יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

צעצועים חדשים של הנסיך הקטן לחגי תשרי

צעצועים חדשים של הנסיך הקטן לחגי תשרי. מחפשים מתנה לילדים לחג? הנה כמה צעצועים חדשים לילדים, לגיל הרך וגם לנוער – חיות פעילות, מארזי סמי הכבאי על שלט רחוק, מכוניות רכות חייכניות, עטים ריחניים ועוד!

מותג חדש שמגיע לכבוד החגים הוא Little Live Pets. מדובר בחיות פעילות ש"מתנהגות" כמו חיות אמיתיות – רצות, קופצות, שוחות ועושות קולות. אז אם הילד מבקשה חיה לחג, החיה הזו אולי לא חיה אמיתית אבל היא תשעשע אותו ולא תעשה לכלוך…בין החיות בסדרה צב, צפרדע, ועכבר. ניתן גם לרכוש מארז הכולל אקווריום או בית לחיה.


את הצב היתה לי הזדמנות לנסות. הוא מגיע בכמה צבעים ודגמים וגודלו בדיוק מתאים לאחיזה של ילד בן חמש, שהוא ממוצע הגילאים שהכי מתאימים לזה (באנגלית המגבלה על האריזה מעל גיל 3 שנים). הצב מונע בבטריות ו"הולך" ברעש פלסטיק חביב. במים הוא שוחה.
הנה סרט באנגלית שמדגים מה הוא עושה ואיך משחקים איתו.


  מחיר החיות החל מ-119.90 ש"ח.
יש גם צעצועים חדשים של סמי הכבאי שכתבתי עליו בפורים. בין הצעצועים הם מגדלור אלקטרוני, הסירה טיטאן והידרה – רכב אמפיבי על שלט:
הידרה – רכב אמפיבי על שלט שהילדים יוכלו לשחק איתו גם באמבטיה או בבריכה. הוא נוסע גם במים וגם ביבשה תוך שליטה מלאה על ההיגוי שלו וגם משפריץ מים בלחיצת כפתור בשלט. הידרה עולה החל מ-269.900 ש"ח וכולל גם את סמי הכבאי.
מגדלור אלקטרוני – בנין שלם של מגדלור תלת מימדי הכולל את "מייק". מופעל באמצעות מחשב להדלקת אורות, זרקור ואזעקה. יש בו מגלשה, פתחים שונים ואביזרים. מחיר: 289.900 ש"ח.
הסירה טיטאן  סירה על שלט עם אורות מהבהבים שמשפריצה בלחיצת כפתור על השלט הישר ממקור המים בו היא שטה. "משייטת" גם ביבשה.  כוללת את סמי הכבאי. מחיר: 369.90 ש"ח.

לגיל הרך יש מותג חדש צ'אק של כלי רכב רכים שונים שמתאימים לבית וגם למשחק בחול.  כלי הרכב צבעוניים ובעלי פרצופים "אנושיים". מתאים מגיל שנה ומעלה. ניתן לרכישה בבודד או במארז של חמישיה. החל מ-24.90 ש"ח.
כבר כתבתי בעבר על בובות הקוואי המגניבות. הן מתאימות לקטנים ולגדולים כאחת.
לגדולים יותר יש מותג חדש Blo Pen עטי נשיפה ליצירה עם שבלונות בדמויות מפורסמות כמו פרוזן, חיות, וכו. המארזים מגיעים בסטים בצבעים החל מ-29.90 ש"ח.

כלי כתיבה חדשים בסדרת "סנטוס" – כלי כתיבה ריחניים, עמידים במיוחד. יש עטי ג'ל זוהרים, טושים דקים ריחניים, טושים בריח פירות, סוכריות, ועבים מסתובבים לקטנטנים, טושים רחיצים ושאינם נשברים שגם הקטנים וגם הגדולים יהנו מהם. החל מ-11.90 ש"ח.


גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr