יום שבת, 14 בספטמבר 2019

תכשירים חדשים בסדרת Young של דוקטור עור


לסדרת  YOUNG של דוקטור עור, המיועדת לנוער ולבעלי עור שמן ובעייתי מצטרפים תכשירים חדשים: קרם לחות מאזן, מים מיסלריים ודאודורנטים המותאמים לצרכי הטיפוח של העור הצעיר. התכשירים מותאמים לעור רגיש, נעימים ומאזנים את העור השמן בעיות אקנה וללא פראבנים.

כבר כתבתי בעבר על סדרת יאנג YOUNG של דוקטור עור לעור בעייתי. הסדרה פותחה במיוחד לנוער ובעלי עור שמן ואקנטי וכוללת כמה וכמה תכשירים טובים. לאלו נוספו עכשיו עוד.
ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את סדרת הטיפוח דוקטור עור YOUNG ומשיקה מגוון מוצרים חדשים: מים מיסלריים, קרם לחות מאזן ודאודורנטים, שפותחו בהתאמה לצרכי הטיפוח של  הצעירים. הסדרה החדשה, כמו כל מוצרי דוקטור עור, פותחה על ידי רופאי עור מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור, תוך שימוש ברכיבים שיעילותם מוכחת.
סדרת דוקטור עור Young שהושקה בתחילת שנת 2019 וזוכה להצלחה גדולה, פותחה בכדי לתת מענה לצורכי הטיפוח השונים והייחודיים של נערות ונערים. מגוון ממוצרי הסדרה מכילים את רכיב הפיקוסכריד AC, רכיב ייחודי בעל תכונות התומכות בטיפול בעור מעורב עד שמן. הפיקוסכריד AC הוא שילוב ייחודי של רכיבים המופקים מאצה בשםLaminaria Digitata  יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ. הרכיב מאזן את הפרשת הסבום (השומן) בעור, מטהר ומרגיע את העור ומשפר את מראהו.
מוצרי דוקטור עור Young החדשים כוללים:

קרם לחות מאזן בעל מקדם הגנה (SPF15)

מותאם לעור מעורב עד שמן, הנוטה לברק מוגבר ופגמי עור. הקרם במרקם קליל ונטול שומן, נספג מיידית ומעניק לחות אופטימלית והגנה מפני קרינת השמש. שימוש בקרם יסייע במניעת נקודות שחורות ומבוסס על רכיבים שיעילותם מוכחת: ניאצינאמיד- המטהר ומרגיע את העור, ויטמין E- נוגד חמצון המגן על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים והחשיפה לשמש ופרו ויטמין B5 המרגיע את העור ומסייע בשיקומו.

הקרם מאוד נעים והוא פתרון טוב לקרם עם מקדם הגנה עדין לימי החורף.
מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 שקלים (ל- 50 מ"ל).

דאודורנטים ללא אלומיניום בניחוחות המתאימים לו ולה

דיאודורנטים על בסיס אבץ פעיל המטהרים את העור, מפחיתים ומנטרלים ריחות הזעה. הדאודורנטים של דוקטור עור Young מעניקים אפקט מרענן, מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי. הם מתייבשים במהירות – מבלי לייבש את העור, אינם דביקים ואינם צורבים. הדאודורנטים החדשים, מכילים שילוב של רכיבים שיעילותם מוכחת: ויטמין E נוגד חמצון המגן על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים, שמנים צמחיים- כותנה, קלנדולה וקמומיל לריכוך העור, וג'ל אלוורה, התורם להרגעה מיידית של העור. הם אינם מכילים אלומיניום ונבדקו לעור רגיש.

אנחנו מעדיפים דיאודורנט רול און, אבל לבית הספר כשצריך להתרענן אחרי שיעור התעמלות, שמים בתיק דיאודורנט ספריי וזה בדיוק מתאים!
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים (ל- 150מ"ל).

מים מיסלריים

מים מיסלרים לניקוי עור הפנים ולהענקת תוספת לחות ותחושת רעננות והרגעה לעור. המים מסייעים בניקוי עדין של עור הפנים ובהסרת איפור מאזור הפנים, העיניים והשפתיים. שימוש במים המיסלריים של דוקטור עור Young, מעניק תחושה מרגיעה ומרעננת מבלי לייבש את העור וללא יצירת תחושת שמנוניות. הפורמולה מועשרת באלוורה ובתמצית מלפפון לתחושה רעננה, וכן בתמצית עלי הורבנה התורמת לריכוך העור. תכשיר זה לא ניסיתי.
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים (ל- 200 מ"ל).
מידע
ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה
***
אינסטגרם דוקטור עור YOUNG:
אתר דוקטור עור, עמוד YOUNG:
דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוחם של רופאי עור, מציע מגוון  מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור שונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים שיעילותם מוכחת.
 דוקטור עור הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3. בנוסף, החברה מייצרת ומשווקת את מותג הדרמו-קוסמטיקה, דוקטור עור, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ואת מוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.
ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr