יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

מוצרי הטיפוח שזכו במוצר השנה 2017

מוצרי הטיפוח לאשה המובילים לשנת 2017 שזכו בפרס "מוצר השנה" על פי דרוג של למעלה מ-2000 צרכנים כוללים קוסמטיקה, איפור וטואלטיקה מקרם לפנים נגד הזדקנות ועד קרם לחות למקלחת. מהם? מהם תכונותיהם? ומה אהבתי בהם? הכל כאן. ורמז - הם ממש מצויינים!

מוצר השנה


מוצר השנה בוחר בכל שנה את המוצרים החדשניים ביותר. מבין המוצרים ברשימה, מעל 2000 צרכנים מדרגים את המוצרים בכל קטגוריה לפי קריטריונים של חדשנות וחווית השימוש. לאחר מכן, מוצר השנה מכריז על המנצחים בכל קטגוריה.
מוצרי הטיפוח הזוכים בפרס מוצר השנה לשנת 2017 לנשים הם מוצרי הטיפוח ג'נסיס אייג' קונטרול של ד"ר פישר, מייקאפ סטיק REVLON Photoready Insta-FIX, סכין גילוח ג'ילט ונוס Snap with Embrace, סדרת מוצרי השיער TRESEmme ולחות למקלחת NIVEA In shower body moisturizer. אלו הם המוצרים בקטגורית הטיפוח הנשית שקיבלתי להכיר ולנסות.

ג'נסיס אייג' קונטרול Genesis Age Control של ד"ר פישר

מוצר הטיפוח הראשי בקטגורית הטיפוח לפנים שזכה בפרס החדשנות הוא ג'נסיס אייג' קונטרול (Genesis Age Control) של ד"ר פישר. סדרת הטיפוח כוללת קרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים. לא הופתעתי מהזכיה, מוצרי ד"ר פישר מצויינים. הם מתעדכנים כל הזמן, מתאימים לקהל הישראלי ולאקלים הארץ. אני משתמשת דרך קבע במוצרי החברה. חלק ממוצרים בסדרה כבר ניסיתי בעבר, את קרם היום והלילה Genesis Age Control. ואתם מוזמנים לשמוע עליהם בפרוט נרחב בכתבה Genesis Age Control של ד"ר פישר, שם גם הרחבתי על הרכיב החדשני Renovage ועל Aquaxyl. עכשיו ניסיתי גם את הסרום וקרם העיניים והם מאוד נעימים! בסדרה מככבים הרכיבים הייחודיים Renovage ו-Axuaxyl שמונעים את הזדקנות העור ומעניקים לו לחות. 


הנה המידע על הסרום וקרם העיניים:
סרום שמנים משקם Concentrated Oil Serum
סרום עתיר בשמנים טבעיים הכולל את רכיב ה-Renovage החדשני נגד הזדקנות התאים. עוד בסרום:
·         שמן רוז היפ
·         שמן זרעי ענבים
·         שמן שקדים מתוקים
·         שמן זית
·         ויטמין E ו-A
לשימוש: לטפטף מדי בוקר על הפנים והצוואר בתנועות החלקה סיבוביות וטפיחות קלות.

קרם עיניים למראה מואר SPF30 Age Control Illumination Eye Cream
קרם עיניים חדשני  של ד"ר פישר שמכיל את הרכיבים Beautifeye (רכיב חדשני להפחתת כהויות סביב העיניים), Renovage (להאטת הזדקנות התאים), Aquaxyl למתן לחות, פרו ויטמין B5. עוד בקרם:
·         תמצית עץ המשי הפרסי
·         חמאת שיאה
·         שמן שקדים מתוקים
·         מים מינרלים מים המלח
·         שמן ענבים
·         תמצית תה ירוק
לשימוש: מורחים בעדינות סביב העיניים וקו השפתיים בוקר וערב.
מייקאפ סטיק REVLON Photoready Insta-FIX
זהו מייקאפ בכיסוי בינוני גבוה עם מקדם הגנה SPF20 באריזה קומפקטית. הוא מתאים למריחת הבסיס של המייקאפ וגם לתיקונים "טאצ' אפ" במהלך היום. בגלל הכיסוי החזק יחסית שלו הוא משמש גם כקונסילר במקרים קלים שנדרש כיסוי קל של פגמים. בגלל המבנה סטיק הקומפקטי שלו והמשקל הנמוך שלו (אריזת פלסטיק) הוא מתאים במיוחד לנשיאה בתיק ולטיולים.
המייקאפ הזה מאוד מצא חן בעיני, גם בגלל האריזה הנוחה, הקלות של המריחה (אפשר לטשטש אותו עם האצבע או ספוגית). הצבע שהגיע אלי הוא 140 Nude והתאים בדיוק לגוון העור שלי (אני בהירה עם נטייה לצהבהב ופיגמנטציה רבה). הכיסוי היה טוב והמייקאפ התגבר על רבים מהכתמים בכבוד רב אבל לא עם כולם (עדיין הייתי צריכה קונסילר בכתמים ובכהויות החזקות). הוא הרגיש יופי על הפנים והחזיק היטב במהלך הערב. יש להיזהר מחשיפה לשמש לרגישות כי ההגנה קיימת אבל אינה עוצמתית ותלויה בכמות הכיסוי. אני ממש אהבתי!
הסטיק מגיע בגוונים שונים להתאמה לגוון העור.
סכין גילוח ג'ילט ונוס Snap with Embrace
סכין גילוי באריזת פלסטיק קומפקטית. הסכין קטן וקומפקטי במיוחד אם כי נח לאחיזה ולשימוש ובעל 5 להבים ופס לחות בעל צורה מעוגלת להתאמה קימורי הגוף.
האריזה נוחה במיוחד לנשיאה בתיק כלי רחצה לטיולים או לבריכה. הקופסה הקטנה מותאמת והסכין נתפס בתוכה בקליק. הידית קטנה אבל נוחה לאחיזה בזמן השימוש והגילוי חלק ועדין.
סדרת מוצרי עיצוב השיער TRESemme
סדרה שפותחה לטיפול בצרכי השיער הייחודיים למראה שיער מקצועי. מסיכת הלחות לשיער של  Karetin Smooth Tresemme מכילה ריכוז קרטין לטיפול מהיר ועמוק. מתאימה מאוד לסיוע למראה שיער חלק יותר.
מסיכות הן הדבר החם בטיפול בשיער והמסיכה של TRESemme מכילה קרטין שמרכך מאוד את השיער ונותן לו מראה מבריק וחיוני. מומלץ להשתמש במסיכות פעם עד פעמים בשבוע. את המסיכה יש למרוח בכמות נדיבה על השיער אחרי החפיפה לכ-2-3 דקות ולשטוף.
אני השתמשתי בה קצת שונה, לפי ההוראות באתר לקבלת מראה שיער חלק יותר. הנחתי אותה לכשתי דקות, עיסיתי את המסיכה לשיער, לסרקי עם המסיכה לדקה נוספת ושטפתי. לשמירת המראה החלק משתמשים במסרק רחב במקום מברשת. התוצאה מעולה! המסיכה פחות סמיכה מהמסיכות האחרות שאני מכירה, דומה במרקם לקונדישיונר. היא בעלת ריח עדין כמעט ולא מורגש, כמקובל באירופה, וזה יתרון אצלי, אני מעדיפה שהריח יבוא מהבושם ולא יתחרה בו. היא משפיעה נהדר על השיער שבשניות הופך חלק וקל לסירוק, מקבל ברק יפה ורמת הקרזול פוחתת.
לחות למקלחת NIVEA In shower body moisturizer
תחליב לחות לשימוש במקלחת שחוסך את מריחת קרם הגוף אחרי המקלחת. אחרי הרחצה מורחים את ה-In Shower על הגוף ושוטפים במים.
התחליב בעל ריח עדין, לא מבושם כמעט ולא משתלט ואינו משאיר שאריות או סימנים על המגבת. ההרגשה אחרי השימוש ממש נעימה והעור חלק ולא יבש. אני משתמשת בשמני רחצה במקלחת בגלל היובש, במיוחד אחרי שחייה ויש לי הרגשה שהתכשיר יהיה תחליף מצויין לזה.

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr