יום שני, 18 בנובמבר 2019

קולקציית לק שמפניה ואור הירח של Morgan Taylor

הסתיו כבר פה במלוא עוזו והחורף בפתח, עם השלכת והעלים מגיעה קולקציית הסתיו והחורף 2019-2020 של מורגן טיילור מבית ג'ליש למדפים – קולקציית שמפניה ואור הירח Chanpagne & Moonbeams. בקולקצייה 12 גוונים בצבעים תואמים של ג'ל ולק רגיל.

הקולקציה שזמינה כקולקציית לקים של מורגן טיילור זהה כג'לים של המותג ג'ליש כוללת שנים עשר גוונים חדשים ההולמים את החורף ואת החגיגיות של הכריסמס והחגים, לצד נגיעה ברורה ובולטת במזג האוויר הקודר המאפיין את התקופה. בקולקציה בולטים במיוחד גווני מעבר ניודיים לצד גוונים של כסוף, זהב ואדום בגרסאות מטאליות וגליטריות לשימור החגיגיות.  
 הקולקציה מעניקה מענה מלא לכל חשקי התקופה, החל מאוהבי הגוונים הקודרים שיוכלו להתהדר בגווני לילה עם תת גוון סגול כהה או גוון הברונזה הכהה מאוד. מי שאינן אוהבות לשנות את האדום הקלאסי- ימצאו מענה גם הן, עם גוון יין קלאסי ואטום או אדום נועז יותר עם גימור מנצנץ בהחלט.  השאר ייקלעו לטעמן של אוהבות הניוד למיניהן או המנצנצים העדינים.

"בקולקציית Champagne & Moonbeams התאמנו לכל אהבה וחשק שיש בכל אחד מאתנו בחגים ובחורף, " אומר דני הייל, מנכ"ל ומייסד חברת Gelish , " בסגנון של מותג כמו ג'ליש ומורגן טיילור ישנה חשיבה אמיתית וכנה לגבי הביקוש לגוונים, לכן הוקדשו גם גימורים מטאליים וגם שימרים עדינים יותר".
שנים עשר גוונים חדשים
1.     Tell Her She’s Stellar- גוון של גוף בהיר, ורוד, עדין ובעיקר חלק ואטום.
2.     Let There Be Moonlight – גם הוא אטום וחלק אך מסמל את האפרוריות של החורף, אפור אבן בהיר.
3.     Sprinkle Of Twinkle – הוא הכוכב במעלה עץ האשוח- גליטרים כסופים גסים וצפופים.
4.     A Starry Sight – גוון של כחול רויאל כהה מאוד, מי שמסגיר את חגיגיותו הוא הגימור השימרי העדין שלו.
5.     Walking On Stardust – כמו שמו הוא אבק כוכבים, כוכב אדום גילטרי וחגיגי !
6.     See You In My Dreams- הגוון האידיאלי לכל חולמת, אדום יין קלאסי נעים הליכות.
7.     From Dusk Til Dawnגוון המובי המושלם- בין ורדרד לבורדו לסגלגל בגימור קרמי עשיר לא מתחצף ובהחלט נוכח.
8.     Dancing & Romancing – הוא ורדרד רך ועדין כמעט ניודי אבל עם ריכוז חמידות ורומנטיקה. הגימור – קרמי.
9.     Copper Dream – מטאליות נולדה כאן. בגוון הזה ממש- ברונזה נחושתי בגימור שימרי מאוד.
10. Gilded In Gold – ואם במטאליות עסקינן, גוון הזהב בהיר ועדין בגימור שימר כמעט בלתי נראה.
11.  Shooting Star – גוון אדמה רטובה עם אבקת נצנצים עדינה מאוד בגימור המריחה. חום כהה וחורפי.
12. A Kiss In The Dark – הגוון הקודר של הקולקציה, כמעט כמעט שחור – לחדי העין יבלטו נגיעות של סגול כהה מאוד במריחה. קלאסי וקרמי – מתאים לכולן.   
מתוך הקולקצייה ניסיתי שניים מהגוונים -
Copper Dream – מטאלי בגוון ברונזה נחושתי בגימור שימרי מאוד. עפתי עליו – ישר לארוע בוולדורף אסטוריה בירושלים! הלק לחג ולארוע! והאמת, גם ביומיום הוא סבבה כי יש לו מעט גוון ניוד וזה מאזן את הגליטריות.
A Starry Sight – גוון של כחול רויאל כהה מאוד עם המון ברק ומעט שימריות. הוא סגלגל יחסית ועוצמתי לי בצבע אבל פגז לצילומי אינסטגרם ולנייל ארט!



את קולקציית שמפיין וקרני הירח ניתן לרכוש כ-לקים של MT, לצד הג'לים המקבילים שלהם של המותג ג'ליש - השנה, הצטרף המותג למותגים מובילים המיובאים בבלעדיות ברשת נייל סטודיו - בית למותגים מקצועיים!
מחיר לצרכן : 55 שקלים. להשיג: ברשת נייל סטודיו ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.
מוצרי MORGAN TAYLOR, ו- GELISH מיובאים לישראל בלעדית ע"י "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום בניית הציפורניים, כדוגמת OPI,  IBD  ומי שבעלת רשת בתי הספר למקצועות היופי בפריסה ארצית, נייל סטודיו. המותג יימכר במכוני הטיפוח ברחבי הארץ, במרכזי השיווק וברשת נייל סטודיו.   למידע נוסף:   https://www.nailstudio.co.il/   http://www.gelish.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr