יום שבת, 28 במאי 2022

הלבנת שיניים ביתית בליווי רופא בכללית סמייל

הלבנת שיניים ביתית מאפשרת הברה של השיניים בכשני גווני לובן. היא קלה יותר ומתבצעת ברובה בבית, ואינה גורמת לרגישות מוגברת בשיניים, בעיה משמעותית בהלבנה מיידית במרפאה, שיכולה לגרום לסבל רב ורגישות לאורך זמן. בנוסף, הסד שמקבלים נשארת אצלינו וכמות החומר גדולה, כך שניתן לחזור על התהליך אחרי תקופה.


תהליך הלבנת השיניים הוא כדלהלן:

במהלך ביקור ראשון, הרופא בדק את השיניים שלי ואת ההתאמה ולוקח תבנית של השיניים בחומר שמתקשה. התבנית נשלחת למעבדה להכנת הסד. כשמדברים על סד זה ממש לא משהו גדול ומפחיד, יותר גומי שמתלבש על השיניים.

אחרי כשבועיים הגעתי למרפאה לקבלת הסד שעשוי מגומי גמיש שמותאם בדיוק לשנייים ומזרקים עם חומר ההלבנה. בשלב זה הרופא הסביר לי איך משתמשים: מורחים בווזלין את השפתיים ומסביב לשיניים על מנת שלא תהיה צריבה בחניכיים. שמים מעט (ממש מעט חומר, הוא סמיך וניתן לפזר אותו עם קיסם. שליש עד חצי מזרק בלבד לפעם). נשארים עם הסד בין 2-4 שעות. בזמן זה אסור לשתות. לא מומלץ ללכת לישון עם זה! אחרי הטיפול שוטפים היטב את הפה ואת הפלטה. חוזרים על הפעולה 2-4 פעמים בימים הבאים. לא חייבים יום אחרי יום, ניתן לעשות הפסקה, אין חובה לעשות אותו יום אחרי יום רצוף אם עסוקים או יש אי נוחות.

בזמן הטיפול וכשבועיים לאחריו השיניים רגישות לכתמים, לכן יש להיזהר מאוכל שיכול להכתים אותן כמו קפה חזק, תה חזק, סלק, וכו'. אני שתיתי קפה עם קשית בתקופה זו.

תיתכן רגישות קלה לחום וקור, אצלי זה לא קרה בכלל.

חוות דעת שלי

דבר ראשון, עברתי את ההלבנה במרפאת כפר סבא הירוקה. המרפאה מקסימה ונוחה, יש חניה תת קרקעית בחינם. והרופא קשוב, עם המון סבלנות להסביר ולתת את כל הפרטים.

אני מאוד רגישה להקאה, היה לי קצת קשה בלקיחת המידות וגם להיות עם הסד לאורך זמן. לכן הצלחתי להלבין רק את השיניים העליונות ונשארתי איתו כשעתיים בלבד בכל טיפול. זה היה סביר לחלוטין.

לא הנחתי נכון את החומר והשתמשתי בכמות גדולה מדי, מה שגרם לצריבה בחניכיים ואי נוחות. לכן עשיתי הפסקות בטיפול של כמה ימים בכל פעם מה שעיכב אותו. בדיעבד, הייתי צריכה לשים ממש מעט חומר ובטיפול הבא אכן שמתי מעט חומר וווזלין מסביב לחניכיים וזה היה ממש בסדר ככה.

השיניים העליונות שלי הולבנו בדרגת הלבנה אחת ונראות יפות יותר אחרי הטיפול הרבה כתמים צהובים נעלמו לחלוטין. ואין לי תופעות לוואי של רגישות בכלל! אם תרצו, אוכל לשלוח לכם תמונה של השיניים לפני ההלבנה וממש ניתן לראות את הצהיבות שנעלמה ברובה.


כדאי לדעת

יש לבדוק התאמה ולהתייעץ עם הרופא, שיניים שעברו טיפולים וכתרים יכולים לקבל גוון שונה.

את הטיפול ניתן לעשות במרפאות כללית סמייל ברחבי הארץ ויש הנחה לחברי בריאות כללית ופלטינום.

גילוי נאות

הוזמנתי לסקר את הטיפול על ידי כללית סמייל.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr