יום שבת, 2 במרץ 2019

קרם Topic Skin Face & Body Cream של קמדיס

חברת "קמדיס"  משיקה קרם טיפולי מסדרת TOPIC חדש ומשודרג לפנים ולגוףTOPIC SKIN FACE & BODY CREAM . התכשיר כולל 6 צמחי מרפא בנוסחה ייחודית וחומרים מרככים לעור וללא פראבנים, סטרואידים וצבעים או ריחות מלאכותיים. לרגל השקת התכשיר תינתן 30% הנחה באתר קמדיס על רכישת התכשיר עם המוצר המשלים- ג'ל רחצה. 
קרם Topic Skin Face & Body Cream של קמדיס
קרם Topic Skin Face & Body Cream של קמדיס
הסובלים מאטופיק דרמטיטיס ומיובש תמיד נמצאים בחיפוש אחר מוצרים שירגיעו את העור. חברת הדרמו-קוסמטיקה קמדיס משלבת תמציות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית יחד עם חדשנות מערבית שהוכחו קלינית ועוגנו בפטנטים. כתבתי על החברה ועל התכשירים בכתבה .  סדרת TOPIC של המותג שודרגה וקרם הלחות לגוף עבר מהפכה בפורמולה כך שיוכל להתאים גם לטיפול בעור הפנים ומעתה הוא נקראTOPIC SKIN FACE & BODY CREAM .

תופעות כמו עור יבש ואדמומי יכולות להופיע גם באסטמה של העור או בשמה המקצועי - אטופיק דרמטיטיס- הסוג הנפוץ ביותר של אקזמה השכיחה לרוב בקרב ילדים. בישראל ישנם כ – 300 אלף הסובלים מהמחלה, כ90% מהם הינם תינוקות וילדים. זוהי מחלת עור דלקתית כרונית, המתאפיינת בגרד ויובש של העור ובשטחי עור אדומים ויבשים, בקרב ילדים בעיקר בקפלי העור במרפקים או באחורי הברכיים ובשורשי כפות הידיים. אולם, אצל מבוגרים זו מתבטאת בפנים והצוואר, בית חזה והגפיים. תמצאו פה בבלוג טיפים בטיפול ביובש ובאטופיק דרמטיטיס.     

קרם טיפולי TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM 

הקרם פותח עם פורמולה חדשה עשירה ומזינה, שמטרתה העיקרית היא הרגעת עור מגורה ואדמומי והקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור). הקפדה על שימוש קבוע יסייע בריכוך העור, תחושת הקלה על הגרד ובהשגת מראה בריא יותר. שילוב של תמציות שישה צמחים בפורמולה שפועלים בסינרגיה, תומך במערכת ההגנה של העור ושומר על איזונו ומקל על רמת הגירוד, היובש והאדמומיות.
הקרם עתיר רכיבים מתקדמים ומכיל 6 צמחי מרפא, חמאת שיאה, סרמידים, חומצה הילארונית, ויטמין E, חומצה לקטית ועוד וללא סטרודאידים, פארבנים, בושם או תוספת צבע מלאכותי.

ניסויים קליניים בחנו את הפורמולה החדשה ואלו ומצאו כי קיימת  הפחתה של 50% בסימפטומים של עור יבש , גרד בעור – החל משבועיים מיום השימוש בפורמולה. באשר לשביעות הרצון מהפורמולה החדשה נרשמו 100% שביעות רצון בכלל המקרים. הנה קישור למחקרים: https://www.kamedis.co.il/pages/clinical-study-topic-skin

יתרונות הפורמולה החדשה  של התכשיר

·         6 צמחים הפועלים בסינרגיה ומספקים הקלה בתסמיני יובש אדמומיות וגירוי.
·         תמיכה מלאה במערכת ההגנה של העור.
·         שמירה על איזון שכבת העור החיצונית.
·         מכיל רכיבים מרגיעים לעור רגיש ומגורה.
·         פורמולה במרקם עדין המתאים לעור רגיש בפנים ובגוף.
הקרם החדש פותח כאחיו כהשלמה לג'ל הטיפולי של סדרת TOPIC הנקרא TOPIC SKIN FACE & BODY WASH – הנועד להקל על עור יבש, אדמומי ומגורה בפנים ובגוף עליו אני גם כן ממליצה בבלוג.

חוות דעתי

לקרם צבע בז' וניחוח צמחי מרפא המוכר לי מהתכשירים של החברה. צריך להתרגל לניחוח שאינו מבושם אלא של צמחי מרפא מיוחד במינו, גם לי הוא היה הפתעה בפעם הראשונה שניסיתי מוצרים מהסדרה. עכשיו אני נהנית ממנו והבת שלי ממש מכורה אליו. נמרח יופי ולא שמנוני, אינו שורף גם כשהעור מגורה ונספג. מעניק לעור לחות נעימה. לעוד סקירות של מוצרים של קמדיס.

מידע

קרם Face & Body Cream, מכיל  150 מ"ל מחיר לצרכן:90 ₪. 
מתאים לתינוקות מעל גיל 6 חודשים.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה
חברת קמדיס הוקמה ב-2003 על ידי רוני קרמר וצוות מומחים לרפואה סינית בעלי ידע נרחב ברפואת עור, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות, המבוססים על שילוב של תמציות צמחים הידועים ביעילותם מהרפואה הסינית  יחד עם מרכיבים מערביים יעילים.במוצרים הושקעו שנים של מחקר ופיתוח במטרה לעבוד בטבעיות עם העור ללא תופעות לוואי  ולהקל על תסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיטיס, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה, ועור יבש ומגורה. יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים. החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, סין, פיליפינים וסינגפור, זאת בנוסף לטאיוון ולמספר מדינות באירופה. בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr