יום שלישי, 8 בספטמבר 2020

מעצבים חג - מתנות ופינוקים לחגי תשרי

 לקראת החגים, במיוחד כשאנו כל כך הרבה בבית השנה, כייף לאוורר, לחדש, להתחדש ולהצטייד בכל הדברים שיעשו את השהייה בבית יותר נעימה. ועל הדרך, לדאוג למתנות לחג לאהובים עלינו, גם אם לא נבלה איתם את החג בגלל המגבלות. מה כדאי השנה? הנה כמה פריטים ורעיונות.



קולקציית החג של ורדינון

כמו בכל עונה, ורדינון מחדשת בקולקצייה חדשה. אני ממש אוהבת את הדגמים של המצעים של ורדינון. הם כל כך מדליקים ומשדרגים את ההופעה של כל החדר. הפעם בחרתי במצעי ג'רסי דגם אורבן סטייל בשחור לבן לבן שלי. והוא עוד הרבה יותר ממה שהוא נראה בתמונות בקטלוג! מתאים לכל אחד ובעיקר לחדר של מתבגר.
הקולקציה כוללת גם סדרת מצעי יוקרה Five Crowns מבדים משובחים כמו כותנה מצרית, טנסיל, סאטן, ויסקוזה ועוד. יש גם שמיכות, כירבוליות, מגבות, כריות נוי, שטיחונים, וכו'. והכל בעיצובים משגעים! ויש כמובן המון מבצעים, להשיג באתר ורדינון ובחנויות ברחבי הארץ.

עציץ מעוצב של Layout בעבודת יד

חפצי נוי ועציצים עושים את הבית נעים יותר. בניגוד לרהיטים גדולים שמחירם יקר, אפשר בקלות יחסית ובמחיר סביר להכניס את הטבע הביתה ואסתטיקה נעימה.
סטודיו לייאאוט Layout לעיצוב טכסטיל הוא עסק ישראלי קטן, אומנות שימושית שכוללת עציצים ואביזרי נוי גופי תאורה, ועוד מטקסטיל סרוג חדשני. הכל מיוצר בארץ בעבודת יד. יצירות אומנות שמשדרגות את הבית ועושות נעים בעיניים. כמו העציץ התלוי שאני בחרתי שהתמונה שלו אומרת את הכל. יש בו חן נקי ומושך שכייף להסתכל עליו. קולקציית העציצים בהטבות והנחות לחג.
להשיג באתר Layout יש גם אינסטגרם Layoutknits טל: 054-6244450

מפיץ ריח חשמלי של ביוטיקייר
מתנות לא חייבות להיות יקרות בשביל להיות שימושיות ומרגשות. מפיצי האדים והריח החדשים של ביוטיקייר מאירים בתאורת לד מתחלפת, בנוסף, הם ניתנים לשימוש עם תמציות ריח צמחיות טבעיות. מעולה להעלאת הלחות בחדר נגד ייבוש המזגנים, נגד חרקים ולנינוח מרענן וזה עולה רק 39.90 ש"ח!
מתחבר לחשמל USB, חסכוני בחשמל, לא מתחמם וללא BPA.
להשיג בביוטיקייר


גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr