יום חמישי, 27 ביולי 2017

Highlight 25 ו-25 מוצרים בביוטיקייר שחוגגת 25 שנה

Highlight 25 חדש שמבצע פעולה כפולה של הארה וזוהר הושק לציון 25 שנה לרשת ביוטיקייר. בחגיגת פתיחת החנות ה-25 של הרשת בבת ים, בחרתי 25 מוצרים מביוטיקייר וגם – מהם המוצרים הכי נמכרים בביוטיקייר?
Highlight 25 ו-25 מוצרים בביוטיקייר שחוגגת 25 שנה
רשת ביוטיקייר הוקמה לפני 25 שנה על ילד גולן אלבז שהיה מוכר עפרונות איפור לחנויות כלבו. אביחי, מנהל הרשת, מספר שהמכירות הצליחו מאוד וגולן ואלבז פתח חנות ראשונה קטנטנה עם שני מוצרים בפורום באשדוד. החנות הצליחה והפכה לרשת עם הרבה מוצרים נוספים שהצטרפו. חזון הרשת הוא קוסמטיקה לכל כיס. הרשת חוסכת בעלויות, אין זכיינות אלא שיווק ישיר, מטה קטן ויעיל והתוצאה – מוצרים איכותיים שנמכרים בכמויות במחירים אטרקטיביים. ביוטיקייר מפתחים את המוצרים והייצור מבוצע בכל העולם אצל ספקים שעומדים בדרישות האיכות והמחיר. אגב, המוצרים הכי נמכרים היום הם ספוגית ביצה ודיפליינר. 
חגיגות ה-25 נפתחו בחנות החדשה בבת ים עם השקת המוצר החדש – Highlight 25. זהו היילייטר דחוס ומבריק עם הרבה פיגמנט. הוא יוצר הארה וברק ומנצנץ רק בעדינות - אינו ממש שימרי מבריק. ההיילייטר מגיע בשני גוונים שניתן לשחק איתם באיפור, לא רק בהיר לבהירות וכהה לכהות. עם זאת, מצאתי את הבהיר מתאים יותר לעורי הבהיר.
לשימוש – מניחים אותו בסיום האיפור על עצמות הלחיים ועצם הגבה. כך הוא נראה על הבת שלי. אגב, האיפור שלה כלל הצללות ואת הליפסטיק לחות העמיד (מספר 08) עם המוצרים של ביוטיקייר שיוזכרו מטה.

את ההיילייטר תזהו לפי הלוגו. מוטבע עליו לוגו ביוטיקייר 25 של חגיגות חצי יובל! בהמשך יושקו עוד מוצרים לשנת ה-25 אז יש למה לצפות :-) מחירו 9.90 ש"ח.

אז אילו 25 מוצרים בחרתי? אתחיל בזה שאי אפשר לבחור רק 25 מוצרים ולהסתפק בזה. אני שילבתי מוצרים שאני צריכה עם מוצרים שהם Must Have שלקחתי עבור בתי והאחיינית שלי. המתמקדתי בעיקר במוצרי איפור, למרות שיש המון מוצרי טיפוח, שיער ומוצרים משלימים, אבל מדי פעם חרגתי. 

שיער
מגבת שיער שמתלבשת כמו כובע לשיער – חובה אצלי אחרי חפיפה.
מברשת "כף יד" אנטומית לשיער – להברשה עדינה גם כשיש קשרים.

ניקוי
מנקה פנים חשמלי – יש לו 5 ראשים לניקוי, פילינג עדין, עיסוי והמרצת העור.

איפור
מכיוון שיש לי המון המון מייקאפים (לפחות 4, מהם עוד לא פתחתי חלק) בכמה גוונים. ויתרתי על המייקאפ ועברתי ישר לקונסילר סטיק בצורת ליפסטיק – נח לשימוש ולנסיעות, מסתיר פיגמנטציה ופגמים ברגע. פריט חובה בתיק שלי שאוכל לתקן כשהאיפור קצת יורד כשמזיעים בלי ללכלך את הידיים (במרכז למעלה, נראה כמו ליפסטיק בצבע גוף).
מתחתיו – שני ליפסטיקים בגווני ניוד – ורדרד-חום קרוב לגוון טבעי שהם הצבעים שהכי מתאימים לי ואהובים עלי. אחד עם לחות, ואחד עמיד במיוחד. בשפתון עם הלחות אני משתמשת בדרך כלל כי יש לי יובש בשפתיים. כשיש לי צורך בעמידות גבוהה לאורך זמן אני משתמשת בעמיד.
בנוסף לליפסטיקים עפרון איפור ללא חידוד – לתיחום השפתיים (במרכז, מעל המסקרה השקופה). ניתן גם למרוח אותו על כל השפתיים במקום ליספטיק והוא מאוד עמיד. גם כן בצבעי ניוד דומים לליפסטיק כך שניתן לשלב.
מעל לעפרונות (מתחת לליפסטיקים) – אייליינר – תוחם עיניים עמיד במים, שחור.
מתחתיו – מסקרה שקופה. מעולה לקיבוע הגבות.

סט להצללות יבשות – Contour & Highlight Palette – סט חובה ובמחיר של כ-20 שקל כל אחת יכולה להרשות לעצמה אותו.  הסט הזה של ביוטיקייר כולל 6 גוונים שאפשר לשחק איתם גם בהתאם לגוון העור וכולל הסבר על הנחת הגוונים השונים בהתאם למבנה הפנים. היתרון בהצללות יבשות שלא צריך מיומנות גבוהה בשימוש וכל אחת יכולה לעשות את זה. ההצללות עושות את הפנים מעניינים יותר ומדגישות את עצמות הלחיים, את האף, וכו'.

מברשות
נחזור לצילום למעלה – הכי למטה יש מברשת קונטור – מברשת אלכסונית לשימוש בהצללות (אם כי לפעמים אני מוצאת אותה מעט גדולה ממה שאני רגילה) אך היא רב שימושית ומתאימה גם להנחת סומק כשאין מברשת אחרת באיזור (בנסיעות). מימין – שתי מברשות לסומק, אחת קטנה יותר מיני קבוקי ברחה לשימוש לתיק האיפור עוד בטרם צילמתי....מעולה לתיק איפור קומפקטי.
לקים – מבריקים, עולים גרושים ויש להם ברק סוף הדרך! צבעים הבסיס אצלי הם אדום כהה, ורוד עז, תכלת, ולבן (שלא הצטלם).
אירגוניות
פריט שיעשה לכן סדר בטואלט! יש כמה סוגי אירגוניות שאפשר לערום עליהן בצורה נוחה וגישה מהירה בלי בלגן את כל הפריטים שרכשתן. יש גם ארגונית ללקים. מחירי האירגוניות נעים מ-10 שח ועד כ-39 ש"ח.



לסיכום, כדאי מאוד לגשת לביוטיקייר אם אתן עדיין לא מכירות. ואם כן - בטח לא הפתעתי אתכן אבל אולי מצאתן פה מוצר חדש שיעניין אתכן!
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr