יום שבת, 5 באוגוסט 2017

תיק Totto – תיק פרקטי ואופנתי לבית הספר ולשעות הפנאי

תיק Tumer של המותג Totto מתאים במיוחד לנוער וסטודנטים. הוא פרקטי, כולל כמה תאים ואופנתי. מותג Totto חדש בארץ ולו מבחר דגמים מהכיתות הנמוכות ועד לאוניברסיטה.
תיק Totto – תיק פרקטי ואופנתי לבית הספר ולשעות הפנאי


מותג Totto מגיע לארץ מדרום אמריקה אחרי שהפך מבוקש ביותר באירופה ובארה"ב בגלל העיצוב, הארגונומיה והפונקציונליות. בתי העולה לתיכון בחרה תיק מדגם Tumer Totto בצבע כחול מנוקד.
תיק Totto – תיק פרקטי ואופנתי לבית הספר ולשעות הפנאי

תיק דגם Tumer Totto

התיק מעוצב בכחול נייבי ועליו נקודות לבנות עם הלוגו של Totto סימן דומה ל T וגימור כיסים באפור. הוא תיק עדין ואלגנטי במיוחד שמתאים לתיכוניסטית העדינה שלי ובטח יתאים גם לסטודנטים. את אותו הדגם יש גם בצבעים אחרים כמו סגול. אני גם אוהבת אותו. הנה עוד כמה מהדגמים של Totto לבנות הבוגרות, חלקם יוניסקס.
צילום יח"צ

התיק עשוי מחומר סינתטי מבריק קלות וקל לניקוי. הרוכסנים גדולים, מעוצבים ונוחים לאחיזה.
מבחינה פונקציונלית יש לו 2 תאים גדולים, כיס קדמי, כיסים צדדיים ורוכסנים נוחים לשימוש. 
הנה התא הראשי גדול לספרים, מחברות ומקום מרופד ללפטופ או טאבלט. תא מרווח מאוד.


תא משני עם ארגונית לציוד כתיבה. ניתן לשים בו קלמר מחשבון וציוד קטן וקל יותר או להחביא טלפון סלולרי. יש גם מקום לחבר מפתח.


כיס קדמי קטן.


כיסים צדדיים לבקבוק מים, משקפי שמש או טלפון. אצלי הם חובה בתיקים – מאוד שימושיים לשליפה מהירה!


תיקי Totto

תיקי Totto התפרסמו בעיצוב המרהיב שלהם ובפונקציונליות. יש מגון רחב של תיקים לגילים שונים ולדרשות שונות. לכיתות א' יש תיקים טרולי הכוללים תיקי אוכל. לבוגרים יותר כיסים לטאבלט, לאוזניות, מחשב נייד וכו.  ויש גם תיקי פנאי זרוקים, קלמרים וארנקים. לתיקים יש תמיכה אורטופדית ארגונומית ברצועות הגב שהן בצורת Sהעיצובים של תיקי Totto מהממים. החל מצבעים סולידיים, המשך בצבעוניות עשירה, וכלה בקוים מודרניים לנוער, חלקם די פלואורסנטים. הנה כמה המהדגמים (צילום יח"צ).








הנה כמה מהדגמים לבנים ולסטודנטים
צילום: יח"צ

מידע

תיקי Totto משווקים על ידי פלפוט, חברת הפיתוח המייבאת, המייצרת ומשווקת מוצרי פופ, ציוד לבית הספר, כרטיסי ברכה, יומנים ועוד. החברה מתאפיינת בעיצובים החדשניים והמקוריםשלה.
את תיקי TOTTO ניתן להשיג בחנויות המובילות לציוד ביה"ס, וברשתות קרביץ, הפנינג, כפר השעשועים, הפיראט האדום, גרפוס ועוד.
טווח מחירי התיקים נע בין  99 ל-299 ₪, תיקי אוכל, קלמרים וארנקים- 24.9-59.9 ₪. מחיר התיק של הבת שלי כ-209 ש"ח באתר רשת קרביץ.

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr