יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

She’s הארנק שלי מרשת "תיק תיקים"


אין כמו אקססוריז, ותיק הוא אחד האקססוריז הכי חשובים. רשת "תיק התיקים" משיקה מותג פרטי בתחום תיקי אופנה לנשים- She's בעיצובים מושכים במחיר נוח של עד 149 ש"ח. המותג מבטיח להפתיע על קולקצייה חדשה בכל חודשיים. 

She’s הארנק שלי מרשת "תיק תיקים"

אני נוהגת להחליף ארנק אחת לכמה זמן. אבל יש לי כמה ארנקים במקביל כי הארנק הגדול היומיומי שלי לא נכנס לתיק קטן. ואגלה גם סוד – יש לי ארנק חו"ל שבו יש פספורט, כרטיסי רכבת (בסגנון רב-קו) וכו', למקומות שאליהם אני נוסעת הרבה (בעיקר לונדון ואמסטרדם) שנמצא יחד עם הפספורט. ארנקים אצלי תמיד שימושיים. וגם לפעמים מתחשק לגוון ולהתאים לתיק. ואם נדבר על תיקים – בכלל אין לזה גבול, תמיד יש מקום לתיק נוסף, ורצוי שלא יהיה יקר.
רשת "תיק התיקים" משיקה בימים אלו את She’s מותג פרטי בתחום תיקי האופנה לנשים. מותג התיקים She's יציע מגוון תיקים אופנתיים במחיר של עד 149 ש"ח בלבד! וזאת בכדי להגיע לקהל הנערות. הקולקצייה תתחדש בכל כחודשיים.
אני בחרתי מהקולקצייה של She’s ארנק בגימור עור לא חלק בצבע בורגונדי. זהו ארנק כסף קטן שיכנס בקלות לכיס או לתיק לא גדול. מעבר לעיצוב האופנתי שלו הוא בעל סגירת מגנט. ארנק קז'ואל חמוד וקטן.

קטן, אמרנו - אבל ממזר! הוא מאוד פרקטי שיש לו הרבה תאים קטנים ונוחים!  יש בו תא מרכזי לשטרות, שני תאים עם רוכסן והמון מקום לכרטיסים. הנה כמה תמונות שמדגימות אותו, שצולמו עם היד שלי/מטבע לקנה מידה.
שפע מקום לכרטיסים

ריצ'רץ פנימי

ריצ'רץ' אחורי


הנה כמה דגמים נוספים בצבעים שונים ועיצובים מגוונים.
ארנק 99 ש ברשת תיק התיקים צילון סטודיו יעל ונעמי

ארנק 129 ש ברשת  תיק התיקים צילום סטודיו יעל ונעמי

ארנק 149 ש ברשת תיק התיקים צילום סטודיו יעל ונעמי

רשת "תיק התיקים" היא הרשת הגדולה והמובילה בתחום תיקים ומזוודות. הרשת מונה כיום 22 סניפים ברחבי הארץ ומציעה מגוון מזוודות של מותגים בינלאומיים לצד מותגים פרטיים, תיקי מחשב, תיקים לגברים ותיקי נשים אופנתיים
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr