יום שלישי, 26 בנובמבר 2019

אפקטיב קר של דוקטור פישר – למלחמה ביובש


מזג האויר הקיצוני הזה משגע אותי. היובש נוראי ואני מתמכרת לקרמי לחות. אני מאוד אוהבת את הקרמים של דוקטור פישר וביניהם סדרת קרמי גוף וידיים אפקטיב קר. הקרמים בעלי עשירות וניחוח עדין.

כמו בכל שנה בתקופה זו, הטמפרטורות יורדות, האוויר מתייבש והגשם מתחיל לטפטף. כך גם עור הגוף מתחיל להתייבש, נעשה נוקשה, אדמומי וסדוק עקב רמה נמוכה של שומניות בשכבה החיצונית של העור (האפידרמיס). על מנת להשיב לעור הגוף את גמישותו ולמנוע סדקים ויובש, פיתחו מעבדות ד"ר פישר את סדרת אפקטיב קר – סדרת קרמי גוף וידיים המעניקים לעורך מראה בריא וצעיר יותר גם בתקופת החורף הקרה.
סדרת אפקטיב קר של ד"ר פישר בעלת נוסחה ייחודית לפעילות משלושת: גם לחות, גם הזנה וגם מניעת יובש. הסדרה מכילה קרמי גוף וקרמי ידיים היפואלרגניים וללא פראבנים המטפלים באפקטיביות ביובש עור ושומרים על מאזן הלחות הטבעי של העור. הסדרה מתאימה לסוגי העור השונים ועברה בהצלחה מבדק לחות ל-24 שעות.
הנוסחה העשירה של קרמי הגוף והידיים מכילה קומפלקס ויטמינים (E, פרו ויטמין B5 ו-B3) ומרכיבים אפקטיביים מעשירי לחות הנספגים במהירות ומונעים יובש עור לאורך זמן.
קרמי הלחות מגיעים בבקבוק נוח עם משאבה וקרמי הידיים במספר גדלים כך שאפשר יהיה להשתמש גם בבית וגם בתיק.


המוצרים בסדרת אפקטיב קר
קרם גוף מולטי ויטמין לעור רגיל – יבש: מועשר בחלב ודבש ומרכיבי לחות המטפחים את עור הגוף, מעניקים לו לחות ורכות ומותירים את עורך גמיש, חלק ונעים למגע.
קרם גוף וקרם ידיים אינטנסיב לעור יבש - יבש במיוחד: להקלה מיידית במקרים של עור יבש ומחוספס. מועשרים בחמאת מנגו ו- AHA לחידוש מראה העור.
קרם גוף וקרם ידיים אינטנסיב רליף לעור יבש ומגורה: נוסחה עשירה ועדינה המכילה שמן שיבולת שועל, אלאנטונין ושמן שקדים, המטפלים ביובש עור ומרגיעים אדמומיות.
קרם גוף וקרם ידיים סנסיטיב לעור רגיש: קרם גוף לעור יבש ורגיש ללא בישום. מועשר בקומפלקס ייחודי של תה לבן ותה ירוק המסייעים בהגנה על העור מנזקי אקלים הגורמים ליובש ובתוספת תמציות אלוורה וקמומיל להרגעת העור.
מידע
קרמי גוף: תכולה: 700 מ"ל, מחיר: 27.9 ₪ (במבצע 22.90 ₪)
קרמי ידיים: תכולה: 150 מ"ל, מחיר: 16.90 ₪ (במבצע 9.90 ₪)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr