יום חמישי, 4 ביוני 2015

קוסמטיקה רפואית מבית ד"ר קליין

כיום יודעים שקוסמטיקה היא מדע, והבסיס שלה רפואי. ד"ר דב קליין, המנתח הפלסטי מספר 1 מציג את הליין החדש של הטיפוח שמותאם במיוחד לשיקום העור לפני ואחרי ניתוחים פלסטיים ובכלל!
קוסמטיקה רפואית מבית ד"ר קליין

קוסמטיקה רפואית (קוסמטיקה המשולבת עם כירורגיה), תחום שכבר קיים שנים בחו"ל, חדש בארץ והחלוץ בתחום הוא ד"ר קליין, המציג ליין שלם של מוצרים איכותיים הנמכרים כיום באיטליה – 300 מוצרי פרימיום!
ד"ר קליין מספר לנו שכיום ידוע שלוקח כ-4 שנים בין ההחלטה על ניתוח פלסטי ועד הביצוע. ההכנה לניתוח, הנפשית והפיזית חשובה מאוד. לדוגמא, בניתוח פנים. כשבעור הפנים יש כתמים, אקנה, נקבוביות פתוחות ועוד בעיות, המצב יחמיר בעקבות הניתוח כי ניתוח הוא טראומה. הטיפול בעור יכול להשפיע משמעותית על הצלחת הניתוח. לכן, יש לטפל בעור, בתאים המתים, שיפור זרימת הדם.

ד"ר קליין מתחיל טיפול לפני ניתוח וגם כבר יומיים אחרי הניתוח – פרוטוקול טיפול שלם – ניקוז לימפטי (העוזר נגד כאבים ומפחית נפיחות), שיקום העור והבהרה, טיפול של חודשיים שלמים!
גם בניתוח אף, ניתוח פופולרי אצל בני נוער, יש הנחה של גבס אחרי הניתוח. הגבס מפריע לאוורור העור ועלול לגרום לפגיעה בעור (והחמרת מצב קיים של אקנה, למשל) ולכן מכינים את העור.
גם בניתוחי חזה, מבצעים ניקוי לימפטי, שימוש בחומרים נגד צלקות. לעתים משתמשים במכשירי הרחבה המרחיב ומגדל את העור, וכאן יש צורך בריכוך העור, החדרת לחות ותמיכה בעור המתרחב וגדל.
אז איך זה מתקשר אלינו, שאיננו מעוניינות כרגע בניתוח? ליין המוצרים של ד"ר קליין מתאים לכל אשה לשיפור מצב העור, שמירה עליו והגנה – אנטי אייגי'נג. באיטליה המוצרים נמכרים בבתי מרקחת, בארץ הם משווקים באמצעות קוסמטיקאיות שהוכשרו על ידי ד"ר קליין ישירות. הקוסמטיקאיות עוברות הכשרה במוצרים ובפרוטוקולי ההכנה לניתוח (לאלו שמטופלים בהם כחלק מהטיפול הכולל הכירורגי) וכן בשימוש בהם לקהל הרחב. רשימת הקוסמטיקאיות נמצאת באתר של המרכז לקוסמטיקה רפואית, שם גם נמצא מידע על המוצרים, המיוצרים, אגב, בישראל – כחול לבן!

אחד המוצרים בסדרה הוא סרום היאלורוני אקטיבי. זהו סרום המותאם במיוחד לקיץ. סרום הוא תמצית בריכוז גבוה העוזרת להחדיר את החומרים הפעילים בקרמים פנימה לתוך שכבת העור העמוקה. יש סוגים שונים של סרומים הכוללים חומרים פעילים שונים.
הסרום ההיאלורוני האקטיבי של ד"ר קליין מבוסס על ריכוז גבוה של חומצה היאלרונית וחומרים מעצימי לחות. הוא עוזר להחדיר לחות לעור ומקנה לעור מראה בריא רענן וקורן ואף מסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים ועוזר למניעת הזדקנות העור.

בתור שחיינית שמבלה כמעט כל יום בבריכה מלאת הכלור אני מאוד סובלת מיובש בכלל ובפנים בפרט. ניסיתי את הסרום והתלהבתי מאוד. כבר בנגיעה הראשונה הוא נעים ומרכך את העור, יש לו ריח נעים ועדין וללא בושם מודגש. כבר במריחתו, עוד לפני הקרם מרגישים את תוספת הלחות והרכות שהוא מקנה לעור. לאחר מריחת קרם הלחות מעליו הוא החזיק היטב ושמר על לחות העור למספר רב של שעות ביעילות רבה. מרגישים שהסרום מחדיר את הלחות ובנעימות רבה!

ניתן להשיגו אצל הקוסמטיקאיות המטפלות לפי שיטת ד"ר קליין ברשימה באתר המרכז לקוסמטיקה רפואית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr