יום רביעי, 23 במרץ 2016

אליס לבני נשים – קולקציית אביב-קיץ 2016

אליס לבני נשים יוצאת עם קולקציית אביב-קיץ 2016. הקולקציה מתאפיינת בנועזות וצבעוניות. בקולקציה  מגוון סגנונות – רך ועדין בקצה האחד ונועז וצבעוני בקצה השני. קבלו הצצה לקולקציה החדשה של אליס!
אליס לבני נשים – קולקציית אביב-קיץ 2016

אליס, שפריטי ההלבשה התחתונה שלה הם בהשראת עליסה בארץ הפלאות, מתאפיינת בכך שהדגמים בעלי אימרה אופנתית ולא בייסיק. אליס מביאה לעולם ההלבשה התחתונה את עולם הערב והשואו – צבעים נועזים, הדפסים מעניינים, סטים מחמיאים וסקסיים. במידה מסוימת אני מוצאת אליס עושה ללבני נשים מה שדזיגואל עשו לבגדים – נועז, צבעוני ומרהיב. לאחרונה ביקרתי בסטודיו של אמיר יעל בזמן צילומי הקטלוג של קולקציית אביב-קיץ 2016 של אליס לבני נשים. קיבלתי הצצה לקולקציה החדשה עוד לפני שהיא מגיעה למדפים בתמונה למעלה רואים כמה מהדגמים של הקולקציה.
בקולקציית האביב יש חזיות תחרה רקומות, כאלו שמתאימות לחולצות שקופות, לחצאיות מתנפנפות עם תחתונים עדינים צבעוניים. למראה שמבחינים בו, מסחרר, חושני ונוח יש השנה צבעי פסטל רכים כמו ורוד, אפרסק, לימון וצבע גוף. 

לערב סטים תואמים עם עליוניות תחרה, שילוב של טורקיז או צבע עם תחרה שחורה ובירית.

באליס יש מבחר רב של מידות והיקפים (מ-65 ועד 103, ו-AA) וטווח סגנונות רב של צבעים רעננים, גזרות מחמיאות ועיצובים ייחודיים.

הקולקציה נמצאת כבר על המדפים בחנות הדגל (המהממת) של אליס לבני נשים בגן העיר. שווה לבקר שם אפילו רק בשביל לראות את העיצוב שובה הלב של החנות וכמובן בשביל הקולקציה מטריפת החושים של אליס לבני נשים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr