יום שבת, 9 ביולי 2016

7 סיבות להשתמש ב-Syoss Renew 7

הסדרה החדשה של Syoss Renew 7 כוללת שמפו, מרכך ומסיכה לטיפוח ושיקום השיער בטכנולוגית סרין-פרוטאין שנלחמת ב-7 המאפיינים של שיער פגום. כבר לא צריך לבחור – אפשר לטפל בכל הבעיות עם שמפו אחד!
סדרת Syoss Renew 7 משלבת טכנולוגיה הנקראת סרין-פרוטאין שמחזקת ומשפרת את מבנה סיב השיער מהשורשים ועד הקצוות. היא מטפלת במגוון רחב של בעיות של שיער פגום, 7 במספר: 1. קצוות מפוצלים, 2. שבירת שיער, 3. נוקשות, 4. אובדן קרטין טבעי, 7. מרדנות, 6. קשרים, 7. אי חיוניות של השיער. היתרון של השמפו שהוא מטפל בשלל הבעיות בתכשיר אחד (בניגוד לתכשירים אחרים שכל אחד מהם מטפל בבעיה אחת והבעיות האחרות אינן מטופלותׂׂׂׂׂ).
 חווית השימוש
השמפו והמרכך מגיעים במיכלים בסגנון המוכר של מוצרי Syoss מבחינת צורת וגודל המיכל כשהשמפו בצבע לבן והמרכך צהבהב. קשה קצת לראות את זה בתמונה, אבל השמפו זוהר – יש בו חומר מנצנץ, נקודות מבריקות! המסיכה מגיעה בשונה ממה שאנו רגילים (בדרך כלל צנצנת פלסטיק עגולה ושטוחה) – בשפורפרת.
השמפו במרקם נוזלי-סמיך בצבע צהבהב וניחוח בוגר משהו  ולא פרחוני אבל נעים מאוד (הזכיר לאחיינית שלי את הריח של הבושם Black Rose) הקונדישיונר לבן וסמיך).



Syoss Renew 7 מימין השמפו משמאל המרכך
בגלל שמדובר כאן בשמפו עם תכונות טיפוליות, בנוסף על חוות הדעת שלי, ביקשתי משתי נסיניות עם שיער בעייתי לנסות את המוצרים ולתת לי חוות דעת. הראשונה, האחיינית שלי, צעירה בת עשרים בעלת שיער גלי בהיר ומאוד שרוף שתמיד מתלוננת שהיא צריכה להחליק אותו (לדעתי הוא מהמם). והשניה, בת קרוב לשמונים, עם שיער עבה יחסית, צבוע, נוטה להתנפח וקשה לסידור.
חוות הדעת
השמפו מקציף נהדר – המון קצף. יש הרגשה שצריך להתאמץ קצת להוריד אותו. השיער נשאר מאוד נעים אחריו עוד לפני הקונדישיונר והמסיכה. השיער רך מאוד, נעים למגע, חיוני ומסודר. שתי הנסייניות אהבו את השמפו והקונדישיונר מאוד והתפעלו מהתוצאה – השיער נח במקומו, לא מתנפח, יש לו ברק טוב והוא מסודר היטב ונראה חלק עם נפילה רכה יותר.
אני מניחה שעל מנת לראות תוצאות מלאות, למשל בטיפול בשיער המפוצל במיוחד יש לחפוף לאורך זמן ולא באופן חד פעמי. אם כי האחיינית שלי אמרה שכבר בחפיפה הראשונה רואים תוצאות "פתאום השיער שלי מקשיב לי", אמרה לי. אני מאוד אוהבת את המוצרים של Syoss ומצאתי את הסדרה החדשה הזאת מוצלחת מאוד.
עוד בסדרה מסיכה שלא ניסיתי. האריזה של המסיכה נראית לי נוחה לנסיעות בגלל שבניגוד לרוב המסיכות המגיעות במיכל, המסיכה הזאת מגיעה בשפורפרת שקל יותר להכניס לתיק רחצה ולהשתמש מחוץ לבית.
המוצרים נמכרים ברשתות השיווק ובפארמים.
מחיר השמפו והמרכך  (750 מ"ל) – 30.90 שח והמסיכה (250 מ"ל) – 37.90 ש"ח אבל יש המון מבצעים!
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr