיע את העור ומסייע בשיקומו, תמציות שיבולת שועל וקמומיל, המעניקות לחות מתמשכת, ריכוך, גמישות ותחושה מרגיעה ונעימה לעור, ו-ויטמין E - נוגד חמצון המסייע להגנה מפני נזקי הסביבה והרדיקלים החופשיים.
המוצר פותח על ידי רופאי עור, נבדק לעור רגיש ומוגש כקצף, שהינו עדין ביותר במרקם ובאופן הניקוי ואינו מכיל פראבנים.
התכשיר במרקם של קצף עדין ונעים וריחו משגע ומשכר. כייף להשתמש בו, הוא מנקה היטב ולא מייבש את העור.
מידע
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר דוקטור עור.
מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים, 150 מ"ל.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה
***
אודות סדרת הרחצה וטיפוח הגוף של דוקטור עור:
הסדרה פותחה על ידי רופאי עור ומותאמת לסוגי העור השונים. הסדרה כוללת מוצרים בארבע קטגוריות: תחליבי רחצה, תחליבי גוף, ניקוי ופילינג לפנים וקרמי ידיים ורגליים. בסדרה מוצרים חדשניים וייחודיים דוגמת תחליב רחצה אנטי אייג'ינג, חמאת גוף אנטי אייג'ינג ותחליב רחצה המותאם במיוחד לעור יבש. כל המוצרים בסדרה מכילים את נוסחת הדרמו-קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים עם יעילות מוכחת המעניקים לעור לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.
כל מוצרי דוקטור עור פותחו על ידי רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור השונים. כל מוצרי דוקטור עור מכילים רכיבים שיעילותם מוכחת.
דוקטור עור הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, נוק ו- R3. בנוסף, החברה משווקת את מותג הדרמו-קוסמטיקה, דוקטור עור, מותג החיתולים והמגבונים, בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים, ואת מוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.
ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה בין היתר מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr