יום ראשון, 20 ביוני 2021

מסדירה נשימה – מארזים מיוחדים של דוקטור עור בשיתוף נעם חורב

"מסדירה נשימה" בשיתוף פעולה מרגש להעצמה נשית של דוקטור עור עם הפזמונאי והיוצר נעם חורב. במסגרת שיתוף הפעולה נמכרים באתר דוקטור עור מארזים עם הספר "טיוטה של אושר" ועם הקדשה. כלל המארזים נמכרים בקופסה מקסימה עם מיתוג "מסדירה נשימה", שירו החדש. בנוסף, מחולקים ונמכרים בהנחה כרטיסים להופעה מיוחדת. קבלו גם המלצות למוצרים לכל המשפחה להופעה מטופחת, צעירה ורעננה!


אוהבות השירה מכירות ומעריכות את נעם חורב, המשורר המרגש. כולנו, ועוד יותר מכך מורות וגננות יתחברו לספר ולשיר החדש. זו הזדמנות למתנה אישית, מרגשת, של נעם חורב שתמיד נותן ביטוי לקול הנשי ביצירותיו.

קיבלתי מארז עם הספר, הקדשה ומוצרים. אחד המארזים המקסימים והמרגשים שקיבלתי לאחרונה (וגם שימושיים). מצאתי מארזים במחירים מעולים – כמו מארז "עכשיו את בשבילך" המכיל את הספר, תחליב רחצה, קרם גוף ו קרם רגליים ב-73 ש"ח בלבד; "להשקיע בעצמי" הכולל גם ג'ל ניקוי לפנים ב-90 ש"ח; פינוק לרגע עם תוספת דיאודורנט ומגבוני ניקוי פנים ב-120 ש"ח ו"מסדירה נשימה" הכולל תחליב גוף, פילינג לפנים, חמאת גוף וקרם לחות קלאסיק לפנים עם מקדם הגנה SPF30 (בול לעונה!). יש כמובן עוד שלל מארזים, מוצרים ועוד להרכבה עצמית. מקסים אותי המיתוג שמשלב את המוצרים והספר, התרגשתי!


בנוסף, בכל רכישה אפשר לקבל כרטיס למופע דיגיטלי בזום "מתנות קטנות – הסיפורים מאחורי השירים" שיתקיים ב-26.7.2021 (ראו את התקנון).  

זו הזדמנות לספר לכם קצת על המוצרים של דוקטור עור שמתאימים לכל המשפחה.

דבר ראשון – ניקוי הפנים: סבון פנים ומים מיסלרים מסדרת קלאסיק, חובה! יש גם מגבונים לניקוי הפנים והסרת האיפור עם אנטיאייג'ינג מהסדרה הורודה.



עוד בסדרה הורודה – ליפ באלם עגול חמוד - שפתון לחות מסדרת יאנג וקרם BB  החדש שמספק גם לחות ואנטיאייג'ינג, גם הגנה מהשמש וגם מייקאפ (מגיע בהתאמת גוונים).

הסדרה שהכי מרגשת אותי (אולי בגלל גילי הבוגר) היא Supreme OR הכוללת את רכיב האנטי אייג'ינג OxyForce והיא עשירה בכל מה שצריך. בעיקר לקראת החורף אני משתמשת באמפולות הזנה (מוצר אששש) ובכלל בכל הסדרה. בצילום גם קרם העיניים.

עוד סדרה שאני ממש אוהבת, בעיקר כבסיס לאיפור היא Filler OR אני משתמשת בסרום והקרם לפני יציאה כבסיס לאיפור והם נותנים לעור מלאות וחלקות מדהימה.


לדברי נעם חורב, כותב ופזמונאי: "כל חיי הייתי מוקף בנשים חזקות, עצמאיות, לא מתנצלות. הביטוי הישיר לנשים אלה משתקף ביצירותיי ללא הרף. מי אמר שרק אישה יכולה להעציםנשים? כשקיבלתי את הפנייה מד"ר עור התברר לי שיש בינינו עולם ערכים חופף ומשותף, ולא יכולתי שלא להירתם לפעילות החשובה והמבורכת שלהם. אני גאה לשתף פעולה עם מותג שמאמין שנשים צריכות לקבל את עצמן, להרגיש טוב עם עצמן, וכמובן לא צריכות להתנצל שהן רוצות להיות "בשיא" שלהן בכל יום מחדש."


מידע

קישור לאתר דוקטור עור

המבצעים ושיתוף הפעולה עד 30.6.2021 באחריות דוקטור עור/ניאופארם.

גילוי נאות: המוצרים והמארז ניתנו לסקירה

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr