יום שבת, 9 במאי 2015

לוק קייצי עם מייבלין ניו יורק

מייבלין ניו יורק יוצאת בלוק הקיץ החדש עם חמשת השלבים לאיפור קיץ קליק לשנת 2015. מייבלין ניו יורק נחשב למותג מוביל באיפור, הנמצא ברשימת 15 חברות הטיפוח המובילות במכירות. בהתחשב בכך שהוא מוכר רק מוצרי איפור, אין ספק שהוא בחמישיה הפותחת מה שבהחלט מצדיק לבדוק ולרכוש את המוצרים המצויינים שלו!
לוק קייצי עם מייבלין ניו יורק

קבלו את חמשת השלבים ואת הלוק החדש שלי לקיץ! כאן תמצאו הדרכה שלב אחרי שלב של חמשת השלבים של איפור הקיץ החדש של מייבלין ניו יורק אפילו סרטון הדגמה!
ליצירת הלוק החדש יש חמישה שלבים:
שלב ראשון – מייקאפ
לשכבת הבסיס מרחתי Maybelline dream MATTE Mousse למראה מאט הכולל הגנה נגד השמש של SPF15. אני בהירה והתאמתי צבע 20 Cameoo. התרשמותי: המוצר מצויין – שכבה דקה ועדינה מאפשרת כיסוי טוב של רוב כתמי הפיגמנטציה פרט לגדולים וכהים במיוחד (אלו ידרשו קונסילר). התוצאה מרקם כמעט טבעי ללא ברק.

שלב שני – סומק
כסומק וברונזר שניים באחד בחרתי Maybelline DREAM SUN Bronzing Powder with Blush לפיסול הפנים, סומק וברונזר להדגשה וצבע טבעי. התרשמותי: מוצלח מאוד. גוון נעים וטבעי. להדגשה ופיסול מלא הייתי ממליצה על ערכה עם טווח גוונים אך ליום יום ואיפור זריז ומוצלח המוצר מתאים מאוד!

שלב שלישי – הדגשת הגבות
להדגשת הגבות מרחתי Maybelline BROW drama Sculpting Brow Mascara לצביעת גבות קלה עם מברשת. השיער שלי חום כהה ובחרתי Dark Blondd. התרשמותי – יופי של מוצר לנוחיות צביעה. הגבות שלי מודגשות מאוד והשינוי היה מועט אך במרכז, ליד האף הצביעה עזרה מעט להדגיש איזור שיחסית דליל באופן יעיל. מוצר שאצלי לא הכרחי אך מומלץ למי שיש גבות בהירות או לבנות.

שלב רביעי – הדגשת הריסים
להדגשת הריסים בחרתי במסקרה Maybelline GREAT LASH בגוון Very Black. הריסים שלי קצרים וזה אחד ממוצרי האיפור החשובים אצלי. התרשמותי: המסקרה טובה, מאריכה ומדגישה את הריסים בלי להדביק אותם. המסקרה החזיקה בלי להימרח היטב עד הערב (למרות שהתאפרתי בשעות הצהרים המוקדמות) אך באיפור הזה מרחנו יחסית הרבה מסקרה ולקח לי הרבה זמן להוריד אותה.

שלב חמישי – שפתון
בחרתי בשפתון Maybelline Colorsenstaional Cosmo Pink 160. שפתון ורדרד בהיר קצת מעושן. זהו שפתון עדין, בצבע "טבעי" ללא ברק שמתאים ליומיום. התרשמותי: החזיק לא מעט שעות וגם כשכבר ירד ברובו נשאר מעט מהגוון שלו על השפתיים. זהו שפתון שמרגיש לי טבעי ומאוד מתאים לי גם לאיפור יום (אני אוהבת מראה טבעי ונרתעת משפתונים ביומיום מסיבה זו)!  לערב, או לארוע, הייתי ממליצה על שפתון מבריק יותר למראה זוהר יותר.

אז הנה הלוק הקיצי שלי אחרי האיפור.
חמשת שלבי האיפור מוצגים בסרט שבתי צילמה עבורי:

  * לפי brandirectory.com נתונים לשנת 2014

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr