יום רביעי, 10 ביוני 2020

טיפול לאקנה אצל ברברה ביוטי בשילוב HL ו-ONYX

טיפול לאקנה הוא מבחינת הכרח מבחינתי כשהמצב מחמיר. הזנחה יכולה לגרום לצלקות לכל החיים. לכן, כשהטיפול הביתי "מן המדף" לא עבד לקחתי את בני דניאל לברברה דויד הקוסמטיקאית על מנת לטפל באקנה שהחמיר, בטיפול שילבנו תכשירים של HL ושל ONYX. והתוצאות כבר נראות!

ברברה ביוטי BARBARA BEAUTY

את ברברה הכרתי כשעשיתי אצלה טיפול פנים בשבילי כפינוק, לכן ידעתי שהגישה המקצועית שלה והעדינה תתאים לנער הרגיש שלי, ונערים, כידוע, לא משתגעים על טיפולי פנים, ולא מתמידים. ולא התאכזבתי. ואכן ,דניאל הרגיש נח איתה ושיתף פעולה. המיקום של הקליניקה במרכז כפר סבא (מול קניון ערים) מקל על ההגעה והזמינות והטיפול שלה הוליסטי כשהיא ממליצה גם בנושא תזונה, שתיית מים ועוד. בסבלנות רבה ועדינות ברברה טיפלה בפניו והתאימה לו שגרת טיפול קלה ומהירה הכוללת ערכה מקצועית A-NOX של חברת HL, ציפת אבץ למניעת התרבות חיידק האקנה ומסיכה אנטיבקטריאלית של Onyx.
הקליניקה של ברברה. נמצאת בפסז' בפינת הרחובות סוקולוב ווייצמן, ממש מול קניון ערים. יש חניה בשפע ברחובות ליד ובקניון בחינם. הקליניקה נעימה ורגועה. אחרי היכרות ובחינה של פניו, ברברה החלה בטיפול של קצת יותר משעה שכלל פילינג, ריכוך והזנה, פתיחת נקבוביות ("הוצאת שחורים" שהוא החלק הפחות נעים בטיפול, אך לא נורא) ואחריו מסיכות הרגעה ולחות. ברברה השתמשה בחומרים של HL שהתאימה למצב הפנים שלו והסבירה לו בכל שלב מה היא עושה, ולמה. התרשמתי מאוד מהגישה שלה, וגם שמתי לב שדניאל הקשיב לה, ומעבר להתמדה שלו בטיפול הביתי שהגיע אחר כך, הוא החל להקפיד על שתיית מיים ולשים לב לנושא התזונה כמו להפחית צריכת לקטוז. הישג מכובד כשזה מגיע לבנים, לדעתי.

כשיצאנו מברברה עור הפנים עצמו נראה חלק וקורן, הפצעים לא נעלמו, אך העור היה רגוע אחרי המסיכות. ברברה הסבירה לנו על המשך הטיפול הביתי. אחד הדברים שהדגישה הוא השימוש בתכשיר לא שומני עם מקדם הגנה גבוה ושמירה על הפנים מהשמש. התכשירים לאקנה משלבים הנשלה (פילינג) של שכבות העור המת על מנת למנוע סתימת נקבוביות (כשזה קורה, הסבום מצטבר וחיידק האקנה מתרבה והפצעים מחריפים). שמירה מהשמש מגנה על העור ושומרת עליו למניעת צלקות מפצעים שאנו מטפלים בהם כרגע.

מארז איזון מאזן A-NOX של חברת HL

זהו מארז איזון לטיפול משלים בבית המכיל שלושה תכשירים: סבון סוכר, תחליב לחות וג'ל מייבש נקודתי. המארז הוא טיפול ברמה גבוהה יותר ממה שנמצא בפארמים, חזק יותר ומקצועי יותר! לכל מי שיש לו יותר מכמה פצעים בודדים פה ושם, אני ממליצה להתאים תכשירים כאלו. יש חשיבות גבוהה גם לשימוש בתכשיר לחות שיאזן, אחרת הטיפול מייבש את הפנים וגורם לשומניות העור להתגבר ולפצעים להחמיר. 

אלו התכשירים במארז:

סבון סוכר SUGAR SOAP

סבון המכיל חומרים טבעיים אנטיספטיים, בראשם לימון וסוכר, לניקוי יסודי של העור. מחטא, מאזן ומונע ברק שומני. לשימוש פעם עד פעמיים ביום, למרוח על העור בתנועות מעגליות ולשטוף במים.

תחליב לחות  HYDRATANT CREAM

תחליב לחות במרקם קליל לאיזון ושמירה על רמת הלחות בעור. למריחה בוקר וערב לאחר ניקוי העור. מתאים גם כבסיס לאיפור. מכיל תה ירוק, ארניקה, קומפלקס נגד אקנה וויטמנים A, E ו F. תפקידו לאזן את הסבום ולדאוג שהעור לא יתייבש ויצא מאיזון.

ג'ל מייבש נקודתי SPOT DRYING GEL

ג'ל ייבוש נקודתי לזירוז תהליך הריפוי ואיחוי נגעי עור. למרוח כמות קטנה במקומות הדרושים. לשימוש 1-2 פעמים ביום. מכיל אלנטואין, קמומיל, ביסבולול, קמפור, שמן מנטה, שמן אקליפטוס ורטינול.

חוות הדעת

דניאל מרוצה מהתכשירים, התכשירים נעימים וקל לו בשגרת הטיפוח המהירה והקלה שאיננה דורשת ממנו זמן רב בבוקר ובערב.הוא ומקפיד להשתמש בהם וגם למרוח קרם הגנה לפני היציאה מהבית במהלך היום.

כרית יוני אבץ ומסכה אנטיבקטריאלית של ONYX

אחד הגורמים המשמעותיים במצבים של אקנה הוא חיידק האקנה. אחת הדרכים להילחם באקנה היא על ידי מניעת התרבות החיידק. הבעיה שחיידק האקנה מתרבה על הכרית שלנו וגם על הפנים כשחובשים מסיכה (בגלל הקורונה). הפתרון לכך מוצע על ידי חברת ONYX.

ציפית האבץ – ציפית יופי קוסמטית

מי שסובל מאקנה צריך להחליף את ציפית הכרית בכל ערב! פתרון טוב יותר הוא ציפית אנטיבקטריאלית יוני האבץ של ONYX שהיא מבצעת למעשה טיפול קוסמטי בשינה ומונעת את התרבות האקנה. בנוסף, אין צורך להחליף אותה בכל יום אך יש להקפיד לכבס אותה בכביסה עדינה.

ציפית הטיפוח הקוסמטית של ONYX המועשרת בתרכובת אבץ אורגנית הינה מוצר מהפכני המטפח את עור הפנים והקרקפת בזמן בו אתם ישנים. ציפית האבץ עשויה לסייע בשיפור בתסמיני: אקנה | סבוראה | דרמטיטיס | פסוריאזיס | אקזמות | אטופיק דרמטיטיס | קשקשת בעור הקרקפת הנגרמת כתוצאה מנוכחות פטרייתית.

מסיכת יוני כסף אנטיבקטריאלית

רבים סובלים עכשיו מאקנה בגלל המסיכה גם כשאין להם נטייה לכך. ל-ONYX יש מסכת פנים מועשרת ביוני כסף. זוהי מסיכה לשימוש רב פעמים המספקת הגנה אנטי-בקטריאלית.
מחקרים רבים הוכיחו כי שימוש ארוך טווח במסכות פנים מוביל לבעיות בריאותיות החל מבעיות נשימתיות ועד בעיות עור קשות וכאבי ראש תכופים. בעיות אלה נובעות הן מהגבלת מעבר האוויר, הן מהחומרים הסינתטיים המזיקים שמהם מיוצרות המסכות והן מהצטברות בקטריות על גבי המסכה. מסכת הפנים של ONYX עשויה מ-100% כותנה טבעית ומועשרת ביוני כסף הידועים כחומר אנטי-בקטריאלי, אנטי- ויראלי ואנטי-פונגיצידי*. כמו כן, המסכה הינה רב פעמית ועמידה לכביסות ושימוש חוזר, ולכן ידידותית לסביבה ואינה מזהמת כמו מסכות חד פעמיות.

חוות הדעת

דניאל התלהב מאוד מהמסיכה, מעבר לטיפול שהיא מעניקה לו והשמירה על עורו, היא פתרה את שנאת המסיכות שלו. הוא אומר שהיא נוחה לו הרבה יותר מהמסיכות הרגילות, וניתן לכוון את הרצועות (הן אגב עדינות מאוד ולא מכאיבות באוזניים). בנוסף, המסיכה נעימה לעור ואין לה את הריח הפלסטיקי שיש למסיכות החד פעמיות.
הציפית יפה, לבנה וצחה, נעימה ואנחנו שמחים שהיא מסייעת.
אחרי כעשרה ימים מאז הטיפול הראשוני והתחלת השימוש בכל התכשירים האלו, הפנים של דניאל נראות טוב יותר. אין פצעים מוגלתיים בכלל, חלקם נעלמו וחלקם הפכו שטוחים יותר ופחות אדומים. באופן כללי כבר רואים הטבה!
אציין שאין להיבהל אם מיד אחרי הטיפול נראה שהמצב החמיר, זה קורה ליומיים שלושה כתגובה של העור, אחרי פחות משבוע מגיע כבר שיפור.
לסיכום, אני מאוד ממליצה על טיפול לאקנה, וכדאי טיפול הוליסטי שכולל את כל הגורמים והסביבה. ברברה מעולה ואנחנו בקרוב נגיע לטיפול ההמשך שיהיה עוצמתי יותר מהראשון. כבר אני ממליצה עליה בחם, וכמו כן על התכשירים של HL, הציפית והמסיכה של ONYX.
מידע
ברברה ביוטי https://www.barbarabeauty.co.il/, טלפון: 054-4335050
ONYX, https://onyxradiance.co.il/, 072-3943171
מידע לגבי הציפית והמסיכה של ONYX: משלוח מהיר עד לבית הלקוח 3-5 ימי עסקים. ניתן לאיסוף מיידי בשעות הפעילות החברה (תל אביב)

גילוי נאות: זהו שיתוף פעולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr