יום שבת, 1 באוקטובר 2016

וואלה שופס תכשיטים

וואלה שופס תכשיטים היא חנות תכשיטים חדשה בוואלה שופס במחירים אטרקטיביים מהיצרן לצרכן עם מותג חדש בשם קמליה Camellia ומבצעי השקה שווים.
וואלה שופס תכשיטים

וואלה שופס היא החנות המקוונת הגדולה בארץ. היא קיימת כבר משנת 2000 המציעה מעל 20,000 פריטים למאות אלפי הגולשים שלה. החנות דוגלת במחירים נוחים מהיצרן לצרכן. בוואלה נמכרים מבחר מוצרים, ממכשירי חשמל לבית, רהיטים, צעצועים ועוד. מחיתולים ועד רהיטים. למעשה בוואלה תוכלו לרהט את כל הבית והגינה! ויש אפילו מותגי רהיטים פרטיים כמו Roomz ו-Lucca ברהיטים ו-Happy Toys בצעצועים. בוואלה שמים דגש על המחיר ותמצאו, לדוגמא, לגו ופליימוביל בכ-30% פחות מברשתות הצעצועים. היכולת להציע מחירים אטרקטיביים נובעת מחסכון בפערי התיווך ובהוצאות הנובעות מתחזוקת חנויות בערים ובמרכזי הקניות.
בוואלה מוצעות אפשרויות שונות למשלוח – החל מאיסוף עצמי חינם, Boxit, שליח, שליח מתואם, דואר רשום כשמחירי המשלוח ברובם עד איזור 30-35 ש"ח.
בנוסף, וואלה עושה התאמה אישית של האתר ושל הדיוור הישיר שלה (newsletter) "פרסונליזציה" שמתאימה את מראה האתר והמיילים הנשלחים להעדפות של הגולש/הצרכן בהתאם לפעילות שלו באתר, מה שמקל על הלקוח/ה להגיע למה שהוא או היא רוצה.
 וואלה נכנסת לתחום התכשיטים ומקימה את וואלה שופס תכשיטים. לאחר שגילו בוואלה שיש מקום להוזיל ולהנגיש את מחירי התכשיטים היקרים מאוד בגלל מבנה השוק. כשתכשיט מגיע לחנות הוא עובר כמה וכמה ידיים, מהיצרן, לסיטונאי, לסיטונאי משנה, ועד לחנות. לכל שלב בדרך יש עלויות, הוצאות ותקורות וזה לפעמים מכפיל את מחיר המוצר.  בנוסף, לחנות יש עלויות שכר דירה (ב"פריים לוקיישן" לעתים קרובות), תצוגה, מלאי רב, מוכרנים, ועוד. מחיר התכשיט עלול להיות פי 6 או 8 מהמחיר המקורי. בגלל זה ישנו פער רב בין מחיר התכשיט לצרכן, והמחיר שהצרכן מעריך אותו, לבין המחיר של התכשיט כשהוא יוצא ממפעל היצרן – שהוא כמובן זול יותר.
את כל זה באים בוואלה לצמצם באמצעות שיווק התכשיטים ישירות מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך. בוואלה פנו ישירות ליצרנים – יצרנים ישראליים כחול לבן באיכות גבוהה. בנוסף לקולקציות מן המוכן, וואלה יצרו גם מותג תכשיטים חדש משלהם – קמליה Camellia. מגוון התכשיטים הנמכרים באתר וואלה שופס תכשיטים כולל זהב, כסף, יהלומים, פנינים, סברובסקי.


חנות התכשיטים של וואלה שופס כוללת מאות תכשיטים במחירים זולים במיוחד. תכשיטים שעולים בחנויות האחרות בסביבות 500 ש"ח נמכרים בוואלה שופס באיזור 150-200 ש"ח. לכבוד ההשקה ימכרו כ-10,000 תכשיטים ב-49 ש"ח בלבד במקום במחירם הרגיל שהוא 119-249 ש"ח! עד לתאריך 2.10 או עד גמר המלאי.
הנה כמה דוגמאות (בתמונה מימין לשמאל, מלמעלה למטה):
·         צמיד כסף רודיום 49 (במקום 324) ש"ח
·         עגילים משולש בציפוי זהב ויהלום 99 (במקום 599) ש"ח
·         שרשרת עם תליון עגול זהב 14K ושיבוץ זרקונים 499 (במקום 899) ש"ח
·         שרשרת בציפוי זהב עם תליון שפירית 49 (במקום 179) ש"ח


כשאתם מחפשים תכשיט באתר, אני ממליצה לבחור בקטגוריה הרלוונטית תכשיטים גולדפילד בציפוי זהב, תכשיטי סברובסקי, וכו. כשאתם מסתכלים על תכשיט לחצו על הקישור "לתכונות ומאפיינים" שם תמצאו מידע מפורט על הרכב התכשיט (זהב, כסף, ציפוי או מלא, וכו) וכמו כן מידות. השתמשו בסרגל ביתי ובנייר על מנת לקבל מושג על גודל התכשיט כדי שלא תתאכזבו אחרי הקניה. בנוסף, תמצאו שם מידע על האחריות של המוצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr