יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

עיצוב חדרי ילדים עם פוקטס

עיצוב חדרי  ילדים בשילוב פריטים ייחודיים או בהתאמה אישית עם מעצבת הוא המילה האחרונה. בפוקטס (Pockets) תמצאו מגוון מוצרי טקסטיל רכים לחדרי תינוקות וילדים, כולל ארגוניות , פופים, תיקים, באמפרים (מרפדים למיטת התינוק), מצעים ועוד. ועכשיו גם שרות חדש של התאמה אישית Custom Made עם מעצבת הסטודיו לפי מידה צבע ונושא לבחירתכם. פוקטס מלבישה את חדר הילדים בפריטים רכים ונעימים שמקשטים את החדר.
עיצוב חדרי ילדים עם פוקטס

בפוקטס מצאתי מתנה ליולדת במשפחה: ארגונית סירה ובובת חיבוקי לתינוקות – אמא קנגרו.
ארגונית הסירה של Pockets חוסכת מקום על (או בתוך) השידה ומאפשרת בשליחת יד אחת, בלי לפתוח מגירה או סלסילה להגיע לאביזרים הדרושים – חיתולים, מגבונים, מסרק, קרם, וכו. וזאת בזמן שהיא מהווה פריט עיצובי מקסים בחדר ומקשטת אותו. ארגונית הסירה היא רק אחת ממבחר הארגוניות בחנות, לטעמי המיוחדת והיפה ביותר. 

העיצוב ושילוב הצבעים מאפשר שילוב עם קיר צבוע.
וכך היא נראית כשהיא עמוסת ציוד. יש בה מספיק מקום לכמות יפה של חיתולים, חבילת מגבונים, חיתול בד, שפורפרות קרם, מברשת, מסרק, ועוד.


בובת חיבוקי לתינוקות – אמא קנגרו היא בובת בד בעבודת יד 100% כותנה. היא פריט לקישוט ולמשחק. היא מגיעה במספר צבעים ועיצובים המתאימים לבנים, בנות, ויוניסקס. זוהי למעשה בובה שניתן לשחק איתה וניתן לתלות אותה לקישוט (ולהוריד כשרוצים לשחק, יש לולאה מאחורי האוזניים). בכיס ניתן להניח דברים אחרים כאחסון ולמשחק. 

ניתן גם להוציא את הבובה הקטנה שבכיס ולשחק איתה. גם ה"ידיים" מחוברות עם וולקרו שניתן להפרדה.
 הנה שני הפריטים יחד להתרשמות וקנה מידה. הארגונית מתאימה גם לאחסון צעצועים! 

הפריטים עצמם נעימים למגע ולעין, ניתנים לכביסה. הם קוצרים התלהבות מכל אמא טריה.
יש בחנות גם פופים מהממים בצורת צבים ותיקי גן חלומיים, הציצו על הקטלוג ותבינו! 

בנוסף לאתר הושקה עכשיו בסטודיו מחלקה חדשה להתאמה אישית – Custom Made שמאפשרת לכם לבחור עיצוב אישי מותאם לכם בשילובי דוגמאות, צבעים ומידות לפי טעמכם. ההורים מוזמנים לסטודיו לפגישה עם המעצבת לבחור את הסגנון שהם רוצים ולבנות יחד עם המעצבת את חדר הילדים של החלומות שלהם!
את פוקטס הקימה צפנת ספרא שהיא אומנית שלמדה בבצלאל והשתלמה בלימודי עיצוב תפאורה באיטליה. אחרי מספר שנים של עיצוב תפאורה ועיצוב המוצר היא הרגישה שהיא רוצה להביא את כל זה לעולם הילד. כך היא החלה ליצור פתרונות מעוצבים ייחודיים לאחסון לחדר התינוקות והילדים.
פרטים: פוקטס Pockets
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr