יום שבת, 30 בנובמבר 2019

הסדרה המרוקאית של ג'ויה Moroccan Pure Magic

הסדרה המרוקאית של ג'ויה Moroccan Pure Magic תישא עמכן ניחוחות אוריינטליים עזים ותרכך ותעדן את השיער. הסדרה מכילה שמן ארגן טהור שלו סגולות רפואיות וטיפוחיות רבות. הסדרה מיועדת לשיער רגיל, מתולתל, יבש, צבוע ופגום. ועכשיו בהנחה ומתנה עם קוד קופון שצורף מטה – עד 31.12.2019.



סדרת Moroccan Pure Magic של ג'ויה מיועדת לכל סוגי השיער ובעיקר לשיער מתולתל ולשיער יבש ופגום. כל מוצרי הסדרה המרוקאית מכילים שמן ארגן, הם טבעוניים, ללא פראבנים וללא מלחים ולא נוסו על בעלי חיים.
מרוקו ידועה בתבלינים הייחודיים שלה כשהפופולרי הוא שמן הארגן שנחשב אחד השמנים הטובים בעולם. בין סגולותיו יש קוסמטיות ורפואיות. שמן הארגן אחד השמנים היקרים והטובים וזאת משום שתהליך ההפקה ארוך ויש צורך בהרבה פרי מעץ הארגן על מנת להפיק אותו. סגולותיו הקנו לו כינוי "עץ החיים" שכן השמן מכיל כמות גבוהה של ויטמין E, חומצות אומגה 3,6, ו-9. סגולותיו הרפואיות רבות (טוב נגד כולסטרול, טריגליצרידים, סוכר, סרטן, ועוד). בתחום העור הוא מרפא פגעי עור רבים ומעולה למלחמה ביובש.
אני התנסייתי במארז טיפוח של הסדרה המכיל שמפו, מסכה וסרום. לסדרה ניחוח עז, אקזוטי ומיוחד. העיצוב שלה אתני ויפה בגווני סגול-בורדו וכסף.

שמפו Moroccan Pure Magic
השמפו עשיר מרכיבים ומכיל קרטין, חמאת שיאה, שמן זית, שמן נבט החיטה, שמן זרעי פשתן ושמן ארגן. שמפו ללא מלח המסייע בבנייה מחודשת של השערה, שומר עליה מהשורש ועד הקצוות ועוזר לשמר תוצאות של תהליכים כימיים כמו החלקה והבהרה לאורך זמן. תורם לאיזון רמת ה-PH הטבעית של עור הקרקפת וכך שומר אותה בריאה. התוצאה: שיער מבריק, גמיש ומלא נפח, כאילו הרגע יצאת מהמספרה.

לשימוש יש להקציף על שיער לח ולשטוף היטב.
חוות דעתי: שמפו נעים מאוד, ריחני שנהניתי מתחושתו על הקרקפת ובשיער.
מכיל 500 מ"ל, ניתן לרכישה גם בגודל של 1000 מ"ל
מסכה לחות Moroccan Pure Magic
המסכה מועשרת בשמן ארגן, קרטין, שמן זית. מסכת לחות והזנה לשיער יבש ופגום בעלת הנוסחה הייחודית והמתקדמת ביותר, מכילה שמן ארגן וחומצות שומן החיוניות לשיערך. שמן הארגן עשיר בוויטמינים העוטפים את השערה ומספקים לה את הלחות וההזנה לה היא זקוקההתוצאה: שיער קטיפתי, בריא ומלא ברק.

לאחר החפיפה יש למרוח מהמסכה בנדיבות ולעסות לאורך השיער, להמתין 2-3 דקות ולשטוף היטב.
חוות דעתי: המסכה בעלת צבע לבן-סגלגל עדין ובעלת ריח משכר. מסכה מעולה, נעימה וריחנית שמשאירה את השיער רך וקטיפתי וקל לסידור.
מכיל: 550 מ"ל
סרום Moroccan Pure Magic
הסרום מכיל שמן ארגן ונועד להשיב לשערך את הברק הטבעי והרכות שאבדו לו.
התוצאה: שיער בריא, מבריק ומלא חיוניות בדיוק כמו שהוא צריך להיות.

הוראות שימוש: למרוח באופן אחיד באמצעות כפות הידיים על שיער יבש או לח  לאחר חפיפה או לריענון בין חפיפות.
חוות דעתי: סרום נעים מאוד שנותן לשיער ברק ומוריד את תופעת הקרזול, גם לו יש את הניחוח האקזוטי של הסדרה שנשאר על השיער לאורך זמן.
מכיל 120 מ"ל
מידע
יש עוד מוצרים בסדרה. הם ניתנים לרכישה בחנויות מתמחות ובמספרות וכמו כן באתר ג'ויה: https://joya-act.co.il/collection/moroccan-pure-magic/
השתמשו בקוד ההטבה: pure-moroccan
קבלו באתר ג'ויה 10% הנחה בנוסף על המבצעים באתר + דוגמיות התנסות לשלושה מוצרים מהסדרה בתוקף עד 31.12.2019.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr