יום שני, 19 בפברואר 2018

פוטבאלאנס FootBalance – מדרסים דינמיים בהתאמה אישית

פוטבאלאנס FootBalance היא טכנולוגיה פינית של אבחון כף הרגל במהלכה מתאימים אישית מדרסים ביו-דינמיים. התהליך הרשום בפטנט אורך רק כ-15 דקות וניתן לעשות תיקונים והתאמות הניתנים כשרות חינם ללקוחות. מדרסים מתאימים לכף הרגל מספקים תמיכה לכל הגוף ומונעים פציעות וכאבים מיותרים.
פוטבאלאנס FootBalance – מדרסים דינמיים בהתאמה אישית
פוטבאלאנס FootBalance – מדרסים דינמיים בהתאמה אישית
יוליה צפריר, מנכל"ית החברה בישראל מספרת כיצד גילתה את פוטבאלאנס. כשהבת שלה סבלה מבעיות קשות בכף הרגל, היא נסעה במיוחד לפינלנד להתאים לה מדרסים של פוטבאלאנס. אחרי חודש שימוש הילדה חזרה ללכת נורמלי והבעיות נרגעו. מאז היא ידעה שהיא צריכה להביא המותג לארץ.
פוטבאלאנס FootBalance היא חברה פינית. המדרסים, שפותחו בהשקעה של כ-9 מליון אירו, הושקו בשנת 2003 בפינלנד. כיום הם משווקים ב-50 מדניות כשבכל חודש נמכרים כחצי מליון מדרסים. בימים אלו פוטבאלאנס ישראל משיקה מחדש את המדרסים בארץ ופותחת נקודות מכירה ברחבי הארץ.
מדרסים דינמיים של פוטבאלאנד
הטכנולוגיה של פוטבאלאנס מבוססת על הפודוסקופ ומדרסים ייחודיים. הפודוסקופ הוא מכשיר אבחון כף הרגל והיציבה. המכשיר מזכיר משקל עומד (מהסוג שיש בבתי המרקחת). עולים עליו ובאמצעות מצלמה וחיישנים הוא סורק את כף הרגל ואת היציבה. תמונות אלו מוצגות על הצג וניתן לראות את מנח כף הרגל והמבנה שלה, חלוקת המשקל בכף הרגל ובין הרגליים, ועוד. כך מאובחנת כף הרגל וניתן לראות בעיות כמו גשר שטוח מדי (פלטפוס) או גבוה מדי, קריסת רגליים פנימה, וכו'. אבחון זה כולל התמונות נשלח במייל וכך ניתן לעקוב אחרי השינויים לאורך זמן. אחרי האבחון מבוצעת הכנת המדרסים.
אבחון כף הרגל בפודוסקופ של פוטבאלאנס
המדרסים של פוטבאלאנס מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית של שכבות גומי עם ציפוי אנטיבקטריאלי ומנדף. כשמחממים אותם הם מקבלים גמישות וניתן לעצב אותם לפי כף הרגל. אחרי העיצוב מניחים אותם להתקרר ומרגע זה הם שומרים על הצורה והמבנה החדש וכך תומכים בכף הרגל לפי ההתאמה. אין צורך בגבס או תבנית והתהליך לוקח דקות.
תהליך הזמנת המדרסים

התאמת המדרסים

התמונות כאן הן שלי מתהליך התאמת המדרסים שבוצע לי. אחרי שהותאמו לי המדרסים החליפו לי את הרפידות בנעלי ההתעמלות שלי והתחלתי ללכת עם המדרסים. זה תהליך של כשבועיים כשבמהלכם צריך ללכת בנעלי ההתעמלות עם המדרסים כל יום כמה שיותר על מנת להתרגל אליהם. וזה דורש התרגלות. ברגע הראשון הרגשתי כמו ללכת על עננים כי המדרסים מאוד רכים ותומכים. אבל ברגע השני התחלתי להרגיש מוזר, בהיותי עם "גשר גבוה" בכף הרגל, התחושה מאוד שונה כשיש תמיכה בגשר עצמו ומרגישים את המגע של איזורים בכף הרגל שבדרך כלל אצלי נמצאים באויר ולא נוגעים בסוליה או בקרקע. זה אפילו קצת הציק. ולכן צריך סבלנות, כשבועיים, עד שמתרגלים ומתחילים להנות מהיתרונות של המדרסים.
אורך החיים של המדרסים תלוי בכמות השימוש, ובאופן כללי תואם את זמן החלפת נעלי ההתעמלות שמתבלות. כלומר, אם אתם משתמשים המון בנעלי ההתעמלות ומחליפים אותן כחצי שנה, זה זמן הבלאי של המדרס, אם זה לוקח אצלכם כשנה וחצי – תצטרכו מדרסים חדשים אחרי כשנה וחצי. ניתן להעביר את המדרסים בין נעלים (באותו המידה והגודל). המדרסים אנטיבקטריאליים וניתן לשטוף אותם במים. יש דגמים לנעלי עקב ולבעיות כמו דורבן.
מחיר המדרסים נע בין: 590 ₪-790 ₪ . www.footbalance.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr