יום שבת, 12 במרץ 2016

קולקציית קיץ 2016 של בגדי ים קוברה

קולקציית קיץ 2016 של בגדי ים קוברה מציגה בגדי ים לנשים אמיתיות במגוון מידות ודגמים יפהפיים מחומרים איכותיים בגזרות תומכות ומחמיאות לגוף הנשי. המגוון רחב והצבעים לקיץ 2016 במגוון דפוסים וצבעים. הקיץ הצבעים הנועזים יהיו כתום-צהוב, כחול-ירוק, ורוד ושחור-לבן.
קולקציית קיץ 2016 של בגדי ים קוברה

בגדי הים של קוברה הם אופנתיים עם גזרות טרנדיות וצבעים עזים. בגדי הים מותאמים לגוף הנשי, גם (ובעיקר) לנשים בוגרות. הם מחמיאים לגוף הנשי ותורמים להופעה נשית ונוכחות חזקה ומרשימה גם בים ובבריכה!
הקולקציה של קוברה לקיץ 2016 כוללת שפע דגמים. לצד הדגמים הקלאסיים הם מתאפיינים בצבעוניות עם הרבה דגמים בהדפסים שונים כגון: שחור לבן, גיאומטרי, חיות (נחשים ונמרים), פרחים בפסטל ובצבעים נועזים. הקיץ הצבעים הנועזים יהיו כתום-צהוב, כחול-ירוק, ורוד ושחור-לבן. הנה כמה מהדגמים בקולקציה החדשה לשנת 2016.
ביקיני בצבעים, קאפים שונים ופראו וביגוד משלים.

בגדי ים שלמים במבחר צבעים וגזרות.

בגדי ים שלמים בגזרות מיוחדות גיטרה ופרחוני עם חצאית.

בגדי ים קוברה עשויים מבדי סנסיטיב מחטבים, בדי מיקרופייבר, ובדי לייקרה, לחוזק וגמישות מכסימלית. התמיכה שבגדי הים נותנים לגוף הנשי הבוגר כוללת:
1. שימוש במחטבים שמצמצמים היקפים עד מידה שלמה עם ביטנה. יש גם דגמי גיטרה.
2. תמיכה לחזה בשימוש בקאפ ובסגירה גבוהה בגב. לבגדי הים סטרפלס יש קאפ בעל ברזל גבוה לתמיכה, ויש גם טריפל פושאפ להגדלה. יש גם דגמים עם מעטפת לחזה גדול – עם ברזל, מעטפת ו"קולאר". ברבים מהדגמים יש קאפ עד גודל EE. דגמים שונים לחזיה: משולשים מרופדת, סופר פוש אף, סטרפלס, מעטפה.

שני חלקים בצבעים שונים וקאפ שונה
3. גובה החתך של הרגל – בבגד הים השלם הגובה יורד עם המידה שלא יהיה גבוה מדי. חלק מהדגמים מגיעים עם חצאית ויש גם פראו.  בשני חלקים יש גזרות שונות של תחתוני ביקיני: קלאסי, ברזילאי, גזרה גבוהה במיוחד, חצאיות ומכנסונים.
גזרות בגדי ים שלמים
4. לשחייה – יש דגם של שחייה עם סגירה גבוהה תחת בית השחי, אלגנטי אך מותאם לתנועת היד.
5. מידות – ניתן להתאים בדגמים Mix and Match להתאמה לגוף של קאפ וחלק תחתון. המידות נעות מ-36 ועד 52, תלוי בדגם, ויש ביקיני עד מידה 48. וקאפ עד EE.
חברת קוברה היא עסק משפחתי מ-1970, איריס נוטי היא דור שני בעסק. בעבר בגדי ים קוברה היו מיוצרים בארץ אך  ב-10 השנים האחרונות הם מעצבים כאן אך הייצור בסין ותורכיה. הבדים גם מיובאים. האני פרידמן המעצבת הראשית של קוברה מקבלת את ההשראה מעל העולם ומתאימה את בגדי הים לנשים הישראליות תוך בקרת איכות מוקפדת.
המחירים: בגדי ים 199-449 ש"ח, בגדי חוף: 79-189 ש"ח.
נמכר בחנויות: אפרודיטה, המשביר לצרכן, את לבני נשים, בנוגע לגוף, פיתויים, פלפל, לבנבנים ובחנויות ההלבשה התחתונה המובחרות.
 מידע נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט של קוברה. שם ניתן לראות את הקולקציה וגם ללמוד על התאמת בגד הים לגזרה ולמבנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr