יום רביעי, 13 במאי 2020

דרמלוג'יקה – הגנה פיזיקלית לפנים וסרום בוסט לעיניים

חברת דרמלוג'יקה (Dermalogica) מובילה שני חידושים הקיץ – תכשיר להגנה פיזיקלית לא מכבידה וסרום בוסט לעיניים להבהרת איזור העיניים ומיצוקו. אז רגע לפני שיוצאים מהבית סוף סוף – כדאי להכיר את התכשירים האלו! וחשוב גם לציין שהם מתאימים לכל גיל ולכל מרקם עור.

Invisible Physical Defense SPF30
תכשירי הגנה מתחלקים לשניים – פיזיקלים וכימיים. הפיזיקלים, לעומת הכימיקליים נחשבים בריאים יותר ופחות אלרגניים כי אינם מכילים הרבה חומרים כימיים "מזיקים". אבל הם מבוססים על אבץ שיש לו מולקולה גדולה והם משאירים על העור שכבה לבנה מכבידה ומעצבנת. תכשיר ההגנה הפיזיקלי החדש מבית דרמלוגי'קה משתמש בהגנה פיזיקלית עם ננו חלקיקים כך שאינו צובע את העור ולא יוצר אי נוחות ועם זאת – מגנן עליו היטב. קרם ההגנה הזה כולל הגנה של UVA+UVB וקרינת אור כחול (שהוא הקרינה מהמסכים). אצלי בבוקר שגרת הטיפוח כוללת הגנה מהשמש ברמה של SPF30 ומעכשיו יותר נעים ובריא! אגב, באקלים הישראלי רוב השנה יש שמש ברמה שנחשבת קיץ, לכן אני מקפידה על זה גם בחורף, אבל בקיץ על אחת כמה וכמה!

הקרם אמנם לבן וכשמורחים מרגישים לבן, אבל כשמסיימים להספיג לעור התוצאה שקופה ולא צובעת את העור. בנוסף, הוא מרגיע את העור.


מחיר מומלץ לצרכן: 270 ₪ , 50 מ"ל

Biolumin-c  Eye Serum
סרום מיוחד לאיזור העיניים עם ויטמין C יציב במיוחד שאינו מתחמצן וחודר לתוך הרקמה בתוספת פפטיד חדשני, ממצק, מבהיר ומחדש את הרקמה. העיניים הם אחד האיזורים הבעייתיים, העור שם דק במיוחד (0.3-0.5 מ"מ) ואנחנו מפעילים את איזור העיניים כל הזמן – ממצמצים, מחייכים. כשאנחנו לא ישנים טוב רואים את זה סביב העינים. ובכלל, כהות ופיגמנטציה ניכרת שם מאוד. הסרום הזה מגיע בבקבוק עם "פיפטה" להוצאה נוחה שלו (וצבע צהבהב מגניב של המכסה). המרקם שלו נוזלי סמיך ואטום והופ הוא נספג. עדין, נעים וריחו מזכיר לי תפוזים. תענוג של סרום, אני כבר התאהבתי!

מה הופך את תכשיר העיניים ביולומין C איי סרום לכל כך מיוחד?

סרום עיניים המבוסס טכנולוגיה חדשנית בכל הקשור ליעילות ה- ויטמין C והאפקטיביות שלו באופן ניכר. הפורמולה מכילה שתי נגזרות סופר יציבות וזמינות ביולוגית של ויטמין C הפועלות באופן סינרגטי כדי לספק יציבות לטווח ארוך על העור ובכך מספק תוצאות מעולות כמו מיצוק והבהרה עוצמתית פי 3* באזור העיניים כבר לאחר מריחה אחת ועליה דרמטית במיצוק תוך 8 שבועות.
מחיר מומלץ לצרכן: 355 ₪ , 15 מ"ל
כדאי לדעת שהמוצרים של דרמלוג'יקה לא נוסו על בעלי חיים. הם ללא צבע, בישום, פראבן, או גלוטן והם טבעוניים.
את המוצרים ניתן לרכוש אונליין באתר דרמלוג'יקה ואצל הקוסמטיקאיות והמכונים שעובדים עם המותג.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr