יום שלישי, 20 במרץ 2018

נטור קליניק Natur Clinic - מרכז טיפולים אסתטיים בהרצליה

נטור קליניק Natur Clinic, מרכז טיפולים אסתטיים בהרצליה, חוגג 5 שנים ועובר לקליניקה חדשה. במרכז מבצעים מעבר לטיפולים הקוסמטיים השגרתיים גם מתיחות פנים ועור, המסת שומן הסרת שיער, פילינג, בוטוקס, טיפולי לייזר ועוד.
נטור קליניק Natur Clinic  - מרכז טיפולים אסתטיים בהרצליה
נטור קליניק Natur Clinic  - מרכז טיפולים אסתטיים בהרצליה

בשבוע שעבר ביקרתי במרכז החדש של נטור בהרצליה. הקליניקה בבעלותה של נטליה טור חוגגת חמש שנים לפעילותה ואת פתיחת המרכז החדש לטיפולים אסתטיים הנמצא במרכז הרצליה (לב העיר).
הקליניקה בעלת עיצוב נקי ומרהיב ויש בה 5 חדרי טיפול (2 חדרי טיפולי גוף ו-3 חדרי טיפול פנים ולייזר) ומאפשרת טיפול ב-5 לקוחות במקביל בפרטיות מלאה.
נטור קליניק - חדר הקבלה

נטור קליניק - חדרי טיפול

נטור קליניק - מכשור מתקדם

בין הטיפולים הניתנים בקליניקה:
מתיחת של הפנים והעור בשיטת led and Cryolift מבית Filorga
מתיחת של הפנים והעור בשיטת  HIFU
גלי רדיו מבית Endymed
oxygeno   מבית  DNd
המסת שומן בשיטת HIFU
הסרת שיער בשיטת  SHR
פרסותרפיה (ניקוי רעלים(
פילינגים מתקדמים לפנים מבית PH FORMULA
הזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית מבית  JUVEDERM
לייזר2 CO
ועוד
כל הטיפולים מתבצעים באישורים המחמירים של משרד הבריאות ובאמצעות צוות מקצועי של מטפלים ורופאים. נטליה, בעלת המרכז אחות מוסמכתB.A. ובעלת נסיון רב ברפואה כללית ו-8 שנים בתחום הרפואה האסתטית למדה והשתלמה בתחום ב- Filorga  Academy בפריז, The Skin Academy בברצלונה ועוד. נטליה קיבלה אותנו בחיוך רחב והציגה את הצוות המקסים שלה של בנות נחמדות שהתגלו כמקצועיות כשהכרתי אותן יותר.
צוות נטור קליניק, שניה משמאל נטליה טור
במהלך הסיור בקליניקה, אחרי כוס קפה הפוך, ניסיתי את מכשיר האבחון. אחד העקרונות החשובים לנטלי הוא הניטור המקצועי של התוצאות. במכון יש שני מכשירי אבחון עור ממוחשבים שמאפשרים לצלם, לסמן ולמדוד את מצב העור – פיגמנטציה, קמטים וכו' כך שניתן יהיה להשוות לפני ואחרי הטיפול באופן מדעי יותר ולא סובייקטיבי. הלקוחות יוכלו לראות ולהשוות בעצמן באמצעות המכשור איך הטיפול השפיע עליהן!
מכשיר לאבחון העור

אבחון עור ממוחשב

במהלך הביקור התנסייתי בטיפול פנים נעים. התחלנו עם ניקוי העור ואחריו הספגה של סרום מתקדם הכולל פפטידים, חומצה הילארונית ועוד חומרי הזנה ולחות. שלב זה היה נעים ומפנק במיוחד של עיסוי פנים עדין ונעים. אחריו נהניתי ממסכה מקררת ולפני לכתי הושלם הטיפול עם קרם מזין הכולל מקדם הגנה. ברקע התנגנה מוסיקה נעימה מה שהשלים את החוויה של הרגיעה. הפנים הרגישו כל כך נעים אחרי הטיפול! מלאי לחות, רכים ומורמים!
טיפול פנים בנטור קליניק
מידע
פייסבוק:natur clinic israel
טלפון: 074-7019040, 054-5493060
גילוי נאות: הייתי אורחת המכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr