יום שני, 19 בספטמבר 2016

ערכה להרכבה ומשחק – צעצוע מבית K’nex

19ערכה להרכבה  ומשחק – מרכיבים ויורים או מרכיבים ומסיעים לגילאי 7+. משחק מהנה שמשלב מיומנות מוטורית והנאה ללדים. בסדרות ערכות של אקדחים רובים קשתות וכלי רכב שכל ילד יאהב! אנחנו ניסינו ערכת פנטום K-5 שמומלצת בחום!
 
ערכה להרכבה ומשחק – צעצוע מבית K’nex
ערכה להרכבה ומשחק – צעצוע מבית K’nex תצלום יח"צ

הרובה להרכבה של K’Nex פנטום K-5 מיועד לגילאי 8 ומעלה. הוא יועד לאחיין שלי, אבל בערב אחד קריר הבן שלי, בן ה-13 ואביו החליטו להרכיב אותו.
בתוך הקופסא נמצאו 3 אריזות חלקים – הקת, הרובה, והחלקים המכניים. וכן דף הוראות מאוייר. בן ה-13 התישב לבד ובנה את הדגם כמעט ללא עזרה (רוב העזרה היתה דרושה בקריעת שקיות הניילון האורזים את החלקים – כמה טוב שלאמא יש ציפרניים חדות). מכאן הוא עקב אחרי ההוראות והרכיב את הרובה חלק אחרי חלק. לפעמים הוא התייעץ עם אבא. ילד קטן יותר יצטרך יותר עזרה. 

הרובה שהורכב הרשים אותנו ביכולת הירייה שלו (ראו הוזהרתם!) ויורה יפה מאוד, מה שמצא חן בעיני הילד ואביו שנהנו מתחרות קליעה ספונטנית במטרות שונות בבית.
שימו לב לאזהרות על גבי הקופסה, שכן הרובה הזה באמת יורה את התחמושת שלו וצריך לוודא שהילדים הקטנים יותר מבינים את הסיכונים ויודעים שאסור לירות לכיוון הפנים, וכו.
המשחקים של K’Nex מיוצרים בעיקר בארה"ב ומיובאים לארץ על ידי חברת הנסיך הקטן. הם כוללים סדרת רובים וסדרת רכבים. בסדרת הרובים יש מגוון אקדחים, רובים וקשתות להרכבה עצמית ומשחק במחירים של החל מ-99.90. בסדרת הרכבים יש ערכות בנייה ומשחק של מסוק, מטוס, ג'יפ, ועוד, הנעים החל מ-44.90. כמו סדרות הלגו החדשות, הצעצוע הזה מעסיק היטב את הילדים. בהתחלה בהרכבה, כשהקטנים יותר יהנו מעזרה של אח גדול או מבוגר. אחר כך במשחק בכלי הירי או הרכב שהרכיבו.
סדרת הרובים של K’Nex מכילה מגוון ערכות להרכבה עצמית וירי שמגיע עד מרחק של 22 מטר! ביניהן:
רובה פנטום K-5 עם 2 חיצים (שאותו ניסינו), רובה K-10X עם 5 חיצים, מיני קשת עם 5 חיצים
רובה K-20X עם 5 חיצים ומטרה (מגיע בדגמים שונים), רובה קשת קרב עם 5 חיצים ומטרה
רובה קשת כפולה עם 7 חיצים ומטרה, זוג רובים ומטרה עם 20 חיצים. מחירי הערכות נעים בין 99.90 ש"ח ועד 439.90 ש"ח.
סדרת הרכבים כוללת רכבים לבנייה ומשחק של מסוק תובלה, מסוק, מטוס, ג'יפ 4X4 וערכת 30 דגמים. לדגמים אופציה לחיבור ליצירת מגה מסוק, מגה רכב, מעבורת חלל ועוד.
המלצה שלי – ערכות מקסימות ומהנות שעשויות היטב!
גילוי נאות: ערכה להרכבה ומשחק ניתנה לסקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr