יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

מתנות לחגי תשרי וראש השנה לכל המשפחה

מחפשים מתנות לחג למארחים, למשפחה או לילדים? הנה כמה רעיונות בתחום הטיפוח והמתנות גם לנוער ולילדים. עוד רעיונות הם מחבת Smokeless של נעמן או מחבת קרפ של ארקוסטיל מבחר יינות בוטיק בכמה תקציבים או מארז קפה Master Origin של נספרסו שמתאימים גם לגברים.


מארז טיפוח  Beauty-redשל ביוטיקייר

מארז קונספט חדש ומפנק מבית ביוטיקייר שמכיל 8 מוצרים תואמים בגודל מלא במחיר תחרותי במיוחד! גם מדליק, גם גדול ומרשים גם שימושי וגם זול! מה מכיל?  
ü      תיק איפור מעוצב מקולקציית תיקי הפלמינגו.
ü      סבון רימונים קוסמטי מינרלי DEAD SEA MINERALS, ומתאים לטרנד הקוסמטיקה הטבעית בישראל  (עוד על קולקציית הסבונים הטבעיים של ביוטיקייר). 
ü      שלושה  פרחי סבון ריחניים SPA TIME באריזת לב.
ü      NEOשמפו ללא מלחים, מסדרת מוצרי השיער נאו.
ü      סבון נוזלי לגוף ולידיים בניחוח מאסק טאלק (ורוד) מסדרת הטיפוח 'ארומטיק'.
ü      קרם גוף וידיים במרקם קליל וניחוח תואם מסדרת הטיפוח 'ארומטיק'.
ü      בושם 'ספלאש פרפיום' -  BLOOD RED.
ü      קרם גוף חדש בסדרה - AROMATIC MUSK AND POWDER.
מחיר המארז – 66.60 .  להשיג בחנויות ביוטיקייר ברחבי הארץ ובאתר אונליין.

מארז טיפוח ESSENTIAL CELEBRATION של Ahava

קולקציית המתנות של Ahava לחג כוללת מארזי חג מעוצבים עם ברכה בבתיק או מארז ססגוני ובועט וריחניות משכרת. למשל, מארז המשלב מוצרים מסדרת DEAD SEA WATER  -  תחליב גוף במהדורה מוגבלת 100 מ"ל, קרם ידיים במהדורה מוגבלת 100 מ"ל וקרם רגליים במהדורה מוגבלת 100 מ"ל. הסדרה מעניקה חווית טיפוח מפנקת המותירה את העור עתיר לחות, רך ומשיי למגע, חלק וזוהר מכף רגל ועד ראש. לעוד מידע מארזי שי של AHAVA.
הברכה: Celebrate your skin and fulfill essential dreams
מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪, להשיג ברשת חנויות Ahava, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.

תיק צידנית פטנט PACKIT

תשכחו מקרחומים, קולקציית התיקים של PACKIT מאוחסנת במקפיא והדפנות שלה קופאות ומוכנות לקרר את תכולת התיק עם פטנט שמחזיק עד 12 שעות!!! כשהתיק ריק הוא הופך שטוח ולא תופס הרבה מקום. שולפים מהמקפיא ואפשר ללכת לים, לבריכה,  לבריכה וליומיום. לקראת ספטמבר והחזרה לבית הספר תוכלו למצוא תיק צידנית קלאסי לקחת אוכל לבית הספר או לעבודה ולשמור על האוכל טרי וקר כל היום. מתאים לארוחה ובקבוק עד 340 מ"ל בכיס רשת חיצוני. בנוסף יש לו כיס עם רוכסן לאביזרים (מגבונים וכו'). תוכלו גם להכניס לתוכו פחית או אוכל בטמפרטורת החדר והוא יקרר אותו! 
התיק עשוי מחומרים בטוחים ובעל בטנה למזון. מתנקה בקלות עם מגבונים.
גודל תיק האוכל עומד: גובה-21 ס"מ  רוחב- 25.4 ס"מ  עומק 10.8 ס"מ. שוכב (מעוך במקפיא): גובה -21.6 ס"מ רוחב - 26 ס"מ   עומק 5.7 ס"מ. מחירו 119 ש"ח. יש עוד המון תיקים בגדלים שונים למטרות שונות. להשיג באתר PACKIT

תיקים מעוצבים בהרכבה אישית של Upixel

הפטנט של Upixel מאפשר לעצב באמצעות לגו רך את חזית התיק כך שאפשר לכתוב, לצייר ולעצב ציור או טקסט ולשנות במחי יד לעיצוב אחר. בקולקצייה של Upixel יש תיקים, כולל תיקי בית ספר, כיסויי טאבלט וטלפונים ניידים, קלמרים, תיק קלאץ' ועוד אקססוריז שהמשותף להם שיש להם לוח סיליקון המאפשר להצמיד את לוחיות ה pixel הקטנות ולעצב מגוון ציורים, שמות, מספרים ועוד. ההרכבה קלה (ונחמדה), אפשר ליצור שלל יצירות ולשנות איך וכמה שרוצים. הפיקסלים מגיעים במגוון צבעים, נצמדים ללוחית ומהנסיון שלי אינם נופלים. כל תיק מגיע עם חפיסת פיקסלים וקטלוג הכולל רעיונות לעיצוב. מחיר: החל מ-70 ש"ח, להשיג אונליין בחנות Upixel.
תיק קלאץ' וארנק מטבעות של Upixel

מברשת שיניים חשמלית ממותגת לילדים של ORAL-B

אם כבר נותנים מתנה לילדים, למה שהיא לא תהיה שימושית? מברשת שיניים חשמלית לילדים של ORAL-B מעוצבת עם דמויות מהסרט "לשבור את הקרח" ו-"CARS" גם תמצא חן בעיניהם כמתנת חג וגם תהיה שימושית ובריאותית ביומיום.
המברשת החשמלית פותחה במיוחד עבור ילדים ומומלצת לשימוש מגיל 3 ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים ומסירה פי 2.5 יותר פלאק (רובד חיידקים) ממברשת ידנית רגילה. המברשת החשמלית אף כוללת טיימר מובנה אשר מסמן לילדים כאשר זמן הצחצוח המומלץ ע"י רופאי השיניים הסתיים (4 זמזומים לאחר 2 דקות). מברשת השיניים החשמלית לילדים מבית Oral-B פועלת בטכנולוגיה דו-מימדית המשלבת תנועות סיבוביות ורטט בכדי להעניק לשיני ילדייך ניקיון מתקדם. מברשת זו היא בעלת ראש עגול קטן במיוחד ובעלת סיבים רכים המתאימים לשמירה על הפה, החניכיים והשיניים של ילדים צעירים.
מחיר מחירון: 120 ש"ח, ברשתות: שופרסל, ניו פארם, רמי לוי סופר-פארם וויקטורי.

צעצועים

אי אפשר בלי משהו לקטנים בחג, גם בשביל להעסיק אותם בכל החופשות הבלתי נגמרות האלו...הנה כמה רעיונות לצעצועים של "טופ פליי ישראל" למשל מתכונית מרוץ עם שלט רחוק SPEED RACER של מותג MACHINA בקנה מידה 1:24. באמצעות השלט המכונית נוסעת לכל הכיוונים ואפשר גם לפתוח את הדלתות שלו בשליטה מרחוק! המכונית מגיעה בכתום, כחול ואדום ומחירה 69 ש"ח. לטופ פליי ישראל יש גם מכוניות מתכת עם דמויות מכוח פיג'יי PJMASKS במחירים של 49-299 ש"ח. וגם בובות  של המותג KID CONCEPTS הכוללות בובות עם אמצעי תחבוה – אופניים, עגלת משא (עם כלבלב) שניתן לשלוט בהם ולהסיע אותן (149 ש"ח) וגם בובות אופנה בגובה של 71 סנטימטר בלבוש אופנתי, תסרוקות ואקססוריז (99 ש"ח). תוכלו לקרוא עוד על צעצועים לחג מבית טופ פליי. כל הצעצועים ניתנים לרכישה ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr