יום שבת, 7 בדצמבר 2019

מתנות לחנוכה – שטיח לבית של כרמל' קופסאות מעוצבות ומשחקי קופסה

בחורף הימים קצרים והלילות ארוכים וקרים והוא מביא איתו חשק להתפנק. ואנחנו יושבים על השטיח לבד או עם הילדים, משחקים משחקי קופסה ושותים קפה חם עם ספר. אין כמו שטיח נעים, ולרשת כרמל יש שטיחים נהדרים יפים ורכים. ובמקום מול המחשב, אפשר לשחק על השטיח משחק מענין וחינוכי כמו עם משחקי גאוני או סמרט טוי שמביאים משחקים מעולים שתורמים למוטוריקה ולמחשבה יצירתית ואני מצרפת שניים כאלו שמתאימים למתנות חנוכה להעסיק את הילדים. בנוסף, יש גם מארזים מגניבים לחנוכה של השרות הבולאי בדואר ישראל. בין לבין, בקרוב בהגיע חנוכה נחליף את עוגת התפוחים בסופגניה ונוכל להנות מסופגניות בקופסה מעוצבת, שהיא גם רעיון מגניב למתנה!

רשת כרמל Floor Design, המתמחה בפתרונות חיפוי לבית ולחוץ ויצרנית השטיחים היחידה והמובילה בישראל, משיקה את קולקציית השטיחים החדשה שלה לחורף 2020. קולקציית השטיחים כוללת מספר סדרות שטיחים בסגנונות עיצוב משתנים ובהתאם לטרנדים אחרונים בעולם העיצוב.
גם השנה ממשיכה הרשת לחדש את קולקציות השטיחים בדגמים אופנתיים במגוון סגנונות ובצבעוניות מגוונת, תוך שימוש במוטיבים אבסטרקטיים ובשטיחים נמוכים וצפופים, דקים וקלילים המתאימים לכל עונות השנה. קולקציית השטיחים מיוצרת במפעל כרמל, המפעל היחיד לייצור שטיחים בישראל,  במכונות נול חדישות בעלות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

בין הסדרות הבולטות בקולקציה החדשה לשנת 2020:
סדרת סטאי הכוללת ארוגה בחוט דק ומבריק במראה משי עדין ורך בהשראת שטיחי משי עתיקים. המראה הרך והמבריק מעניק לשטיחים נופך עדין וקליל, הצבעים רכים ואופנתיים: שילובים של אפור ובז' עם נגיעות של חרדל, סלמון כחול וסטוקו. מחיר 560 ש"ח למ"ר.
צילום יח"צ
סדרת לגאסי הכוללת שטיחים במגע ומרקם של משי ובאיכות מעולה, מאופיינים בצבעים רכים ומראה הרמוני. השטיחים בדיגום אבסטרקטי מודרני בגוונים של כחול, אפור, בז', עם נגיעות של חרדל וורוד. מחיר 657 ש"ח למ"ר.

צילום יח"צ

סדרת לוטוס המודרנית אבסטרקטית המשלבת בשטיחים מוטיבים אורגניים בהשראה מהטבע בצבעוניות קונטרסטית של אפור וכחול או בצבעוניות הרמונית של אפורים, בז' וכחול. מחיר 550 ש"ח למ"ר.
צילום: יח"צ
להשיג ברשת כרמל פלור דיזיין ברחבי הארץ ומחלקות השטיחים רשת ביתילי ורשת IDdesign

קופסאות פח של "אהבה קטנה" ברוח חג החנוכה

סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, השיק לחנוכה סדרה של קופסאות פח מתוקות, המעוצבות באווירת החג עם איורי דונאטס צבעוניים – שכיף לתת או לקבל! על הקופסאות אפשר להוסיף שם או כיתוב אישי. את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו.
אהבה קטנה - קופסה לסופגניות. צילום -  אילה ג'רפין
כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה.
המתנות לחנוכה כוללות 3 דגמים של קופסאות מעוצבות עם איורי דונאטס צבעוניים:
·        קופסת דמי kiss: קופסת פח מעוצבת בגודל 5.2*5.2 ס"מ. בכל קופסה מטבע שוקולד מוזהב (כשר, חלבי). מחיר: 14 ש"ח.
·        קופסת נרות חנוכה: קופסת פח עם מכסה מעוצב, בגודל 14*10 ס"מ. בקופסה 44 נרות שעווה צבעוניים. מחיר: 29 ש"ח.
·        קופסת סופגניות: קופסת פח מעוצבת בגודל 21*21 ס"מ, המתאימה לאחסון סופגניות, לביבות, עוגיות ודברים טובים... מחיר: 47 ש"ח.
אהבה קטנה - קופסת דמי KISS - צילום אילה ג'רפין

להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il
אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים
משחקי קופסה של "גאוני"
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" משיקה לחג משחקי קופסה חדשים ומהנים, המפתחים מיומנויות חשיבה, אסטרטגיה ומוטוריקה.
לכבוד חנוכה, השיקה יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, משחקי קופסה חדשים וחכמים, שיספקו לילדים ולכל בני המשפחה שעות רבות של הנאה, לצד פיתוח מיומנויות חשיבה, אסטרטגיה ומוטוריקה.
שוק הדרקונים הצף משחק אסטרטגיה מאתגר. נסיכת מפרץ הדרקון, הנסיכה סו, מתחתנת בסוף השבוע. כמקובל בממלכה, על כל בית אצולה לשלוח לשוק הדרקונים הצף שבמפרץ את יורש הבית, כדי להשיג עבור הנסיכה אוצרות ומתנות. כיורש של אחד מבתי האצולה, אתה יודע שהדרך הכי טובה להשיגן היא... לרוץ ולקפץ מסירה לסירה וללקט מתנות ואוצרות - מתחת לאף של יורשים אחרים.
בלוח המשחק מניחים את הסירות, שכל אחת מהן נושאת מטבעות עם אוצרות. על השחקן לתכנן את מהלכיו כדי שיוכל לקרב את הסירות – וכך יוכל לקפץ ביניהן, לאסוף את האוצרות שבקלפי המשימה שלו. כל שחקן/יורש מקבל קלפי משימה, עליהם מצוירים אוצרות ומתנות. השחקן הראשון שמשלים 2 קלפי משימה – וחוזר לרציף שלו זוכה במשחק!

המשחק מפתח מיומנויות חשיבה, ריכוז ואסטרטגיה.
המשחק כולל: לוח, 10 סירות, 4 יורשים (בצבעים שונים), 2 קוביות, 40 מטבעות עם אוצרות, 12 מטבעות זהב, 13 קלפי משימה אדומים, 10 קלפי משימה כחולים (למשחק 2 רמות: רמה רגילה ורמה מאתגרת, קלפי המשחק השונים מותאמים לרמות השונות).
צילום: אופיר וייס
מתאים ל- 2- 4 משתתפים, מגיל 7 שנים ומעלה.
מחיר: 119.90 ש"ח.
סרטון המחשה של המשחק: 

 Slide quest–  משחק חשיבה שיתופי, בסגנון קווסט במשחקי מחשב. רעים השתלטו על הממלכה, והאביר האמיץ יוצא למשימה הקשה של הצלת הממלכה והעולם. רק שיתוף פעולה בין כל השחקנים יובילו בבטחה בדרך המכשולים שמצפה לו. האם תצליחו למנוע את נפילתו למלכודות ולבורות האפלים? האם האביר יצליח להתחמק מסלע ענק, או להימלט מפצצה? הדרך מפותלת ומסוכנת! האם תצליחו לסייע לו למלא את משימתו - ולהציל את העולם?
זהו משחק קופסה מותח, שממחיש קווסטים אהובים מעולם המחשב. המשחק כולל 20 מפות ב-4 סוגי עולמות המדורגים ל- 3 רמות קושי. על האביר להצליח לעבור בכל העולמות - ולהישאר בחיים. בלוח החיים המצורף למשחק יש לסמן את כמות החיים שנותרה לו. רק אם האביר הצליח לעבור את כל העולמות מרמה 1 עד 20, עם כמות חיים של מינימום 1, הקווסט מסתיים בהצלחה – והעולם ניצל!
משחק חברתי, המעודד שיתוף פעולה ועבודת צוות, ומפתח ריכוז, מיומנויות חשיבה, אסטרטגיה ומוטוריקה.
המשחק כולל 4 ידיות צהובות (בעזרתן "מובילים" את האביר במסלול), דמות אביר, 20 לוחות משחק, 8 מכשולים, 9 מלכודות, לב, לוח לסימון החיים ולוח לשמירת נתוני המשחק.
צילום אופיר וייס
ניתן לשלב את המשחק עם אפליקציה, אותה אפשר להוריד מברקוד המשחק, המאפשרת להוסיף לאקשן גם מימד של זמן ומנגינה מותחת.
**אפשר להפסיק את המשחק בכל עת, לשמור את הנתונים על גבי לוח המשחק ולוח החיים, ולהמשיך מאוחר יותר.
המשחק מתאים ל- 2- 4 משתתפים. מגיל 7 ומעלה.
מחיר: 110 ש"ח.
סרטון המחשה: 

להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות וחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

משחקים של Smart Toy

חברת "ב.ש צעצועים", המתמחה בייבוא ושיווק צעצועים, משיקה לחג החנוכה משחקים מהנים שכל ילד ישמח לקבל! המשחקים החדשים מבית המותג  SMART TOY - "קסם של שרשרת", "3 בריבוע" ו"סליידר", מפתחים את הזיכרון, הזריזות והמוטוריקה, ויספקו לילדים שעות רבות של משחק והנאה!
"סליידר" - משחק אינטראקטיבי מאתגר – המתאים למשחק אישי או למשחק תחרותי של כמה משתתפים. המשחק משמיע בקול בשפה העברית את אופן המשחק והמהלכים שיש לבצע. על השחקן להזיז את הקוביות הצידיות שבמשחק תוך זמן קצוב כך שיהיו תואמות בצבעיהן לקוביות המרכזיות המהבהבות. המשחק כולל 4 אפשרויות למשחק מהנה – מהירות, שלבים, זיכרון ומשחק רב משתתפים.
המשחק תורם לחידוד הזיכרון החזותי, ושיפור מיומנויות מוטוריות. מאפשר משחק רב משתתפים. המשחק איתגר גם את הגדולים יותר במשפחה שלי, כולל המבוגרים, ואוהבי הקוביות ההונגריות ומשחקי ההתאמה יתלהבו ממנו מאוד! ההפתעה היתה כמה בן ה-16 המחונן נהנה לשחק שזו הצלחה גדולה מאוד!
מתאים מגיל 6 שנים.
מחיר: 100 - 120 ש"ח.
"3 בריבוע" - משחק חשיבה תחרותי ומאתגר, בו יש לסדר את 9 הריבועים הצבעוניים שבלוח המשחק, באופן זהה ל-9 ריבועים בקופסת הקוביות – כפי שסודרו באופן מקרי לאחר ערבובן. יש להזיז את הקוביות שבלוח למעלה, למטה ולצדדים, עד שמצליחים ליצור תצורה זהה של הצבעים כמו זו שבקופסה. הראשון שמסיים לסדר את הריבועים – מוריד את המסגרת על הריבועים ומכריז על הניצחון!
צילום סטודיו דאוטון
המשחק מכיל: קופסת קוביות, 48 ריבועים צבעוניים, לוח משחק, 2 שקיות בד (לאחסון הריבועים הצבעוניים).
מתאים מגיל 6 שנים.
מחיר: 60 - 70 ש"ח.
קסם של שרשרת -  משחק יצירתי ומהנה הכולל מתקן מיוחד שמייצר שרשראות בעיצוב אישי! מכניסים לתוך העמודות שבמתקן טבעות בצבעים שבוחרים, לוחצים על הכפתורים והוקוס פוקוס... יוצאת מהמתקן שרשרת!
צילום סטודיו דאוטון
הטבעות מתחברות זו לזו בתוך המתקן, ועם הוצאת השרשרת  - באורך ובצבעים שבחרנו - אפשר להכין ממנה מגוון תכשיטים: שרשראות, צמידים, עגילים, סיכות, טבעות ועוד. המשחק מכיל, בנוסף לטבעות במגוון רב של צבעים, גם תליונים וסוגרים שונים להכנת תכשיטים. (הטבעות רב פעמיים וניתנים לשימוש חוזר).
מתאים מגיל 4 שנים.
מחיר: 100 - 120 ש"ח.
להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

מארזי שי של השירות הבולאי בדואר ישראל


לקראת חג החנוכה, הפיק השירות הבולאי בדואר ישראל, שני מארזי שי, הכוללים את מיטב הגימיקים והמותגים האהובים על הילדים, בשיתוף חברת PMI, יצרנית ומשווקת הלהיטים לילדים: סופרגול,  אימוג'י ועוד. ניתן לרכוש את המארזים במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ במחיר אטרקטיבי של  39.90 ₪ בלבד למארז.

דוגמאות לתכולת מארז א'
·         גיליון "הבול שלי" מיוחד לחנוכה הכולל 3 בולים.
·         מעטפות מהודרות וממותגות עם כוכבי הסדרות האהובות על הילדים.
·         2 כדורים אדומים  – כדורים מפלסטיק ובתוכם בובה מתחום הספורט המעוצבת בהומור.
·         קופסת אספן מהודרת
·         בובת ממגוון מותגי הילדים.
·         מעטפת קעקועים ממותגת. 
בנוסף בכל ערכה יהיו 2 הפתעות נוספות, מתוך 4 הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: חוברת צביעה ממותגת/קלפי איסוף/ ערכות הרכבה/ חותמות ועוד.

דוגמאות לתכולת מארז ב'

·         גיליון "הבול שלי" מיוחד לחנוכה שמתוכו בערכה יש 3 בולים.
·         מעטפות מהודרות וממותגות עם כוכבי הסדרות האהובות על הילדים.
·         7 מעטפות המכילות לולאות מיוחדות להכנת שרשראות וצמידים.
·         2 כדורים אדומים  – כדורים מפלסטיק ובתוכם בובה מתחום הספורט המעוצבת בהומור
בנוסף בכל ערכה יהיו 2 הפתעות נוספות, מתוך 4 הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: חוברת צביעה ממותגת/קלפי איסוף/ ערכות הרכבה/ חותמות ועוד.


תמונות באדיבות דואר ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr