יום ראשון, 26 ביוני 2016

טיפול לצלוליט ולמיצוק של גינו פריז Tchni-Slimming

חדש – טיפול לצלוליט ולמיצוק Techni-Slimming. הטיפול, מבית גינו פריז הצרפתית, נבדק מחקרית ומטפל בצלוליט קל עד עיקש ומציג תוצאות של מיצוק והצרת היקפים בטיפול קל ותוצאות מהירות.
טיפול לצלוליט ולמיצוק של גינו פריז Tchni-Slimming


גינו פריז Guinot חברה צרפתית מזה 40 שנה היא מציעה טיפולי פנים וגוף ומתמחה בתיקון ושיקום העור. המעבדות של גינו בצרפת הן ברמה פרמצבטית, כלומר ברמה המקובלת בחברות תרופות. שם מבוצע מחקר ופיתוח ומיוצרים מוצרי החברה מהשורה הראשונה שאינם מכילים פראבנים או בשמים סינתטיים. החברה אינה מנסה על בעלי חיים. מוצרי גינו מיובאים לארץ על ידי חברת הקוסמטיקה ג'יג'י והפעילות על ידי חברת גינו פריז הישראלית שמשווקת ומדריכה מכונים וקוסמטיקאיות המבצעות טיפולים בשיטת גינו ברחבי הארץ. הטיפול לצלוליט ולמיצוק שנקרא Techni-Slimming והוא בנוי מסדרת טיפולים של עיסוי וחבישה העורכים כשעה. בזמן שרוב טיפולי הגוף של גינו פריז מבוצעים עם מכשיר הנקרא טכניספא Technispa, טיפול לצלוליט ולמיצוק יכול להתבצע ידנית.
אם גם את מרגישה שאת צריכה דיאטה את לא לבד. 1 מכל שתי נשים מרגישה שהיא צריכה דיאטה, 2 מתוך 3 נשים רוצות לחטב את הגוף ו-95% חושבות שיש להן עור תפוז, כלומר צלוליט. אכן ל-2 מתוך 3 נשים יש צלוליט ברמה כלשהי. זה קורה משינויים הורמונליים, אחרי לידה למשל, וקשור לתזונה, שתיה ורמת הפעילות. כדאי לדעת שצלוליט אינו צלוליטיס. צלוליט הוא מצב של פגיעה בחילוף החומרים באיזור הרקמה שנובע מגדילת תאי שומן, ואילו צלוליטיס הוא דלקת ברקמות החיבור התת עורית.
לצלוליט יש 3 דרגות. הוא מתחיל מגדילת תאי שומן (בכמות ובגודל) שהן דרגה 1, אלו גורמים לחסימה של זרימת הדם וסילוק איטי ולא יעיל של נוזלים ורעלים הצטברות שלהם ברקמה ומראה תפוזי (דרגה 2). בדרגה 3 יש חסם רירי סביב תאי השומן. זהו חסם מסיבי קולגן שנבנו סביב תאי השומן המגביל את חילוף החומרים. כאן הצלוליט יהיה עיקש וכואב. 

 כולנו רוצות טיפול מהיר ותוצאות מיידיות. הטיפול של גינו מראה תוצאות מהירות (יש הטוענים שכבר אחרי טיפול אחד) כבר אחרי מספר קטן של טיפולים ובכלל אחרי סדרה שלמה (10-12 טיפולים). את הטיפול מבצעים פעמיים בשבוע (ניתן גם פעם בשבוע) כך שתוך כחודש וחצי ניתן לסיימו. הטיפול מאוד פופולרי באיטליה וברוסיה, לנשים שם יש מודעות מאוד גבוהה ליופי ולטיפוח הגוף.
 הטיפול אורך כשעה ולו כמה שלבים. שלב 1 – פילינג אנזימטי. שלב 2- עיסוי עם סרום (יעיל יותר בשימוש במכשיר הטכניספא, כ-20 דקות) זהו עיסוי לימפטי, שלב 3 – חבישה כ-(20 דקות). בסיומו מורחים קרם טיפולי כרונולוג'יק עם חומרים פעילים (את הקרם יש לרכוש להמשך טיפול בבית, ויש קרמים ותכשירים נוספים שניתן לרכוש ותומכים בטיפול). החומרים נספגים בעור ולא נשאר סימן. לאפקטיביות מלאה, יש להשאיר את החומרים על הגוף ולא להסירם (או להתקלח) מספר שעות אחרי הטיפול (החומרים אינם מלכלכים ומרקמם דומה לסרום וקרם לחות עדין).

טיפול לצלוליט ולמיצוק של גינו פריז
הטיפול בעקרון אינו כואב אך במקרה של צלוליט בדרגה 3 הוא עשוי לכאוב, ואז ניתן לבקש מהמטפלת להיות עדינה יותר בשלב העיסוי (שלב 2 של הטיפול). מה שבדרך כלל מרגישים הוא קור ועקצוץ קל בעיקר כשמבצעים את החבישה, והרגשה זו מתפוגגת ונחלשת בהדרגה עד סוף הטיפול. המטופלת שעליה הדגימו את הטיפול שלא היה לה צלוליט בדרגה גבוהה אמרה ששלב העיסוי אפילו היה כייף ונעים.
קיימים שני סוגי טיפול – לצלוליט (טכני סלימינג) ולמיצוק (טכני פירמינג), כשהטיפול לצלוליט בעצם גם מבצע מיצוק. החבישות מכילות חומרים פעילים. חומרי המיצוק מכילים חומרי חיזוק לרקמה והסיבים האלסטיים הכוללים Crelastin B ותמצית מאצה. החבישה לצלוליט מכילה קפאין וקומפלקס של חומצות אמינו, תמצית אצות ופיטו הורמונים וכן תמצית ערמון מדברי. אלו נלחמים בתאי השומן ובצורת הצלוליט, מחזקים את נימי הדם ומנזקים רעלים. התרשים הבא מראה את שני סוגי החבישות והחומרים הפעילים בהן. 

הזכרתי שיש מחקרים שבדקו את היעילות של טיפול לצלוליט ולמיצוק של גינו פריז. אז הם מראים שכבר אחרי 5 טיפולים יש ירידה של היקפים. 1-3 ס"מ במותניים, 1.5-4 ס"מ סביב הירכיים, ועליה של 28.7% במיצוק העור! מרשים!
למי מתאים הטיפול? לכל אחת חוץ מנשים בהריון. יש לדעת שאינו אפקטיבי כל כך על נשים בעודף משקל משמעותי.
כמה זה עולה? כ- 550 ש"ח לכל טיפול עם הנחה לסדרת טיפולים (בדרך כלל 10+2) בתוספת הקרם.
לגינו סדרת מוצרי טיפוח מעולים. אני קיבלתי לנסות את הקרם של NutriLogic – קרם הזנה לגוף. הקרם מרכך, מזין ומרגיע את העור. הוא מכיל אומגה 3 ו-6, חמאת שיאה ושמן שקדים, פרו צרמידים, חמאה צמחית מפרי וזרעי שמן הדקל, פוספולידים (סוג של ליפופילים והידרופילים). כל אלו מגנים על העור וכולאים בו את הלחות, מחזירים לו את השומן החסר לו ומרככים אותו. הקרם הזה ממש נמס על העור ולא משאיר שום שכבה וברגע! יש לו ריח עדין מאוד ובשימוש בשכבה מאוד דקה מעלים ברגע כל הרגשת יובש. משפיע היטב גם על האיזורים הרגישים כמו המרפק. רמה מעל כל קרמי הלחות הרגילים שתמצאו ברשתות השיווק.
מחיר: 338 ש"ח ל-150 מ"ל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr