יום שלישי, 28 ביולי 2020

טיפוח לקיץ 2020 - כל מה שחדש

הקיץ בעיצומו ואיתו המרדף שלי אחרי תכשירי קוסמטיקה מובילים שידאגו היטב לעור בעונה. קרמים עם מקדמי הגנה, קרמים עשירים אך לא כבדים, וכמובן, כל מה שייטיב עם העור מפגעי מזג האויר, הבריכה, וכו'. הנה כמה תכשירים חדשים לעונה.

קרם OLAY Regenerist Whip

קרם חדש מוקצף יש ל-OLAY. זהו קרם לחות פעיל- 30SPF 3 ב-1:
·        אנטי-אייג'ינג מתקדם עם טכנולוגיית ה-Active Rush.
·        הגנה מלאה מהשמש עם SPF30.
·        קליל כמו מגע אוויר - ללא הכבדה על העור.
מוצרי OLAY חביבים עלי עוד מאז שגרתי בארה"ב ושמחתי מאוד כשהגיעו לארץ, זהו הקרם הראשון שאני מכניסה לשגרת הטיפוח שלי מאז שחזרתי. הוא בדיוק מה שאני אוהבת לימי הקיץ – פעיל בעדינות, קליל וכולל מקדם הגנה SPF30. אני מורחת אותו כחלק משגרת הבוקר כקרם יום ומחדשת במהלך היום בהתאם לצורך.

סדרת דוקטור עור סופרים   Doctor Or Supreme

הסדרה החדשה של דוקטור עור מותאמת במיוחד לגיל הבוגר 55+. הסדרה פעילה מאוד ומכילה פטנט OxyForce להחלקת מראה הקמטים ועוד הפתעות כמו ה Butifeye הפטנטי, בהחלט הקו הראשון של שיפור העור והמלחמה בקמטים. גולת הכותרת שהתלהבתי ממנה במיוחד היא הקפסולות שמהוות מסיכת יופי יומיומית או פעמיים בשבוע בעלת אפקטיביות גבוהה במיוחד. גם צעירות יותר (אני ביניהן) יכולות להשתמש בו. יש להיזהר שהסדרה מכילה רטינול ולכן יש להקפיד על זהירות בחשיפה לשמש בעיקר בקיץ.

סדרת אפקטיב קייר של דוקטור פישר - קרמים מועשרים בשמנים מהטבע

שתי סדרות התחדשו לאחרונה מבית דוקטור פישר, סדרת ULactin עם מוצרי טיפול לידיים וסדרת אפקטיב קר עם קרמי גוף מועשרים בשמנים מהטבע – קוקוס, אבוקדו, ארגן וכותנה. אלו קרמים המיועדים לעור יבש ורגיש בניחוחות עוצמתיים במיוחד המדגישים את הרכיבים הטבעיים שבהם.

טיפוח קולגן פלוס Collagen+

סדרת טיפוח חדשהCollagen+  מבית רונית יודקביץ. ייחוד הסדרה בריכוז הקולגן+פפטיד וכן עוד מרכיבים שמיטיבים עם העור. מהסדרה אני משתמשת בסבון שמכין את העור לחומרי ההזזנה, בסרום וקרם לילה שמכילים בנוסף גם חומצה היאלורונית ומרכיבים אחרים שפשוט נעים לי איתם. מעבר לייחוד, התכשירים נעימים ולא ריחניים מדי, מעניקים הרגשת קרירות נעימה ומיטיבים עם העור!


ORAL-B WHITE 3D

סדרות אורל בי להלבנת השיניים שמסירות את הלכלוך והכתמים תוך שלושה ימים כשבחזיתן סדרת Oral-B 3D White Luxe ימכרו מעכשיו בשופרסל וברשת B. כדאי גם להכיר את מברשות השינים החשמליות של המותג, במיוחד המברשת החשמלית Genius שכוללת מבחר מצבי הברשה - צחצוח וניקוי, הלבנה, צחצוח הלשון, שיניים רגישות ועוד. המברשת מתחברת לאפליקציית ORAL-B  בסמרטפון ומאמנת איך לצחצח נכון.



גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr