יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

מצעי ורדינון מתעוררים לחיים עם מציאות רבודה Augmented Reality


מצעי ורדינון מתעוררים לחיים עם אפליקציה לפני השינה המשלבת מציאות רבודה Augmented Reality. אפליקציה שמתעוררת מתמונת הכרית תספר לילדים סיפור לפני השינה, תלמד אותם על מערכת השמש ותעסיק אותם עם משחקים. ואיפה? רק במיטה עם סדרת הקפסולה של ורדינון!
מצעי ורדינון מתעוררים לחיים עם מציאות רבודה Augmented Reality צילום: תמי בר שי
AR בורדינון, צילום: תמי בר שי

לפני כן אסביר שני מושגים. מציאות וירטואלית Virtual Reality הוא עולם שקיים רק במחשב/באייפד. מציאות רבודה Augmented Reality משלבת את העולם האמיתי (שמצולם במצלמת הנייד) ועולם דמיוני (או שצולם קודם לכן) שמשתלב בעולם האמיתי. השילוב כמובן מעניין וכייפי יותר, כי אנחנו לא מנותקים אלא רואים את המתרחש במקום והתוספת של העולם הדמיוני, במיוחד כשהוא מופיע בגרפיקת תלת מימד בעולם האמיתי, מגניב במיוחד.
מעכשיו כבר לא יהיה קשה לשלוח את הילדים למיטה. סדרת קפסולה של מצעים מעוצבים (מהממת ביופיה) משתלבת עם אפליקציה שתעבוד רק בשילוב המצעים ותעשה לילדים כייף (חינוכי).  ובזמן שהם משחקים וצוברים נקודות – הם יצברו לכם הנחה לקניה הבאה בורדינון!
האפליקציה שניתנת להורדה מחנות האפליקציות בנייד/באייפד ושמה Vardinon AR פועלת רק בשילוב המצעים (גם של המבוגרים, למקרה שרציתם גם או שהילדים אצלכם במיטה). יש צורך לכוון את המצלמה של הנייד לכרית על מנת להפעיל אותה ואופציות שונות בתוכה (זה יבטיח שהילדים ילכו למיטות J). היא כוללת: סיפור לפני השינה, גרפיקה מהממת (הדובון מהכרית יוצא לביקור בחדר!), משחק לימודי על מערכת השמש ומשחקים כמו פאזלים (אוספים חלקים בחדר ואז מרכיבים), ועוד. הנה סרטון הממחיש את זה
הקולקצייה, שמחירה כמחירי המצעים האחרים של ורדינון (מצעי ילדים יחיד 149.90 ש"ח), מגיעה בעיצובים מקסימים: 3 מערכות שינה 100% כותנה לילדים (כולל סט זוהר בלילה) ו-2 למבוגרים, מצעי ג'רסי Mix&Match רכים ומפנקים, שמיכות מיקרופייבר זוהרות בלילה לילדים וגם סולידיות יותר למבוגרים, שטיחונים ואביזרי אמבטיה נוספים ואפילו מחברות ועפרונות מגניבים.
צילום: תמי בר שי

צילום: תמי בר שי

צילום: תמי בר שי

צילום: תמי בר שי

אגב, ניתן לקנות ציפיות בלבד ולהפעיל את האפליקציה (מחיר זוג ציפיות ממותגות לילדים 59.90 ש"ח).

צילום: תמי בר שי

צילום: תמי בר שי
המצעים משווקים בחנויות פופ-אפ שיוקמו בקניונים ברחבי הארץ. הפופ-אפים הראשונים יהיו בעזריאלי ת"א, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה והקניון הגדול בפ"ת. וכן בחנות האינטרנט של ורדינון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr