יום חמישי, 3 במרץ 2016

סבוקלם אינוביישן אנטי-אייג'ינג לעור עדין

סבוקלם אינוביישן היא סדרה של אנטי-אייגי'נג לעור עדין. במשך כמה ימים ניסיתי את מוצרי סבוקלם אינוביישן אנטי-אייג'ינג לעור עדין: קרם לילה רטינול ומסיכת פילינג אנזימטית. להלן סקירה של התכשירים והשפעתם על עור הפנים שלי.
סדרת סבוקלם אינוביישן  מאופיינת בצבע ירוק זית. המוצרים בסדרה מכילים חומרים פעילים של אנטי אייג'ינג המותאמים לעור רגיש. בסדרה יש עוד מגוון מוצרים הכוללים קרם יום, סרום, הזנה, עיניים, שפתיים, חומרי ניקוי ועוד. המוצרים של סבוקלם הם היפואלרגניים, ללא פראבנים, ולא נוסו על בעלי חיים.
סבוקלם אינוביישן אנטי-אייג'ינג לעור עדין



מסיכת פילינג אנזימטית של סבוקלם אינוביישן
המסיכה מיועדת לשיפור מראה העור על ידי פילינג עדין שמסייע לעור להתחדש ולצמצם קמטים, החלקת העור ותרומה לגמישותו.
המסיכה מכילה גרגרים קטנים עדינים במיוחד לפילינג מכני עדין וכן חומצה לקטית ותמציות פפאיה ואננס. חומצה לקטית היא אחת מחומצות הצמחים האלפא הידרוקסיות (AHA) שמבצעת פילינג כימי של העור התורמת להתחדשותו ולמראה צעיר יותר, לכך גם תורמות תמציות הפפאיה והאננס. המסיכה מכילה תמצית זרעי Paullinia Cupana מהאמזונס (צמח בעל תכונות בריאותיות רבות) התורם לכיווץ והידוק העור ומשפרר את גוון העור. בנוסף, יש במסיכה שמן אובליפיכה שידוע בתכונתו המרגיעה למצבים של אקזמה, אטופיקק דרמטיטיס, כוויות שמש ופצעים. הוא גם מוכר כמצמצם קמטים ותופעות הזדקנות.
הוראות שימוש: לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע, למרוח על עור פנים וצוואר נקי אך לא באיזור העיניים, לעסות דקה, להשאיר דקה נוספת ולשטוף. לבעלי עור רגיש עם נטייה לאדמומיות – לא לעסות.
חוות דעתי: ניסיתי את המסיכה. צבעה ירוק, קצת כמו צבע האריזה אך כהה יותר. הריח, האמת, לא משהו. לא זיהיתי, אבל אולי של אצות, אפילו קצת מסריח, אבל רק כשתוקעים את האף בקרם, כשמורחים לא מרגישים אותו. המסיכה נמרחת בקלות וברגע הפנים הופכים ירקרקים. עיסיתי דקה. הרגשתי את הגרגרים במסיכה מבצעים את הפילינג המכני. אחרי שסיימתי את העיסוי קצת מוקדם יותר כי הרגשתי שזה מספיק לי, השארתי את הקרם. הוא צרב לי בנקודה רגישה בין האף לשפתיים (מעל לשפה העליונה), מקום שסובל אצלי תמיד מיובש וגירוי אז הורדתי את המסיכה מאיזור זה עם אצבע רטובה, והשארתי באיזורים האחרים. הסרת המסיכה דרשה קצת מאמץ ושטיפה למרות שהיא לא התייבשה אלא נשארה לחה. באיזור הלחי העליון נוצרה אדמומיות קלה, ואני חושבת שאזהר שם עם העיסוי בפעם הבאה. וכשאני אומרת בפעם הבאה זה לא במקרה, כי המסיכה הזאת הופכת מהיום למסיכה הקבועה שלי בשגרת הטיפוח. אחרי השימוש במסיכה הפנים הפכו חלקים רכים ונעימים ביותר!

קרם לילה רטינול של סבוקלם אינוביישן
הקרם מיועד לשיפור מרקם העור ולהפחתת הקמטים. החומר הפעיל ביותר בקרם הוא הרטינול, נגזרת של ויטמין A שמבצעת פילינג עדין של שכבת העור ומסירה תאים מתים ומעודדת את העור להתחדש. התוצאהה שלל שימוש רצוף היא ירידה בכמות הקמטים הקטנים יותר ה"קימטוטים" ומראה עור חלק ומתוח יותר, וגםם שיפור מצב של פיגמנטציה עקב פגעי השמש.
הקרם מכיל רטינול, נגזרת של ויטמין A בצורת קפסולה שמאפשרת שחרור של הויטמין באופן מיידי כשהקרם נוגע בעור ושומרת על הויטמין מהתחמצנות בטרם עת. בנוסף, הקרם מכיל כמות גדולה של סקוואלן צמחיי משמן זית. סקוואלן הוא שמן טבעי שנוצר בגוף, הוא הנוזל של החלב שנוצר בתאים. הוא שומר על העור ומלחח אותו ומגן עליו מרעלי הסביבה. הסקוואלן גם עשיר באנטיאוקסידנטים, ומשמש כתחליב אנטי אייגי'נג משום שהוא מחקה את הלחות הטבעית של הגוף, הוא נספג היטב בעור ללא שאריות. הכמות של הסקוואלן בגוף יורדת בשנות ה-20 לחיינו. מריחת סקוואלן מרככת את העור ונותנת לו מראה חלק יותר אך ללא שומניות. הוא גם מתאים למקרים של אקזמה ואקנה. לאורך זמן, השימוש בסקוואלן יכול לאזן את מרקם העור, להפחית קמטים, להעלים צלקות, ולתקן נזקים מהשמש (קמטוטים ופינמנטציה) ועוזר להלחם ברדיקלים החופשיים. הצורה של הסקוואלן בקרם הרטינול של סבוקלם מגיע בצורה מיוצבת (Squalane) מה שמונע ממנו להתחמצן מיד במגע עם האויר. בנוסף, הקרם מכיל שמן קוקוס ודקלים שגם כן תורמים למרקם העור וללחותו.
הוראות שימוש: למרוח על עור נקי כל ערב ולעסות בצורה סיבובית. מתאים לעור הפנים, הצוואר והמחשוף.
חוות דעתי: ניסיתי את הקרם במשך כמה ימים. צבעו לבן ומרקמו מדויק למריחה על העור, לא סמיך מדי ולא דליל מדי. קל למרוח אותו ויש לו ריח עדין מאוד, אולי של קמומיל, אבל נעים ביותר! ההרגשה אחרי המריחה אינה כשל קרם טיפולי אלא של קרם לחות אינטנסיבי שמשאיר שכבה מורגשת על העור בדומה לקרמים לעור בוגר. העור נשאר מלא לחות, רך, בהיר ונעים ולא שמן. קרם מצוין!
חשוב מאוד בשימוש בקרמים הפעילים כמו סבוקלם אינוביישן, בעיקר לקראת הקיץ בשמש הישראלית, להשתמש במקדם הגנה גבוה בחשיפה לשמש.

לסיכום, הקרמים של סבוקלם אהובים עלי מאוד וגם המוצרים האלו מסדרת אינוביישן מוצלחים מאוד. הם מכילים חומרים פעילים איכותיים ונעימים לעור בלי לגרות אותו וחלופה לעור רגיש. כבר התנסיתי במספר קרמים כמו קרם CC וסבוקלם קרם אקטיב לחות וסבוקלם בין לילה וגם מהם הייתי מרוצה מאוד.
ואם תרצו לנסות את המוצרים, לקבלת ערכת דוגמיות חינם מלאו את הפרטים בקישור.

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr