יום שישי, 10 ביוני 2016

קרם פנים פוסט פרוטקטיב של ד"ר קליין

קרם פנים פוסט פרוטקטיב של ד"ר קליין הוא קרם יום מזין וקל בעל הגנה עוצמתית מהשמש בטכנולוגית הדור החדש "טכנולוגית פנינים" של מסנני קרינה ברמה של SPF50. קרם פנים פוסט פרוטקטיב מגן על העור בהגנה המודרנית ביותר ופורצת הדרך של הדור החדש של מסנני קרינה ונקראת טכנולוגית פנינים UV PEARL™ המבוססת על מיקרוקפסולציה יעילה במיוחד של מסנני קרינה אנאורגנים (הסבר מיד). בנוסף, הוא כולל מבחר מקיף של מרכיבים פעילים המזינים את העור – ויטמינים, שמנים צמחיים, תמציות נוגדות חמצון וחומרים המרגיעים את עור.
קרם פנים פוסט פרוטקטיב של ד"ר קליין

פוסט פרוטקטיב מכיל שפע מרכיבים מטפחים – שמנים, תמציות, מלחים וויטמינים. במרכיבים ניתן למצוא שמנים וחומרי לחות טבעיים כמו חמאת שיאה, שמן זרעי חמניות,שמן נבט החיטה, שמן זרעי חוחובה, שמן דקלים, תמצית שמן אגוזי מלך, שמן נר הלילה, שמן זרעי סומסום, שמן בוראג' – המכיל אומגה 3, שמן פרח הקלנדולה ותמצית טבעית של שעות דבורים. בנוסף, תמציות – ממליס, קמומיל, אלוורה, מלחי ים וגם ויטמינים E ו-C. המרכיבים האלו מעניקים לעור לחות ומשמשים כאנטיאוקסידנטים ונוגדני דלקת ואקנה. הם מקנים לקרם תכונות אנטי-אייגי'נג בעדינות רבה. בנוסף, הקרם מכיל מסנן קרינה בטכנולוגית הפנינה שבאמצעותה הקרם יכול לשמור על תכונות של עדינות, ללא שומניות ושכבה מיותרת, עם הגנה עוצמתית של SPF50. התכשיר מיועד לעור רגיל (לבעלי עור שמן קיים קרם יום תואם SPF30).
 טכנולוגית הפנינים ™UV PEARL
על מנת להבין את טכנולוגית הפנינים צריך להבין כיצד פועלים מסנני קרינה. קיימות שתי צורות הגנה מהשמש: הראשונה, פיזיקלית או אנאורגנית. מסננים אנאורגניים מונחים על פני העור ומגנים עליו, אולם הם לבנים וכבדים בריכוזים גבוהים ומכבידים על העור. בקיצור – לא יפים ולא נעימים. מצד שני, הסוג השני של המסננים – המסננים האורגנים (כימיים) נספגים בעור, מתפרקים בשמש וגורמים לתופעות אלרגיות (אחת הדוגמאות היא PABA שאולי זכור לכם שתקופה ארוכה נכתב על התכשירים PABA Free לסמן שאינם מכילים את החומר האלרגני, שהיה חשוד כמסרטן ומכתים את הבגדים).
מקובל להשתמש בשילוב של מסנני הקרינה על מנת להשיג אפקטיביות.
הטכנולוגיה החדשה, טכנולוגית הפנינים, דומה למסננים הפיזיקלים-אנאורגנים הפועלים על פני העור ואינם נספגים בעור. בטכנולוגיה, מקטינים את גודל החלקיקים כך שהם עדיין פעילים פיזיקלית אך אינם יוצרים את השכבה הלבנה הכבדה. טכנולוגית הפנינים כולאת מסנני קרינה אורגניים (כימיים) במיקרו קפסולות סיליקה שקופות הנקראות פנינים. הפנינים מונחות על העור ונצמדות אליו. כך הן מנטרלות את הקרינה בשכבה העליונה של האפידרמיס ולא עמוק בתוך העור. זה מונע חדירת מסננים אורגניים וקרני UV לעור.
יתרונות טכנולוגית הפנינים
– ההגנה של קפסולות הפנינים מבוצעת בשכבה החיצונית של העור. כלומר כל הרכיבים בתכשיר פעילים על פני העור ולא נספגים בו (בתכשירים הרגילים החומרים הכימיים נספגים בעור).
– קפסולות הפנינים מפרידות את רכיבי ההגנה מהשמש משאר החומרים בקרם, מה שמגביר את יעילותן.
– קפסולות הפנינים מתפזרות באופן אחיד יותר על העור, נצמדות אליו יותר טוב ועמידות יותר בלחצים (בהשוואה לטכנולוגיות אחרות של קיפסול – פולימרים ושעוות). 

הוראות השימוש
למרוח פעמיים ברציפות שכבה אחידה ונדיבה בבוקר על עור נקי או על גבי תכשיר לחות. יש להקפיד למרוח כשעתיים לפני החשיפה לשמש.
חסרונות? מכיל אוקסיבנזון.
חוות דעתי
פוסט פרוטקטיב הוא הקרם הטוב ביותר שנתקלתי בו לקיץ. הוא גם קל, גם מזין וגם מספק הגנה עוצמתית מהשמש ויש לו ריח עדין ונעים.
בתמונה הבאת ניתן לראות כמה עדין המרקם שלו, יש לו מולקולות ממש קטנות וכשמורחים אותו נראה כאילו הוא "משתטח" על העור ונספג כהרף עין. במריחה נדיבה מתקבלת שכבה לבנה על הפנים, אולם היא דקה במיוחד ונספגת מהר בהשוואה לקרמים אחרים. אין בו טיפה של שמנוניות או כבדות. כמעט לא הרגשתי שמרחתי קרם (פרט לכך שהעור הרגיש לח ועשיר). ממש לא כמו שקורה בקרמים עם מקדם הגנה גבוה שמותירים שכבה, לעתים לבנה עבה, שיש להתאמץ להספיג אותה ומרגישים אותה לאורך זמן. הקלות שלו גם הופכת אותו מתאים כבסיס לאיפור. רק שצריך לזכור למרוח שכבה כפולה ועבה כשיוצאים לפעילות בשמש.
פוסט פרוטקטיב הוא הקרם האהוב עלי ביותר לקיץ לימים בהם אני יוצאת מהבית וצריכה הגנה עוצמתית מהשמש. הוא גם הקרם שיכנס למזוודה לנסיעה של הקיץ! 

 זכרו: כמה שפחות חשיפה לשמש עדיף, גם כשמורחים מגן קרינה
מחיר: 281 ש"ח ל-50 מ"ל. הקרם נמכר
ניתן להשיגו אצל הקוסמטיקאיות המטפלות לפי שיטת ד”ר קליין ברשימה באתר המרכז לקוסמטיקה רפואית.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr