יום שישי, 27 בספטמבר 2019

Dry Skin & Topic של קמדיס – לטיפול ביובש העור לקראת החורף


סדרת Dry Skin & Topic של קמדיס Kamedis מיועדת לטיפול בעור יבש, אטופי והסובל מאקזמה. הסדרה מבוססת על צמחי מרפא סיניים בטכנולוגיה מודרנית פטנטית, ללא פראבנים, סטרואידים, SLS וכו'. הסדרה כוללת כרגע 4 תכשירים קרם גוף טיפולי לפנים ולגוף, ג'ל רחצה טיפולים לפנים ולגוף, קרם ידיים וג'ל רגליים עשיר. 


על התכשירים של קמדיס כבר דיברתי רבות. הם אצלי קבוע בשגרת הטיפוח. גם הבת שלי ואמא שלי עברו אליהם. ואף התברר לי שהתכשירים עוזרים לאנשים רבים נוספים, המורה ליוגה שלי סיפרה לי שרק זה עוזר לבת שלה (כמובן שקצת אחרי זה קיבלה ממני מתנה את נוזל הרחצה והקרם). עכשיו כשהתחיל הסתיו ומתקרב החודש כדאי לנצל את המבצע באתר של קמדיס לכבוד ראש השנה של 30% עד 1.10 שבו גם מקבלים מתנה על קניה מעל 100 ש"ח – ג'ל לחות לרגליים 100 מ"ל.

קרם טיפולי לפנים ולגוף:  Topic Skin Face& Body Cream
בפורמולה חדשה עשירה ומזינה, להרגעת עור מגורה ואדמומי והקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור).  שימוש קבוע יסייע בריכוך העור, יעניק תחושת הקלה על הגרד  ומראה בריא יותר. שילוב יעיל של 6 צמחים  בפורמולה הפועלים בסינרגיה, תומך במערכת ההגנה של העור ושומר על איזונו ומקל על רמת הגירוד, היובש והאדמומיות. הקרם מתאים גם לתינוקות מעל גיל 6 חודשים 150 מ"ל מחיר: 90 ₪. 
קרם טופיק הוכח קלינית -  50% הקלה בסימפטומים של דלקת עור אטופית בתוך שבועיים. בנוסף 100% מהמשתמשים היו שבעי רצון משימוש בקרם.  https://www.kamedis.co.il/pages/clinical-study-topic-skin
ג'ל רחצה טיפולי לפנים ולגוף: Body Wash   Topic Skin Face
להשלמת הטיפול בפנים והגוף, מנקה בעדינות ומקל על עור יבש, אדמומי ומגורה בפנים ובגוף. 200 מ"ל, מחיר: 55 ₪.

ג'ל לחות עשיר לרגליים Foot Gel
לטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד בכף הרגל.  פורמולת הג'ל עשירה בלחות ומעניקה פעילות ריכוך מוגברת לשיקום מהיר ומיידי של כפות הרגליים. בניסוי קליני להוכחת יעילות המוצר,97.4% דיווחו על הפחתה בתסמיני עור יבש וסדוק. פעילותו של הג'ל מתבצעת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס - המעניק לו תוצאות משמעותיות וגם את הגוון הטבעי והייחודי לו.  זהו ג'ל עשיר המתמודד עם עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס המזין אותו בלחות.  מכיל 100  מ"ל מחיר: 45 ₪.

קרם ידיים -   Nourishing Hand Cream
קרם לחות עשיר ומזין לידיים להרגעה מידית של עור ידיים יבש, . מסייע בשיקום עור הידיים, ובהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. הקרם לוכד את הלחות בעור ומרכך סדקים ויובש, עוזר בהרגעת עור אדמומי ובעל ניחוח טבעי מתאים גם למצב עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס. מכיל 100 מ"ל, מחיר: 30 ₪.

לקרם צבע בז' וניחוח צמחי נעים. תוכלו לקרוא עוד בכתבה: קרם ידיים של קמדיס.

מידע

התכשירים ניתנים לרכישה באתר: www.kamedis.co.il , וכן ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה
חברת קמדיס הוקמה ב-2003 בליווי צוות מומחים לרפואה סינית ומומחים בעלי שם עולמי בתחום רפואת העור, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות. המוצרים מבוססים על שילוב של תמציות צמחים הידועים ביעילותם מהרפואה הסינית  יחד עם מרכיבים מערביים יעילים. קמדיס השקיעה שנים של מחקר ופיתוח במטרה לעבוד בטבעיות עם העור ללא תופעות לוואי  ולהקל על תסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיטיס, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה, ועור יבש ומגורה. יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים. החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, סין, פיליפינים וסינגפור, זאת בנוסף לטאיוון ולמספר מדינות באירופה. בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr