יום שבת, 26 בדצמבר 2015

בוטיק תכשיטי כסף וגולדפילד אופליה

בוטיק תכשיטי כסף וגולדפילד אופליה מציע תכשיטים איכותיים ביבוא בלעדי מארה"ב ובמחירים נוחים. משם התכשיט החדש שלי – שרשרת מכסף טהור עם תליון בצורת לב משובץ. התכשיטים מגיעים ישירות מהיצרן של-JCPenny Macy's והרשתות המובילות בארה"ב.
בוטיק תכשיטי כסף וגולדפילד אופליה

 השרשרת שבחרתי בבוטיק היא שרשרת עם תליון בצורת לב עם קישוטים מרסיסי יהלומים. לשרשרת יש נוכחות. 
השרשרת של התליון היא שרשרת בסיס מתכוונננת – פטנט חדש חדש שהגיע עכשיו לניו- יורק. השרשרת מתכווננת, כמובן גם מכסף  טהור, כמו התליון. ניתן לראות בתמונה את העיגול שליד הסוגר. השרשרת עוברת בתוכו ובמשיכה עדינה ניתן להקטין ולהגדיל אותה. 

תמונה למעלה קצת עושה עוול לשרשרת כי צורת הצילום קולטת בעיקר את הגוון המתכתי, אך השרשרת הזאת מהממת. 

השרשרת מגיעה ארוזה בצורה מכובדת בקופסת תכשיט קטנה עם כיתוב המעיד על איכות התכולה. 

בוטיק התכשיטים אופליה יש מבחר תכשיטים. מחיר התכשיטים סביר לתכשיטים איכותיים אלו ובנוסף, תמצאו שפע מבצעים. עכשיו לקראת סוף השנה האזרחית יש מבצעי הנחות עד 60%! שווה להכנס! ויש לבוטיק גם דף פייסבוק שבו ניתן להתעדכן על חדשות ומבצעים בחנות. התכשיטים הנמכרים בחנות איכותיים ונשלחים בדואר רשום ומהנסיון שלי מגיעים תוך כמה ימים. 

בוטיק התכשיטים הוא עסק קטן של אשה מקסימה בשם שרה שרבאני. שרה אשה רבת פועלים, היא מצליחה לגדל שלושה ילדים(!) תוך כדי היותה סטודנטית למשפטים ומנהלת אדמיניסטרטיבית במשרד עורכי-דין! בוטיק התכשיטים הוא עבודה נוספת של שרה שמבטא את אהבתה לאופנה ובמיוחד לאקססוריז ותכשיטים.
את התכשיטים מיבאת שרה בלעדית ישירות מארה"ב מחנות מפעל המייצרת לכל רשתות האופנה הענקיות שם כגון: Macy`s, JCpenny, Ross ועוד. שרה מתעדכנת בחידושי האופנה בארה"ב ומייבאת חידושים ופטנטים ייחודיים (כמו השרשרת המתכווננת). מה שמאפשר לה להציע מגוון תכשיטים איכותיים במחירים נוחים.
מידע: אופליה
גילוי נאות: השרשרת ניתנה לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr