יום רביעי, 13 במאי 2020

סדרת הקיץ SUNISSIME של ליראק פאריז – הגנה, קירור ושיקום

כשסוף סוף פותחים את הקיץ חשוב לזכור לעבור לשגרת קיץ – קרם הגנה בחוץ ותכשירי קיץ בפנים. אני בוחרת בתכשירים מקצועיים, לליראק ליראק חברת הטיפוח המקצועית מצרפת יש סדרה המיועדת במיוחד לקיץ שנקראת SUNISSIME. הסדרה כוללת תכשירי אנטיאייג'ינג ביניהם תכשיר הגנה לפנים וסדרת תכשירים להרגעת ושיקום העור בקיץ ואחרי החשיפה לשמש.


היתרון של תכשירי הקוסמטיקה המקצועיים ושל ליראק בייחוד שהם מותאמים לגיל ולסוג העור ועושים פעולה כפולה של הגנה וטיפוח העור כאחת ובמידה המדוייקת ביותר! במקרה של ליראק מדובר בתכשירים מהשורה הראשונה עם פעילות משקמת גבוהה, חשוב לי מאוד ככל שהגיל עולה.
תוכלו לראות גם הסבר וידיאו באינסטגרם.
קרם הגנה SUNISSIME SPF50+
זהו קרם הגנה רחב טווח לפי התקנים החדשים. ביציאה לבילוי בחוץ וחשיפה לשמש אני ממליצה על SUNISSIME SPF 50+. מעבר לפעולת ההגנה הוא כולל אנטיאייג'ינג, מניעת קמטים ופיגמנטציה, עם פרו-טאורין חומצה הילארונית ופפטידים פעילים. הוא מגיע בבקבוקון נח לשים בתיק עם פיה פיפטה להוצאה נוחה של הקרם. המרקם שלו קליל כתחליב ואינו מכביד על עור הפנים אך עם זאת נותן לחות לעור בוגר. ריחו עדין ומבושם קלות שנשאר על העור.
הקרם הוא חלק מסדרה שלמה של תכשירים להגנה שכוללים קרם הגנה SPF30 ו-SPF50ּ ותכשירים BB בהגנה של SPF30 ו-SPF50ּ.



סדרת AFTERSUN של SUNISSIME
הסדרה הכחולה של SUNISSIME לטיפוח קיץ ואחרי החשיפה מרגיעה ומשקמת את העור אחרי החשיפה לשמש. תכשירי הסדרה יוצרים אפקט קירור נעים. ריחם ריח פרחים לבנים משכר!
סרום אנטי-אייג'ינג משקם לפנים ולאזור המחשוף
לשימוש אחרי השיזוף או בערב. משקם ומרגיע את העור, מסייע במניעת קמטים ומחזיר אלסטיות , בעל אפקט מקרר ומרענן. הסרום מכיל רכיבים צמחיים המסייעים לשיקום רקמות העור, למניעת קמטים ולהחזרת האלסטיות כתוצאה מחשיפה לשמש. הסרום מועשר בקומפלקס אומגה 9 ו- 3, חומצה היאלורונית ופפטידים פעילים להרגעת העור, תוך יצירת אפקט מקרר ומרענן. מעניק שיזוף אחיד ומושלם ללא פיגמנטציה.  תמצית הממליס- לשיקום העור, צמצום קמטים ופיגמנטציה אומגה 9 ו- 3 (אבוקדו)- להרגעה ולחידוש העור. חומצה היאלורונית- להענקת לחות, הרגעה ולמראה מלא נפח פפטידים פעילים- להעמקת גוון העור.
מרקמו קליל ביותר והוא מרגיע את העור ומקרר אותו ומעניק לו לחות נעימה.

באלם אנטיאייג'ינג לשיקום ולהרגעת העור
את הבאלם מורחים לאחר שיזוף וחשיפה לשמש. הוא מכיל רכיבים צמחיים כתמצית הממליס וטאנין המסייעים לשיקום רקמות העור, למניעת קמטים ולהשבת האלסטיות כתוצאה מחשיפה לשמש. הבאלם מועשר בקומפלקס אומגה 3 ואומגה 9, חומצה היאלורונית ופפטידים פעילים להרגעת העור, תוך יצירת אפקט מקרר ומרענן, ולמראה שיזוף אחיד ומושלם ללא פיגמנטציה.
הכי טוב למרוח אחרי הסרום בכמות נדיבה על הפנים והמחשוף ואחרי כמה דקות להסיר עודפים. אפשר גם לפני השינה. המטרה היא להזין היטב את העור בכל הרכיבים הנעימים שתורמים לרכות ולאלסטיות.

תחליב אנטי-אייג'ינג משקם לאחר שיזוף
לא שוכחים גם את עור הגוף. התחליב לגוף דומה לתחליבי הפנים אבל מיועד לגוף. הוא משקם ומרגיע את העור, מסייע במניעת קמטים, מחזיר את האלסטיות לעור, בעל אפקט מקרר ומרענן. התחליב מכיל רכיבים צמחיים המסייעים לשיקום רקמות העור, מסייע במניעת קמטים ומחזיר את האלסטיות לאחר החשיפה לשמש. התחליב מועשר בקומפלקס אומגה 9 ו- 3, חומצה היאלורונית ופפטידים פעילים להרגעת העור, תוך יצירת אפקט מקרר ומרענן. מעניק שיזוף אחיד ומושלם ללא פיגמנטציה.  תמצית הממליס- לשיקום העור, צמצום קמטים ופיגמנטציה אומגה 9 ו- 3 (אבוקדו)- להרגעה ולחידוש העור. חומצה היאלורונית- להענקת לחות, הרגעה ולמראה מלא נפח פפטידים פעילים- להעמקת גוון העור.
התחליב מגיע בשפורפרת שמתאימה גם לתיק לנסיעות. טיפ – חם ומציק? התחליב הזה קירר את הגוף בלי להכביד על העור ולהזיע ונותן אפקט של מזגן! בנוסף, הוא אופף אותי בניחוח עדין ונעים.

את המוצרים ניתן להשיג באתר של ליראק ישראל ובמכונים שעובדים עם המוצרים.
המחירים נעים בין 149-229 ש"ח.
ויש לי גם קוד קופון להנחה - LIER101 וקבלו 10% הנחה ברכישת התכשירים.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr