יום שני, 25 בספטמבר 2017

קופסת יופי Glam Box של GlamGuru לחגי תשרי

קופסאות היופי Glam Box הן הזדמנות לרכוש במחיר נמוך במיוחד מגוון מוצרים בשווי רב. קופסאת הגלאם של GlamGuru לחגים כוללת 10 מוצרי איפור, טיפוח וציפרניים שווה במיוחד! מגוון מוצרים בגודל מלא של O.P.I, Ardell, Neil’s Yard, Ives Rocher ועוד מותגים מהשורה הראשונה.
קופסת יופי Glam Box של GlamGuru לחגי תשרי
המוצרים בקופסה מתחלקים לשלושה – מוצרי איפור, מוצרים לציפורניים ומוצרי טיפוח.

מוצרי איפור


באיפור בקופסה יש מבחר מוצרים – עיפרון גבות של Ardell, סומק של Ada Lazorgan  ומסיר איפור של Ives Rocher.
איפור - מסיר האיפור בתמונה של מוצרי הטיפוח
עיפרון גבות Ardell
עיפרון גבות דו שימושי של Ardell לעיצוב וסירוק. בצד אחד עפרון בצורה ייחודית - מאורכת וצרה שמאפשר עיצוב בציור וטשטוש לצורות שונות של גבה ובצד השני מברשת ספירלית לסירוק מושלם. העיפרון מגיע ב-3 גוונים: בלונד, חום בהיר וחום כהה. אני קיבלתי את החום הכהה שמתאים לי מאוד. העפרון לציור/צביעת הגבה נח מאוד לשימוש והתוצאה מצויינת בעיצוב הגבות והמברשת לסיקור - מושלמת!
בגודל מלא. להשיג באתר גלאם גורו. מחיר 49.90 ש"ח.
סומק  Fusion Blusherמספר 10 של Ada Lazorgan
סומק גודל מלא (בקופסה יש סומק או שפתון). צבע 10 הוא ברונזר שמאפשר לפסל את הפנים ולהדגיש את הקונטור. עדה לזורגן היא מאפרת אופנה מובילה בישראל שאיפרה את מריה קארי, סידני לאופר, ועוד. ואם אינכן יודעות מהו פיסול פנים. למדו לעשות זאת בקלות במדריך פיסול פנים הארות והצללות. הסומק בגודל מלא. להשיג באתר גלאם גורו. מחיר 109 ש"ח.
Blusher של Ada Lazorgan מתאים להצללות
מסיר איפור לעיניים Yves Rocher
מסיר איפור דו פאזי להסרת איפור עמיד לעיניים ולשפתיים. הפאזה השומנית מסירה את האיפור והנוזלית מרעננת ומרגיעה את העור. יש לנער לפני השימוש לאיחוד הפאזות ואין צורך לשטוף את הפנים אחרי השימוש. מתאים גם לעיניים רגישות. מכיל פראבן. Yves Rocher היא חברה המתמחה בקוסמטיקה בוטנית בפיתוחים הכי חדשים. להשיג באתר גלאם גורו. מחיר 39 ש"ח.

מוצרים לציפרניים

בקופסה יש סט שלם של מוצרים למניקיור המושלם מהלק המהמם של China Glaze, למייבש הכי הכי של Seche Vitte, ועד שמן לקוטיקולה של O.P.I בשפורפרת לנשיאה.
לק של צ'יינה גלייז China Glaze
לק 1388-Meet me in the Mirage  (SKU 82648) מסדרת Desert Escape הקייצית. בגוון ורד שימרי מוזהב מטאלי אלומיניומי יפהפה. ללק נוסחת EverGlaze לעמידות לטווח ארוך וטכנולוגיה אקטיבית. בגודל מלא.  להשיג באתר גלאם גורו. מחיר: 19 ש"ח.
לק של Chila Glaze מבריק כל כך שבקושי מצליחים לצלם אותו
מייבש לק Seche Vitte
לק שקוף שמתייבש מהר ומתפקד כמייבש וגם יוצר שכבת הגנה ועמידות לציפורן ומונע הצהבה. נחשב לטוב ביותר שיש בשוק. בגודל מלא.  להשיג באתר גלאם גורו. מחיר: 70 ש"ח.
שמן קוטיקולה AvoplexCuticle oil to go של O.P.I
הקוטיקולה, שכבת העור הקרני סביב לציפורן סובלת ממסירי הלק, שאריות לק וחומרי טיפוח לציפורניים. שמן הקוטיקולה מחדש את עור הקוטיקולה סביב לציפורן ומעניק לו לחות וחיוניות. שמן הקוטיקולה של O.P.I מכיל נוגדני חמצון, ויטמין E, שמן אבוקדו, שמן זרעי ענבים, שמן שומשום, שמן קוקוי ועוד. הוא מגיע בשפורפרת קומפקטית לתיק עם מברשת מובנית לנוחות המריחה ויש לו ריח נעים ומגע רך ועדין. נספג מייד. להשיג באתר גלאם גורו. מחיר: 70 ש"ח.

מוצרי טיפוח

בקופסה יש דוגמית של קרם עיניים Promise, חלב פנים פרחי ההר של ד"ר דבור, מסיכת תה מטהרת White Tea של Neil's Yard ודוגמית בושם של Moschino.
קרם עיניים Promise
דוגמית קרם עיניים בעל 7 תועלות של Pomise. אני כבר משתמשת בקרם הלחות ההילארונית של Promise והוא נעים מאוד. המותג פותח על ידי אסף דקל (בנו של צבי דקל מייסד חברת HL) עם דגש על רב תועלות בכל תכשיר. תוכלו לקרוא עוד על Promise.
חלב פנים פרחי ההר של Dr Dabour
מוצר בגודל מיוחד של Dr Dabour – בקופסה שלי היה חלב פנים. עדין במיוחד, ללא אלכוהול מפרחי ההר. מנקה נהדר ומרגיע ובריח עדין ונעים. לניקוי בשימוש בצמר גפן, יש להימנע ממגע עם העיניים ולשטוף אחרי השימוש.
לפני כשנתיים ביקרתי במעבדות ד"ר דבור ונחשפתי למוצרים שלו. המוצרים מבוססים על צמחי מרפא וידע רב שנשמר בקהילה על סגולותיהם בשילוב מחקרים מתקדמים. המוצרים אינם מכילים פראבנים ו-SLS, ללא שמנים מינרלים וללא מרכיבים סינתטיים.
מסיכת White Tea של Neil’s Yard
מסיכת אנטיאוקסידנטים חזקה מטהרת הכוללת חימר ותה לבן. מעניקה לחות ומרעננת את העור משפרת מראה קמטים עדינים. לשימוש שבועי למרוח בעדינות בלי לגעת בעיניים ובפה להשאיר לכ-10 דקות, לשטוף היטב במים חמימים ולטפוח בעדינות לייבוש. הצנצנת מספיקה לכ-6 מסיכות. המותג שהגיע מאנגליה מהגינה  שבפינת Covent Garden בלונדון וקיים כבר 30 שנה ומתמחה בחומרים טבעיים לקוסמטיקה אורגנית. מתאימה לספיחת שומנים לעור שמן. להשיג באתר גלאם גורו. מחיר: 151 ש"ח (במבצע).
בושם Fresh Pink by Moschino
דוגמית של הבושם בניחוח פירותי בעיצוב מגניב.
לסיכום, במחיר של מוצר או שניים מקבלים פה קופסה שלמה הורסת של מיטב המותגים בשווי רב!
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

מידע

קופסת היופי של גלאם גורו לחגים 79.90 ש"ח
אתר גלאם גורו, https://www.glamguru.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr