יום ראשון, 20 במרץ 2016

רשת שואו אוף

רשת שואו אוף (Show Off) היא רשת חנויות מותגים חדשה. כנויות רשת שואו אוף מציגות מבחר מותגים בינאומיים מובילים כגון: גאס, מארק פישר, ניין ווסט, אן קליין, האש פאפיס, איזי ספירט, קאטרפילר, טימברלנד ועוד. לרשת יש כבר כמה סניפים בארץ ועד סוף השנה יהיו כ-10 סניפים. לאחרונה הושק הסניף בנתניה שבו ביקרתי.
רשת שואו אוף

חנות נתניה של רשת שואו אוף

חנות רשת שואו אוף בנתניה נמצאת ברחוב שטמפפר. החנות לא גדולה, כ-50 מ"ר אך מעוצבת באלגנטיות ועמוסה בפריטי אופנה מהממים. כשאתם בחנות, הסתכלו גם למעלה ולצדדים, יש בה המון פריטי אופנה ומותגים המוצגים במדפים שמסביב מלמטה עד למעלה. הנה קצת מהעיצוב למעלה.

בחנות תמצאו בעיקר תיקים ארנקים ונעלים. אבל, מכל המותגים המובילים, בכל הדגמים, הצבעים והסגנונות.

בגזרת הנעליים יש הכל מסניקרס מעוצבים, נעליים שטוחות ועקבים בשחור, ורוד, שאר גוונים וצבעים.

בגזרת התיקים והארנקים המבחר ענק – תיקי יציאה לערב, תיקים ליום, תיקי גב, אלגנטי וקז'ואל, גדול וקטן. גם הארנקים בדגמים מהממים.

מבחינת מחירים, המותגים כולם מובילים ומיובאים ולכן המחירים בהתאם, אבל תמצאו מבצעים והנחות. לרגל פתיחת החנות בנתניה רוב המוצרים בחנות היו בהנחה של 30-50%, לא כולל את העונה החדשה ה-New arrivals. המחירים של המותגים מתחילים מסביבות 250 ש"ח.
רשת שואו אוף הושקה לפני כחודש על ידי קבוצת בריל עוסקת באופנה, נעליים ואביזרים, המוכרת לנו מהמותגים גלי, לי קופר, נאוטיקה, סולוג, טימברלנד וכל נעל סנטר. היתרון ברשת שואו אוף שבחנות אחת ניתן למצוא מבחר רחב של מותגים איכותיים שונים. מה שנהדר גם למתנות, כי המבחר מגוון מאוד. בקרוב יתחזק פה הצד הגברי ויגיעו יותר מותגים לגברים, למשל של גאס. לרשת כבר כמה סניפים ואפילו אאוטלט בנצרת. יופי של רשת לשופינג איכותי! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr