יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

ליראק Lierac – חברת הקוסמטיקה הצרפתית המקצועית הגיעה לארץ

חברת ליראק אחת המובילות בצרפת וקיימת כבר 45 שנה. החברה נוסדה ב-1975 והיא מתמקדת בקוסמטיקה מקצועית ודרמו-קוסמטיקה עם חומרים פעילים לטיפוח העור, הפנים והגוף. מוצרי החברה משלימים את שגרת הטיפוח ומתאימים במיוחד לשימור תוצאות טיפולים קוסמטיים וכירורגיים לאורך זמן.


את חברת ליראק הצרפתית לא הכרתי עד לאחרונה. החברה היא חברת קוסמטיקה מקצועית שתכשיריה נמכרים במכוני קוסמטיקה ואסתטיקה. ניתן לרכוש חלק מהמוצרים לשימוש ביתי גם באתר האינטרנט שלה: https://www.lierac.co.il/. בין הסדרות ניתן למצוא סדרות טיפוליות ודרמו-קוסמטיות לגיל המעבר, להגנה מן השמש, לניקוי, מניעת סימני מתיחה, לגוף, ועוד.
אני התנסייתי בתכשירים מסדרת סופרה רדיאנס Supra Radiance שמתאימים לגילי 20-40 בהתאם למרקם ואיכות העור.

סדרת סופרה רדיאנס Supra Radiance

סדרה מקצועית לטיפול יומיומי אנטיאייג'ינג ועם אנטיאוקסידנטים. בין החומרים בסדרה חומצה היאלורונית Hyallu3, תמציות צמחים, חומצות טיפוליות ועוד. אני התחלתי להשתמש במסכה וניסיתי תכשירי טיפוח נוספים בסדרה. דבר ראשון הסדרה יפה מבחינת העיצוב והצבעים הרכים ונהניתי לראות את התכשירים בחדר האמבטיה שלי על השיש. לחלק מהתכשירים יש בישום עדין בריח משכר, וכולם, בלי יוצא מן הכלל מצאו חן בעיני מאוד! נעימים ביותר על העור, לא מגרים אבל אפקטיביים ומשפיעים על מרקם וגוון העור.

מסכת פילינג לחידוש העור Supra Radiance Double Peeling Radiance Mask

מסכה לשימוש פעם בשבוע. מכילה מיקרו-קריסטלים זעירים, חומצות אלפא הידרוקסי, חומצות מבהירות, אנטיאוקסידנטים. המסכה מחליקה את העור, מבהירה, ונותנת לו זוהר. למריחה על עור נקי ויבש לא ביאיזור העיניים, להמתין 5 דקות עד שמתייבש, לעסות בתנועות סיבוביות ולשטוף במים פושרים.
המסכה מבושמת וצבעה שקוף לבן עם נקודות לבנות עדינות. כשמרחתי אותה על עור נקי הרגשתי את הגרגרים העדינים. השארתי אותה 5 דקות לפי ההוראות ועיסיתי בעדינות בתנועות סיבוביות. היה קצת קשה לעסות כי היא התייבשה, אבל נראה לי שזה חלק מהענין, לקלף אותה בעדינות. אחרי ששטפתי את הפנים היה לי ברור שהיא מעולה! העור חלק, קורן, ונעים. בדיוק מה שחיפשתי במסכת פילינג. והכי חשוב לי – בניגוד למסכות וחומרים אחרים שצורבים ולא נעימים, הטיפול במסכה הזו נעים ורך. כייף!
את הטיפול השלמתי עם תכשירים נוספים:
סרום אנטיאוקסידנטי ממריץ לטיהור העור Supra Radiance Detox Serum Radiance Booster. לבוקר ולערב לפני קרם לחות, וגם כבסיס לאיפור. צבעו ורדרד, אין לו הרבה ריח, אבל הוא מרכך ומלחח את העור היטב.
סרום החייאה לעיניים Supra Radiance Eye Radiance Serum - קרם עיניים שמטשט קמטים, כהויות ונפיחויות. לשימוש באיזור העיניים ללא מגע בעיניים עצמן. קרם לבן נטול ריח ונעים מאוד.
ג'ל לחות אנטיאוקסידנטי לחידוש עור הפנים Supra Radiance Anti-ox renewing Cream-Gel – קרם לחות לבוקר ולערב.  בעל צבע ורדרד, ריח עדין ומרקם קליל. הצטרף לטיפול הכולל. הוא נעים מאוד ואני משתמשת בו בערב ובבוקר לפני קרם הגנה כבסיס.
לסיכום, אני התהלבתי ממש מהמותג והסדרה. העור שלי חלק, רך, קורן ונעים. אחרי שעברתי טיפול אקסג'ינאו בתחילת השבוע שלא היה נעים לי במיוחד, הטיפול הביתי עם מוצרי ליראק העמיק את ההשפעה, החליק ועשה את העור נעים, רך ולא מגורה! אני ממליצה בחום!

מידע

מחירי התכשירים סבירים לתכשירים מקצועיים ברמה כזו  ונעים בין 225-345 ש"ח.
התכשירים מיוצרים בצרפת, לא מכילים חומרי שימור מזיקים ולא נוסו על בעלי חיים.
ניתן לרכוש את המוצרים ישר באתר או אצל קוסמטיקאיות מורשות.
מידע https://www.lierac.co.il/, פייסבוק: ליראק ישראל, אינסטגרם: @lieracisrael

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr