יום שישי, 30 באוגוסט 2019

קולציית לקים לחורף OPI SCOTLAND COLLECTION


קולקציית סקוטלנד של OPI מביאה 12 גוונים חורפיים עם חלומות על סקוטלנד היפה, על דוגמאות של חצאיות סקוטיות בפסים....אחרי שראיתי את הסדרה "זרה" נשארתי עם אהבה לסקוטלנד והקולקצייה היפיפיה בהחלט עושה לי את זה!

ענקית הלקים OPI משיקה ממש בימים אלו בעולם וגם בישראל את הקולקציה הרשמית לסתיו/ חורף 2019-20 והפעם בהשראת מעוז החורף והקור- סקוטלנד! המדינה ידועה ביופי הטבעי שאופף אותה, האווירה הקרירה, אתרי הסקי ומבשלות וויסקי המאפיינות את היעד. בכלל ידועה המדינה במגוון תרבויותיה, החל מסגנון מוזיקה אבסולוטי, אדריכלות עתיקת יומין וטירות מכל עבר, לצד מראות הכפרים העתיקים בתוך עולם מודרני.
הקולקציה תכלול 12 גוונים חדשים המשקפים תרבות לצד עונתיות בצורת גווני חורף וסתיו של 2019-20, שייקבעו את הטון הכהה והקודר כמו הסגולים והכחולים העזים עד גווני הניוד הרכים לתקופת המעבר. התבטאות קופצנית נוספת היא הכתום הבולט והאדום של החצאית הסקוטית Kilt – אך אלו מסמלים בעיקר תרבות שמחה וצוהלת גם בימי החורף האפורים.  
צילום: יח"צ
"מגמת המשבצות לא תפסח השנה על מסלולי האופנה, כבר ראינו לא מעט דוגמאות על מסלולי התצוגות לקראת הסתיו, ואיכשהו ידענו שהחיבור והשראות השנה יהיו ממדינת סקוטלנד", מצהיר מנהל שיווק ומרקטינג של OPI ג'יל ברטושביץ'. "אחד מכוכבי הקולקציה הלוא הוא Good Girls Gone Plaid – בעל גוון אמטיסט כהה המושך לכיוון של לוק שחור אופנתי עם תתי גוון סגול עז באור מסוים, כמו כהות עם נוכחות, ממדיות ואופי בזכות גווני התכשיט. "בנוסף להיסטוריה של המדינה ויפיה הטבעי, התרשמנו כל כך מתחושת הקהילה שהרגשנו שם. אנרגיה מסבירת פנים זו יחד עם קבלת פנים נאותה שהיינו עדים לה נראתה כמו התאמה מושלמת למותג כמו  OPI, שם האינדיבידואליות והביטוי העצמי הם הליבה וה- DNA של המותג", מוסיף ברטושביץ'. "הניסיון שלנו הניע אותנו ליצור קולקציה מודרנית על טהרת תרבות לבוש חצאיות  סקוטיות שנבנות במגוון צבעים וזה הכוח הגדול של התרבות שלהם- לכל גוון יש נוכחות ובכלל כולם יחד יוצרים הרמוניה וקבלת האחר תחת אותה מדינה".

הקולקציה מכילה 12 גוונים כלקים רגילים, ג'לים ובסדרת הלק העמיד - אינפיניט שיין. ההשראות ושמות הגוונים:
1.     A Little Guilt Under the Kilt-  כמו הקילט- אדום נועז ! תכשיט נוצץ על הציפורניים בחורף.  
2.     Red Heads Ahead - גוון שכולו תשוקה אדומה - קלאסי ומאופק !
3.     Suzi Needs A Loch- Smith- גוון כתום חצוף, נועז ומאוד תפוזי! הולם כל אאוטפיט קודר באפור או חום.
4.     Things I've Seen Aber-green - ירוק כהה ועכור - גוון אדג'י וטרנדי מאוד לעונה זו.
5.     Good Girls Gone Plaid- כמעט שחור אבל סגול עמוק מאוד, סגול כהה ויוקרתי כמו אבן הקריסטל - אמטיסט.
6.     Boys Be Thistle-ing At Me-פרח הגדילן המצוי הוא התיאור המושלם לסגלגל הצעיר הזה, פריחה פלרטטנית בטבע.
7.     Rub-a-Pub-Pub - גם נטייתו היא להיות שחור אך לא ! אפור ופחם עכור כהה הוא הגוון הזה.
8.     Nice Set of Pipes - אל תטעו כי אינו כחול- רק שילוב סקסי בין סגול לאפור.
9.     Nessie Plays Hide & Sea-k- גוון כחלחל כמו נהרות קרים, כחול שמיימי ושימרי.
10. OPI Grabs the Unicorn by the Horn- גוון היוניקורן האמיתי- ולא הדמיוני- כחול עמוק ובוהק.
11. Edinburgh-er & Tatties - ניוד פיצ'י מושלם- למי שהמניקור שלה חייב להזכיר את עונת האביב.
12. You’ve Got that Glas-glow -גוון ורדרד מובי , בהיר ועתיק גם יחד - בהחלט גימור גלאמי לטוטאל לוק שלך.
קולקציית סקוטלנד, צילום יח"צ

שני הלקים שאני ניסיתי הם:
Edinburgh-er & Tatties  - בצבע ניוד ורדרד. מתאים מאוד לבעלות עור בהיר לבן או כהה, אצלי שאני בהירה אך עם נטייה לצהבהבות הוא קצת נעלם. אני משלבת אותו בנייל ארט בצבעים אחרים.
Nice Set of Pipes – סגול כהה מושלם – כהה מאוד שיכול להקפיץ כל הופעה.

בכלל, הקולקצייה ממש מהממת מושלמת לחורף!
הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. הלקים של OPI איכותיים ועשויים מחומרים ידידותיים וללא מרכיבים מזיקים הידועים בתעשייה (ללא Toluene, DBP או פורמולהיד). הם  מצטיינים בעמידות יוצאת דופן, המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי.  מחיר: 65 ₪ לבקבוק. ניתן להשיג ברשת "אפריל" ומכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr