יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

קרם CC של ניוטרוג'ינה

קרם CC  של ניוטרוג'ינה  Visibly Clear Correct & Perfect מתאים בעיקר לסובלות מעור שמן ומאקנה ולבנות הנעורים. הוא מכסה יפה פגמי עור תוך שאינו גורם לשכבה שומנית שמכבידה על הפנים.

קרם CC של ניוטרוג'ינה

קרם CC מגיע בשני גוונים – בהיר ובינוני. יש למרוח אותו בתנועה סיבובית של עיסוי ולהיזהר באיזור העיניים.
קרם CC הוא קרם-מייקאפ שמבצע שתי פעולות:
1.      שיפור פגמי העור – הפצעונים, בזכות המרקם הלא שומני שלו, המבוסס על רכיב הנקרא ®MicroClear
2.      כיסוי טוב – שמסתיר פצעונים, אדמומיות וחוסר אחידות של העור


אני ניסיתי את הקרם הבהיר כי אני בהירה. מרחתי אותו גם על היד וגם על הפנים. מכיוון שאני צריכה מייקאפ מלא, הדגמתי את הכיסוי על היד. הקרם- מייקאפ בעל מרקם דליל יחסית ופיגמנט חזק – הוא קרוב למייקאפ מלא. ההרגשה במריחה היא פחות של קרם ויותר של מייקאפ הוא יבש יחסית ונותן מעט הרגשה של פודרה. אצלי הוא השאיר פירורים בכמה נקודות כאילו התייבש במגע עם העור והסרתי את זה עם היד.
חשוב: שיש להיזהר במגע הקרם באיזור העיניים, אני מרחתי מתחת לעיניים לבדוק את הכיסוי ב"עיגולים השחורים" והיה לי מעט גירוי אחר כך.


מרקם קרם CC


מראה עם קרם CC
התוצאה שלו היא כיסוי חזק יותר מאשר קרמי ה-CC האחרים שניסיתי. אם כי אינו מספיק במקום מייקאפ מלא למי שיש פיגמנטציה וגוון עור בלתי אחיד באופן בולט כמו שלי יש. לדעתי הוא לכן מתאים מאוד לעור שומני ובעייתי, בגלל התוצאה היבשה שלו על הפנים.
שימו לב שהקרם אינו מכיל מקדם הגנה ויש למרוח קרם הגנה לפני המריחה במידה ויוצאים לשמש.
אני ממליצה עליו מאוד לצעירות ובעיקר לבנות שיש להן עור בעייתי, שומני ועם נטייה לאקנה וללא בעיות בולטות של פיגמנטציה. נראה שהוא עושה בדיוק מה שהוא מבטיח – משפר את פגעי העור והפצעונים בזכות המרקם הלא שומני שלו ומכסה אותם. והוא מיועד לאחיינית שלי הסובלת מאקנה.
עוד בסדרה תרחיץ המשלב חומצה סליצילית לניקוי ללא ייבוש.
גודל: 50 מ"ל, מחיר: 96.10 ש"ח (יש מבצעים)
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr