יום שבת, 2 בדצמבר 2017

Nature Power – סדרת טיפוח חדשה לשיער מבית ג'ויה קוסמטיקס

סדרת טיפוח חדשה של ג'ויה קוסמטיקס בשם Nature Power המבוססת על קוקוס ודבש הושקה לאחרונה יחד עם מראות הרטרו של החברה. לסדרה ריח חושני במיוחד וממכר ושילוב מרכיבים טבעיים הכולל תמציות ושמנים ומכילה קרטין. בסדרה שמפו, מסיכת הזנה, סרום טיפול וקרם לחות שאינם כוללים מלחים או פראבנים.
Nature Power – סדרת טיפוח חדשה לשיער מבית ג'ויה קוסמטיקס
מוצרי חברת ג'ויה אהובים עלי. הם מכילים את מיטב המרכיבים, שילוב עוצמתי של שמנים, תמציות וקרטין וללא חומרים משמרים. הם ריחניים במיוחד, כאלו שישאירו ארומה חושנית במקלחת וגם אחרי שהשיער מתייבש.
הסדרה החדשה שהושקה לאחרונה נקראת Nature Power בגלל השילוב של קוקוס ודבש טהור, אולם בדומה לתכשירים של ג'ויה, נמצאים בהם רכיבים כמו: חמאת שיאה, שמן ארגן, שמן מקדמיה, שמן נבט החיטה, שמן זית, ועוד. התכולה של קרטין טהור שהוא החלבון הבונה את השיער והופך את התכשירים ליעילים במיוחד ומתאימים גם למי שיש לה שיער שעבר טיפול – צביעה, החלקה, ייבוש ועוד. המוצרים מיוצרים בארץ במפעל ג'ויה מעבדות קוסמטיקס בחולון כחול לבן, ומותאים לשיער הישראלי הסובל מפגעי מזג האויר, החום, היובש שפוקד אותנו בכל חמסין, הכימיקלים מהבריכה ונזקי המלח בים – וזיהום האויר.
תכשירי סדרת Nature Power של ג'ויה
שמפו – מתאים לכל סוגי השיער, מסייע להתמודדות עם הנזקים לשיער ואינו מייבש או מגרה את השיער. ריחני ונעים מאוד בשימוש.

מסיכת הזנה – מסיכה אינטנסיבית מזינה לשיער, משקמת ומרככת את השיער ומעניקה לו חיוניות. לשימוש משאירים אותה 1-2 דקות על השיער ושוטפים (כמו מרכך). למסיכה הזאת ריח משכר ממש!!! כזה שנשאר על השיער אחרי השימוש ונהנים ממנו בכל תנועה. היא עושה פלאים לשיער מרככת ומקלה על הסירוק. בכלל, לדעתי המסיכה היא פריט חובה והיא בעלת ההשפעה המיידית והמשמעותית ביותר על השיער לדעתי. כשאני משתמשת במסיכות של ג'ויה אני מרגישה שאפשר לקום בבוקר בלי להסתרק ולהיראות מצויין!

סרום טיפולי – מרכך, מעניק גמישות וברק לשיער. עוזר למלחמה בקצוות המפוצלים. הסרום אינו בעל ריח דומיננטי. הוא נהדר, נותן ברק ומונע את החשמל הססטי בשיער והשיער קל לסירוק ולסידור.

קרם לחות אינטנסיבי – מסייע בריכוך, שיקום וסידור השיער ומגן נגד פגעי מזג האויר (לא ניסיתי).
על הסדרה הזו נאלצתי לוותר לטובת המתבגרת שלי שהתלהבה ממנה, היא מתאימה גם לצעירות וגם לבוגרות. לעצמי השארתי את Keratin Forte אבל לפעמים אני לא מוותרת על הריח הקוקוסי שלו וגונבת למתבגרת...
מראות הרטרו של ג'ויה
מראות הרטרו של ג'ויה הוא מוקפד אלגנטי וקלאסי. שיער אסוף ותסרוקות עבר של מלכות הקרח הבלתי מושגות. שיער מסודר ומלא ברק, אפל, מסתורי ומושך.
מראות ג'ויה - צילום אמיר יהל, הפקה גולן נהרדע

מראות ג'ויה - צילום אמיר יהל, הפקה גולן נהרדע

אגב, מוצרי ג'ויה לא נוסו על בעלי חיים ותמצאו עליהם את סימן הארנב. המפעל ידידותי לסביבה.
מידע
ניתן להשיג את מוצרי ג'ויה במספרות ובחנויות נבחרות.
אתר החברה:  http://joya-act.co.il/
טלפון 03-5505757


גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr