יום שבת, 20 בפברואר 2021

להחזיר את הזמן עם מכשיר אנטיאייגי'נג ביתי של NEWA

מכשיר הטיפול הביתי NEWA מאפשר לחזיר בזמן את הזדקנות העור עד 4 שנים אחורה.  טיפול יומי של 4 דקות (לכל איזור, עד חצי שעה סך הכל) למשך כחודש מצמצם את הקמטים ומחליק את העור. וכל זה במכשיר ביתי קטן! המכשיר מגרה את העור לייצור קולגן ואלסטין באופן טבעי. בנוסף, ניתן להשתמש במכשיר לפני ארוע כך שהפנים יהיו קורנות ומורמות יותר.


מגיל 30 לערך, בכל שנה אנו מאבדים כ-1-1.5% מהקולגן התת עורי, כך  שבמצטבר מדובר על כ-10-15% בעשור. שימוש נכון ב-NEWA יכול להחזיר עד 4% מהקולגן, כך שניתן לחזור עד 4 שנים אחורה בגיל!

טכלונוגיית הטיפול הפטנטית של ניואה NEWA שנקראת 3DEEP משתמשת בגלי RF החודרות לעור לעומק העור, עמוק יותר מרטינול והוכחה מחקרית במחקר בלתי תלוי. היא מאפשרת אנטיאייג'ינג ביתי. הטכנולוגיה מתאימה כשלעצמה וגם כהשלמה לטיפול אסתטי או קוסמטי.

מכשיר ניואה מגיעה במארז המכיל את המכשיר, ספק כח, תיק נשיאה וקרמי הפעלה. במארז שלי צורפו 3 קרמים, אחד מהם אחד לעור רגיש בו התחלתי בפעמים הראשונות ואז כשראיתי שהכל בסדר ואין לי תגובות לא רצויות עברתי לקרם הליפטינג ששניים ממנו צורפו. הקרמים מספיקים לטיפול הראשוני ולכמה חודשים אחר כך. אחר כך ניתן לרכוש עוד במחיר סביר.

על ניואה NEWA

הטכנולוגיה של ניואה היא טכנולוגיה ישראלית בשם 3DEEP שנרשמה כפטנט. החברה מאחורי המכשיר היא חברה מובילה שפיתחה כמה וכמה מכשירים ביניהם מכשיר נגד כאבים שניסיתי בעבר שנקרא Handy Cure כך שהיה לי קל לסמוך עליה. מדובר במכשיר שנבדק מחקרית במחקרים בלתי תלויים. מחקר שבוצע לאחרונה הראה תוצאות יפות:

  • 90% מהמשתתפות הראו שיפור משמעותי בחומרת הקמטים כבר אחרי 4 שבועות
  • קולגן המשיך להיבנות מחדש במשך 3-6 חודשים מהטיפול בשבוע הרביעי
  • בתום 12 שבועות חלה הרמה ניכרת לעין של קו הלסת

ניתן לראות תמונות של לפני אחרי באתר ניואה. כמו כן ללמוד עוד על המכשיר, הטכנולוגיה והשוואה עם טכנולוגיות אחרות. למכשיר אישור FDA וגופי התקינה החשובים.

חשוב לדעת שהמכשיר נבדק על נשים בגילי 37-72 ולא על גברים. הוא לא מתאים למי שיש מתכות בגוף, קוצב לב או סובל מסוכרת ומחלות אוטואימוניות. וכמו כן לאיזורים כמו העיניים, שפתיים, האוזניים, איזורי המין וכו'.

הטיפול בניואה

הטיפול ב-NEWA הוא טיפול של 3-5 פעמים בשבוע במשך כחודש ואחר כך פעמיים בשבוע לשימור והמשך התוצאה. כל איזור טיפול לוקח 4 דקות. טיפול מלא של 6 איזורי הטיפול לוקח כ-24 דקות נטו, כלומר כחצי שעה. לטיפול נלווית אפליקציה של ניואה שמזכירה ורושמת את זמני הטיפול.


 איך משתמשים בניואה

איזורי הטיפול בניואה הם הבאים – בלחיים, בקו הלסת ובצוואר משני הצדדים (לפי התרשים לעיל).

מסירים את התכשיטים. שוטפים את איזור הטיפול ומייבשים.

מורחים כמות נדיבה של ג'ל על האקלטרודות - פסי המתכת של המכשיר. מורחים באמצעות המכשיר את הג'ל על איזור הטיפול.

מפעילים את המכשיר על עוצמה 2 (ניתן להחליש לעוצמה 1 אם מרגישים שזה חזק מדי) לוחצים על הכפתור במרכז המכשיר והוא מהבהב.



מעבירים את המכשיר על הפנים/הצוואר בצורה סיבובית בעיגולים קטנים תוך תנועה מתמדת כך שפסי המתכת מחליקים על העור באיזור הטיפול.

אגב, כך נראים פסי המתכת, יש לניואה מכסה מגנטי לסגירת המכשיר באחסון.


הנורה תשנה צבע לירוק כשהושגה טמפרטורת המטרה. האור עשוי להאדים מעט תוך כדי הטיפול, זה נרגע אחרי כ-20 דקות מסיום הטיפול.

המכשיר ירעד ויפסיק פעולה אחרי 4 דקות.

חוזרים על הפעולה בכל איזורי הטיפול.

שוטפים את הפנים בעדינות להסרת שאריות ג'ל.

ניתן למרוח קרמים ותכשירי טיפוח כרגיל אחרי שעה מסיום הטיפול.

הנה סרטון המדגים את הטיפול, ניתן לראות אותו באינסטגרם שלי, כולל אנבוקסינג ועוד.

התנסותי

ניסיתי את המכשיר למשך של כשלושה שבועות. הטיפול עצמו הוא פשוט אך לקח לי פעם פעמיים עד שהתרגלתי להוראות ובצעתי אותם בצורה אוטומטית. הכי נוח לי לבצע את הטיפול מול מראה כשאני קוראת חדשות בטלפון או רואה טלויזיה. הוא צריך להתחבר לחשמל אז מבחינה זו צריך להתמקם במקום מתאים. הטיפול לוקח כחצי שעה 3-5 פעמים בשבוע. זה הרבה, וקצת העיק עלי כי היו ימים שלא התפנייתי לזה וכבר הייתי עייפה, אבל זה רק לחודש ואחר כך זו רק תחזוקה.

הטיפול הוא שטחי על גבי העור ודומה לעיסוי תוך חימום מבחינת ההרגשה. צריך להקפיד על תנועה קבועה אם עוצרים זה חם מדי על העור. אני מאדימה מעט בלחיים בטיפול (רואים את זה בסרטון ההדגמה שלי) אבל אחרי כרבע שעה זה נרגע ולא משאיר שום סימן או תחושה לא נוחה.

מבחינת התוצאות. אין לי כמעט קמטים אבל יש לי אובדן נפח ונפילה של העור. ההבדלים קטנים אך קיימים, ואף קיבלתי מחמאות שאני נראית טוב. העור, באופן כללי, נראה חיוני יותר ומעט צעיר יותר. כמובן שאמשיך טיפול ואעדכן.

המלצתי – אם אתם יכולות להרשות לעצמכן וגם להתמסר לכחודש של טיפול אינטנסיבי, אני ממליצה על המכשיר מה גם שיש מבצע התנסות חינם עם החזר כספי עד שלושה חודשים!

מידע

המכשיר ניתן לרכישה באתר ניואה

אתר: https://www.newaonline.co.il/

טלפון 1-800-500-900

פייסבוק: https://www.facebook.com/NewaIsrael

אינסטגרם: https://www.instagram.com/newaisrael/

רוצות הנחה גדולה על המכשיר? תגידו שטלי שרון הפנתה אותכם

גילוי נאות -  המכשיר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr