יום שני, 26 ביוני 2017

קולקציית 2017 של ליה לונדון

בפתיחת החנות ה-15 של ליה לונדון Leia London, חנות הדגל בקניון TLV Fashion הוצגה קולקציית 2017 של ליה לונדון. ביגוד תחתון ובגדי ים ביעצובים מהממים,  התאמה מושלמת לגוף הנשי ואיכות אירופאית. עוד 5 סניפים חדשים יפתחו בקרוב וינגישו את המותג לקהל הנשי ברחבי הארץ.
קולקציית 2017 של ליה לונדון
חנות ליה לונדון בקניון TLV Fashion - צילום רפי דלויה

ליה לונדון Leia London מגיעה לכאן מאנגליה, שם המותג נקרא פשוט Leia. זהו אחד המותגים האיכותיים שהגיעו לארץ שמביא עמו איכות ויופי אירופאי. כבר כתבתי בעבר על המותג בהשקת בגדי הים של ליה לונדון בשנה שעברה. המותג כולל חזיות ולבוש תחתון ובגדי ים. החוזק הרב ביותר של המותג הוא האיכות וההתאמה לגוף הנשי. הוא כולל גם מידות פחות סטנדרטיות בגודל וכאלו שאינן סטנדרטיות מבחינת יחס קאפ-היקף. יש בליה 64 מידות שונות המתחילות בהיקף 65 וקאפ עד גודל JJ. מבחינת הבדים האיכות גבוהה ויש דגש על בדים נעימים ונושמים. בעיצובים השמיים הם הגבול!
הקולקציה החדשה הוצגה בתצוגת אופנה מרשימה שנערכה בארוע פתיחת החנות החדשה של ליה לונדון, חנות הדגל בקניון TLV Fashion Mall. בתצוגה הוצגו דגמים מובילים.

פתיחת חנות ליה לונדון  ה-15 צילום רפי דלויה

החנות החדשה בקניון האופנה גדולה יחסית ויש בה מבחר ענק של פריטים. היא מרווחת ויפה ונראה לי שכדאי להגיע לשם לקנות גם מבחינת כמות הדגמים והמידות במלאי.
קולקציית הלבשה תחתונה ליה לונדון קיץ 2017
קולקציית קיץ 2017 כוללת פריטי בייסיק שחורים ועיצובים צבעוניים אלגנטיים ושובביים. יש חזיות אטומות ומרופדות, פושאפ, תחרה וספורט. מגוון גזרות תחתונים, כך שלכל חזיה ניתן להתאים בדרך כלל יותר מגזרת תחתונים אחת, כמובן בהתאמה לסגנון החזיה.
בנוסף, יש מבחר של פרטי ביגוד משלימים תואמים כמו בייבי דול. אלו מתאימים לשינה (לישון עם החולצה של הבעל או החבר מהצבא זה "פאסה") כי גם כשהולכים לישון צריך להיות יפה! אלו בגדי בית, מתאימים לנסיעה רומנטית ומשתלבים עם החזיה והתחתונים.
אחד הדגמים שהתאהבתי בהם הוא הבייבידול הורוד לבן הזה, שהחזיה התואמת לו מהממת גם כן. יש עוד דגמים, ניתן לראות אותם בתמונת החנות לעיל בצבעי שחור, קרם ושילובי צבעים.
בייבי דול וסט תואם - צילום יח"צ

מגוון בייבי דול - צילום יח"צ

קולקציית בגדי ים ליה לונדון קיץ 2017
בתחום בגדי הים ניתן למצוא את קוי מותגי העילית  היוקרתיים: wacoal ,Freya ,Fantasie,  Elomi. הייחוד של בגדי הים, מעבר לעיצובים היפים הוא שהם תומכים בגוף הנשי ובעיקר בחזה ומתאימים לגזרה הנשית. ויש גם שמלות חוף ופריטים משלימים. הנה כמה מהעיצובים.
בגד הים Glam Rock מקולקציית Fantasie מתאים במיוחד למסיבות, יש לו גימור מנצנץ וגזרה שמזכירה לי שמלת ערב חגיגית.
בגד ים Glam Rock צילום יח"צ
הנה בגדי ים מקולקציית Freya – ספורטיביים, פרחוניים, גיאומטריים ואלגנטיים, שלם, טנקיני, שני חלקים, יש הרבה אופציות וכל אחת יכולה למצוא לעצמה בגד ים.

מידע
רשימת סניפים: קניון קריון, קרית, ביאליק. קניון גרנד, חיפה. קניון עיר ימים, נתניה. קניון רננים, רעננה. קניון איילון, רמת גן. קניון עזריאלי, תל אביב. דיזינגוף סנטר, תל אביב. קניון קרית אונו. הקניון הגדול, פתח תקווה. קניון הזהב, ראשל"צ . קניון מלחה ירושלים. בילו סנטר. קניון הנגב, באר שבע. מלכת שבא אילת. וקניון האופנה TLV גינדי ת"א!
שירות לקוחות 03-6480653
פייסבוק: ליה לונדון - leia London
אינסטגרם:leialondonil

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr