יום שלישי, 6 ביולי 2021

אולטרסול MED הסדרה החדשנית להגנה ושיקום העור מפגיעת קרינת השמש

סדרת אולטרסול MED מביאה חידוש של הגנה ושיקום של העור. תכשירי הסדרה מכילים הגנה מארבעת סוגי הקרינה ורכיבים משקמים, בין מוצרי הסדרה גם קרם שיקום העור Repair & Calm הכולל רכיבים חדשניים לסיוע בתיקון הנזק לתאים במריחה בסמוך לחשיפה לשמש.


קרם הגנה הוא התכשיר הכי יעיל נגד הזקנות העור. אין ספק שמניעה היא הדרך הכי טובה תמיד, מניעת ההזדקנות וכמובן מניעת מחלות כמו סרטן ונזקים. חידוש של דוקטור פישר מאפשר בנוסף על ההגנה הרחבה ביותר, סיוע בתיקון הנזקים מייד (או תוך כדי) שהם נוצרים. הסדרה החדשה של דוקטור פישר, Ultrasol MED משלבת טכנולוגייה יחודית לסיוע לעור בתיקון הנזקים הנוצרים לעור מקרינת השמש, האור והמסכים הכחולים.

כולנו כבר יודעים שיש להיזהר מהשמש, לחבוש כובע, בגד ים שלם או עם שרוולים ולהיות בצל ככל שניתן במיוחד בשעות החמות. אנחנו גם יודעים שצריך למרוח קרם הגנה, וכבר הסברתי בעבר סדרת SPECTRUM של דוקטור פישר שמגנה מקרינת UVA+UVB+IR+HEV כולל הקרינה שגורמת לעור להישרף, להזדקן מהר יותר (קמטים, פיגמנטציה) ולפתח פגמים שיכולים לגרום לסרטן.

חשוב לשים לב שההגנה אינה הרמטית ונצברים נזקים. וזאת כי:

·        גם כשיושבים בצל וחובשים כובע יש קרינה אקראית, כלומר קרינה המוחזרת מהסביבה.

·        קרם ההגנה הטוב ביותר יש לו מקדם הגנה 50+ שזה עדיין לא 100%.

·        אנחנו לא מורחים את קרם ההגנה היטב, מחקרים מראים את זה. על מנת למרוח גוף שלם היטב צריך 30 מ"ל קרם, חשבו כמה אתם מורחים ותבינו שיש מקום לשיפור גם פה.

·        צריך לחדש את המריחה כל שעתיים ורובנו לא מקפידים על זה.

·        לכן, הקפידו למרוח כמות גדולה של קרם. ליתר בטחון מרחו פעמיים והשתדלו למרוח שוב אחרי זמן מה.

·        אנחנו לא מורחים בהקפדה בכל יציאה מהבית. גם בדרך לסופר אפשר לספוג קרינה.

מה עוד ניתן לעשות? להשתמש ב Ultrasol Med. גם אם נראה לנו שנזהרנו, רוב הסיכויים (מהסיבות שמניתי לעיל) שכן צברנו קרינה. הקרינה הזו גורמת לנזקים ב-DNA שהגוף מנסה לתקן בעצמו. שימוש בחומרים שיעזרו לו לתקן כמה שיותר מהר יעזור לו להשתקם. זה יכול למנוע סרטן ולעכב את ההזדקנות המוקדמת עקב החשיפה הזו.

סדרת קרמי הגנה Ultrasol Med

מעבר להגנה הרחבה נגד ארבעת סוגי הקרינה, הוא מכיל רכיבים המסייעים לתא להשתקם:

קומפלקס אנטי אוקסידנטים המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים (אלו שגורמים במידה רבה להזדקנות, ונוצרים מקרינת השמש וזיהום)

רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור המשלבים רכיב בוטני פעיל מצמח הליקוריציה Botanyselect ותמצית מפרחי קמומיל להרגעה.



קרם Repair & Calm מסדרת MED

אולטרסול MED Repair החדשני מסייע לגוף לצמצם את נזקי השמש. קרם פנים Repair הייחודי הינו קרם משקם עוצמתי המסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של העור מפני נזקי השמש באמצעות פורמולה חדשנית ומתקדמת מסוגה המכילה שילוב רכיבים יעיל במיוחד:  

·        קומפלקס אנטי אוקסידנטים רב עוצמה (תה ירוק, ענבי שרדונה, Q10) לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ולסיוע בחיזוק ההגנה הטבעית  של העור.

·        סרום בוטני חדשני Elix-IR™ ללחימה בהזדקנות העור - מסייע להגנה על חוזק, גמישות ומיצוק העור וכן לטשטוש קמטים הנגרמים מחשיפה לשמש.

·        מערכת לחויות אקטיבית - חומצה היאלורונית, לסיוע בחיזוק מרכיב הלחות הנמצא באופן טבעי בעור וכן פוליסכרידים ופרו ויטמין B5.

·        שילוב ייחודי של ויטמינים -  ויטמין E, ויטמין A ו- Q10.   





סיכום טיפים:

מרחו קרם יום עם הגנה כבר בבוקר אחרי שטיפת הפנים להגנה מחשיפה לא מתוכננת.

בחרו בקרם הגנה שמתאים לכם (יש קרם לתינוקות מעל גיל חצי שנה, קרם לילדים, קרם לעור בוגר, קרם לפנים, קרם לרגישים). קרם הגנה לילדים נותן יותר לחות, קרם למבוגרים משלב אנטיאייג'ינג. אין לחשוף ילדים מתחת לגיל חצי שנה לשמש.

השתמשו בקרם הגנה 50+ המגן נגד כל סוגי הקרינה.

מרחו שכבה כפולה ונדיבה של קרם, וחדשו את המריחה כל שעתיים.

השתמשו ב-Ultrasol Med בקרם ההגנה, ואם נחשפתם לשמש, מרחו את קרם Repair על הפנים אחרי החשיפה.

חווית שימוש

רגיל, כל הסוגים של אולטרסול שאנחנו מכירים (ספריי, סנסיטיב, רגיל) ולקרם הלחות הרגשה של לחות בלי ריח או תחושה שונה. ממליצה מאוד!

מידע

כל מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגנים ועברו בהצלחה את מבדק סנסטיב המעיד על התאמתם לעור רגיש.  כמו כן כל התכשירים: ללא פראבנים, ללא בושם, ללא מרכיבים מהחי ולא נוסו על בע"ח.

קרמי אולטרסול MED נמכרים ברשתות הפארם (כרגע במבצע של כ-69 ש"ח)

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr