יום חמישי, 26 בספטמבר 2019

סדרת קרטין פורטה Keratin Forte של ג'ויה מוצרי שיער

סדרת קרטין פורטה Keratin Forte של ג'ויה חברת הטיפוח הישראלית המתמחה בטיפוח שיער מקצועי מתבססת על חלבון קרטין טהור, ללא ללא מלחים ומתאימה לכל סוגי השיער גם כזה שעבר טיפול והחלקה. התכשירים האלו באמת עושים הבדל לשיער ואחרי שתשתמשו בהם, תתקשו לחזור לאלו שנמכרים בפארמים, ואני אומרת זו מנסיון אישי!


אני שוחה וצובעת את שיערי ולכן בוחרת תכשירי שיער איכותיים, כאלו שישקמו את השיער, ירככו אותו ויתנו יכולת סידור וברק. מאז שניסיתי את ג'ויה, כמעט רק במוצרים שלהם אני משתמשת ומנסה את הסדרות השונות. בעבר השתמשתי בסדרת קרטין פורטה שהתעדכנה והשתדרגה לאחרונה ועכשיו אני ממליצה עליה שוב. שלושת המוצרים בסדרה שאני ממליצה עליהם כעת הם: שמפו טיפולי, מסכת הזנה וקרם לחות (לשיער יבש). 


אגב, במרככי שיער רגילים הפסקתי להשתמש ואני משתמשת באופן קבוע במסכה ובקרם הלחות שמייתרים אותם לדעתי. אחד היתרונות בסדרה שמשפיעה נהדר על השיער שלי הוא הניחוח הנעים אך לא משתלט שלה, עדין מאוד ונעים. כזה שמרגישים אותו ממש מקרוב אבל לא מפריע לבושם.

שמפו טיפולי Keratin Forte

שמפו טיפולי, ללא מלחים, מסדרת קראטין פורטה, עם פורמולה ייחודית המועשרת באקסטרא חלבון קראטין טהור המסייע בשיקום, חיזוק ושמירה על סיב השיערה ובקומפלקס ויטמינים החודרים לעומק השיערה, מזינים ומעשירים אותה בלחות עשירה ומסייעים בשיקום קצוות מפוצלים. השמפו מנקה ומטהר את השיער והקרקפת ביסודיות, שומר על רמת - pH  מאוזנת בעור הקרקפת, מעניק לשיערך גמישות, רכות ומגע משיי וניחוח נעים לאורך זמן. השמפו מותאם במיוחד לשיער שעבר החלקה, צבע, הבהרה או סלסול. מתאים לשימוש יום יומי. השמפו ממש נעים, ריחני וכייפי!

 מסכת הזנה Keratin Forte

מסכת הזנה קראטין עם מיקרו-קפסולות ללא מלחים, מסדרת קרטין פורטה, בעלת נוסחה מהפכנית המשלבת מסכה איכותית מועשרת בחלבון קראטין טהור, המסייע בשיקום, חיזוק ושמירה על השערה, ומיקרו קפסולות זעירות המכילות ויטמינים וחומרים פעילים החיוניים לבריאות השיער. בעת השימוש במסכה, המיקרו קפסולות מתרככות ומשחררות וויטמינים וחומרים פעילים אשר חודרים לסיב השערה, מזינים אותה, מצפים אותה בשכבת הגנה ורכות, מסייעים לשיקום והבראת השיער ומעניקים לה גמישות, בריאות וזוהר עם ניחוח רענן לאורך זמן. מתאימה לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שעבר טיפולים כימיים כגון: החלקה, צבע, סלסול ועוד. 
המסכה מכילה מיקרוקפסולות שנמסות בחום הגוף. לוקחים כמות של מסכה ומשפשפים את הידיים אחת בשניה כך שהן תימנסנה ואז מורחים על השיער. אחרי צביעה מומלץ לשים כמות נדיבה. ובכל מקרה להשאיר את המסכה 2-3 דקות לפחות ואז לשטוף. התוצאה מעולה, השיער פשוט רך ונעים כל כך ונראה מעולה!

קרם לחות Keratin Forte

קרם לחות ללא מלח, מסדרת קראטין פורטה, מתאים לכל סוגי השיער. הקרם לחות מבוסס על פורמולה ייחודית מועשרת באקסטרא חלבון קראטין טהור, קומפלקס ויטמינים חיוניים לשיקום וחיזוק סיב השיערה וחמאת שיאה המעניקים רכות עמוקה לשיער, הזנה אינטנסיבית והגנה מקסימלית מפני רדיקלים חופשיים, נזקי אקלים, קרינת UV ושימוש במייבש ומחליק שיער. השיער נותר עם מראה בריא, ברק עשיר, רכות, חיוניות וניחוח נפלא לאורך כל היום
את הקרם מורחים על שיער לח או יבש וההשפעה מיידית. השיער מפסיק להתנפח ולהיראות מדובלל ומסתדר היטב בלי הקרזול האופייני אחרי בריכה, צביעה וכו'. הוא מקבל ניחוח נעים וברק יפה. אני ממליצה לא לשים יותר מדי שלא יכביד על השיער. קצת ולסרק. מתאים גם לפן.
בסיכום, סדרה מעולה, נעימה, אפקטיבית וריחנית! מומלץ בחום!
מידע
ניתן לרכוש את המוצרים בחנויות מובחרות ואצל ספרים או ישירות באתר ג'ויה https://joya-act.co.il/
באתר יש הנחות בשימוש בקוד ההטבה KF10 תקבלו מתנות ודוגמיות!
גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr