יום שני, 18 בנובמבר 2019

טיפוח לחורף וליובש – תכשירים מבית דרמלוג'יקה

הסתיו והחורף מביאים עימם יובש וצורך להגנה לעור ואיתם גם הזדמנות לטיפול בעור כשהשמש אינה בשיא עוזה. שתי המלצות רותחות במיוחד לשני תכשירים של דרמלוג'יקה שמתאימים בדיוק לעונה: מסכת מולטי ויטמין וקרם חוצץ. בנוסף, טיפים לעונת החורף. 


מסכת מולטיויטמין Multivitamin Power Recovery Masque

מסיכת מולטי ויטמין, מתאימה לכל סוגי העור. מסיכה מסירת תאים מתים, אנטי דלקתית, ממצקת ומשקמת. מכילה ריכוז גבוה של אצות ורטינול ושלל פפטידים. בעלת ויטמינים E,C,A,F,B5 העוזרים בשיקום העור מפגעי הסביבה. בנוסף, מרכיב שיבולת השועל מונע דלקות בעור ומעניק לחות. שיפור המרקם האלסטי של העור והגברת ייצור סיבי הקולגן. מחיר לצרכן: 274 שקל (75 מ"ל).

במסכה משתמשים פעם בשבוע. להגברת התוצאה עושים לפני פילינג (אני לא עשיתי) מורחים בנדיבות על עור נקי ומשאירים 10-15 דקות. הצבע שלה צהבהב, היא לא מבושמת והאמת שהריח הזכיר לי חימר. היא נספגת ברובה אבל נשאר מעט חומר שלא התייבש על הפנים אלא נשאר עד להסרה במים חמים. אני מאוד רגישה והיתה לי הרגשת עיקצוץ קלה בפנים שלא עברה מיד. את המסכה שוטפים במים חמימים. יש להקפיד על מריחת קרם הגנה ביום.

במסכה הזו נראה לי שיש הכל – גם פילינג עדין וגם ויטמינים ופפטידים והיא פגז! מאז שהשתמשתי במסכה Rapid Reveal של דרמלוג'יקה בחורף שעבר לא נתקלתי בתוצאה כל כך טובה שכוללת פילינג עדין ושיקום שמשאיר את העור חלק ובהיר בצורה נעימה ביותר! מעכשיו זו המסכה הקבועה שלי לחורף ואני ממליצה עליה מאוד!

קרם חוצץ Barrier repair

השם אולי נשמע קצת רציני, אבל התרגום היה לא קרם מגן כדי שלא תטעו ותחשבו שהוא קרם הגנה מהשמש. זהו למעשה קרם חוצץ, שבזכות מרקמו הייחודי הוא חוסם את הרוחות והיובש ושומר על הפנים.
קרם לחות ייחודי  במרקם סיליקוני, הנספג בעדינות אל תוך העור הרגיש, לשם הרגעתו וחיזוק מחסום ההגנה הטבעי. השימוש בתכשיר זה מעניק תחושה של משי לעור הפנים, ניתן להשתמש בו כמעטה הגנה מעל לכל תכשירי הטיפוח שמרחנו בבוקר / בערב, והוא יהווה מעין חוצץ בין העור ובין פגעי מזג האוויר. הקרם הייחודי, מסדרת התכשירים לעור רגיש ultra calming, משקם את מחסום ההגנה הטבעי של העור, ומונע הופעת רגישות בעור.

הקרם אידאלי לעונת החורף וכן מאוד מתאים לגולשי הסקי, שכן הוא ממסך את שכבת העור החיצונית ומגן עליה מפני הרוחות ושאר המזיקים מבחוץ. מחיר: 241 שקל (30 מ"ל).
את הקרם ניתן למרוח פעמיים ביום (או יותר אם צריך) והוא מדהים! יש לו מרקם ג'ל שקוף ונטול ריח לחלוטין. מרגישים ישר שהעור קיבל מרקם חלק המבודד את העור מהסביבה ונועל את הלחות שלו. לדעתי, הוא חובה לכל הרגישים במזג האויר הזה!
אגב, הוא אינו מחליף קרם הגנה וצריך למרוח בהתאם אם נחשפים לשמש או למקור קרינה.
לקראת החלפת שגרת הטיפוח עם כניסת החורף, מסבירה ליאת פליסר הלפרט, סמנכל"ית ההדרכה של המותג המוביל לבריאות העור "דרמלוגי'קה", מה כדאי לדעת וליישם:
מה הם נזקי החורף העיקריים בעור? היובש, הקור, השהייה במקומות מחוממים – כל אלה מחייבים התייחסות בתוך שגרת הטיפוח.
1.     ניגוב חלקי !  בתום הניקוי הכפול, השאירי את העור מעט לח ואל תנגבי עד תום. במטרה שהעור יספוג את טיפות המים שנותרו עליו.
2.      הוסיפי פילינג עוצמתי שיכין את העור לקליטה של חומרים מזינים.  סרום בעל מרקם מימי יצליח לחדור ולהיספג בנקבוביות המוכנות ובכך ללחח את העור מעומקו של הדרמיס.
3.     הוסיפי תכשירי לחות עשירים ומזינים ליום וללילה.
4.     מסכות עשירות – הכוללות ויטמינים ומרכיבים חיוניים לצד תמציות פחם לטיהור.
5.     התייחסות יתרה לאזורים עדינים – העיניים והשפתיים:
-         העיניים - קרם ג'ל לעיניים הופך להיות שמיש הרבה יותר במהלך היום על מנת ללחח את אזור סביב העיניים ולשמור עליו מפני היובש והקור.
-         השפתיים יקבלו טיפול ספציפי המבטיח להן ליחוח נכון המכיל חמאת שיאה בשילוב חומצה היאלורונית שישמרו על לחות מאוזנת בשפתיים. הימנעי ממרכיבים כגון לנולין או שמנים מינרליים, הגורמים ליובש ברירית השפתיים.   
אגב, בדרמלוגי'קה ממליצים למי שסובל מיובש כרוני בעור על קרם Super Rich Repair שמתאים מאוד לעור יבש ומבוגר. זהו הקרם העשיר ביותר של החברה.
מידע
את תכשירי המותג והטיפולים ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה, במכוני קוסמטיקה נבחרים (לא רק אצל קוסמטיקאיות פרטיות), בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספאים של רשת הולמס פלייס ועוד. לבירור נקודות מכירה: 0732-10-20-30  או באתר: www.dermalogica.co.il
גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr