יום שני, 19 בדצמבר 2016

מתנות לחנוכה לילדים


חנוכה הוא אחד החגים שמקובל בהם לתת מתנות בחנוכה. הנה כמה רעיונות למתנות לחנוכה לילדים – מעטי נשיפה ליצירה, רובוטים משני צורה, ספרים עם מטוסים להרכבה ועד בשמים לקטנטנים.

BloPens  עטי נשיפה לילדים עם שבלונות (מגיל 4)

העטים האלו פועלים בנשיפה והאפקט שלהם כמו של Air Brush. מכוונים אותם לשבלונה או נייר – ונושפים. הטושים אינם רעילים, הם רחיצים וניתן להשתמש בהם גם כמו בטושים רגילים. יש מגוון שבלונות, חלקם עם דמויות מפורסמות כמו חיות, נסיכות ופרוזן. מתאים לבנים ובנות מגיל 4.

ה BloPens נמכרים במארזים של מספר צבעים ושבלונות (מארז בסיסי, מארז זוהר, מארז נסיכות, מארז פרוזן וכו') המחיר החל מ-29.90 ש"ח.
הנה סרט שמדגים את השימוש ב-BloPens:
  משווק על ידי חברה "הנסיך הקטן" . www.littleprince.co.il

ניתן להשיג  ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.

רובוטים משני צורה ומטוסים (לגילי 3-6)

חברת הנסיך הקטן משיקה מטוסים שמשנים את צורתם לרובוטים וחזרה (99.90 ש"ח). וכן ערכות כמו מטוסי על ג'ט, מטוסי על-דוני אלקטרוני מדבר (כולל מזוודת כלים ואורות מהבהבים, 169.90 ש"ח), מטוסי על-ג'ט עם חלקים מתחלפים מתפרקים ל-14 חלקים שניתן להרכיב אותם בצורות שונות והם גם משמיעים קולות (169.90 ש"ח). יש גם מיני דמויות משנות צורה (39.90 ש"ח) ומטוסי דחוף וסע (59.90 ש"ח).

משווק על ידי חברה "הנסיך הקטן" . www.littleprince.co.il. ניתן להשיג  ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.
סדרת ספרים מרכיבים בכייף (מגיל 4)
סדרת ספרים שכל אחד מכיל 6 דגמי מטוסים או דינוזאורים מעופפים. ההרכבה ממש קלה והמטוסים/דינוזאורים טסים אחר כך באמת! כל ספר מתחיל בהסבר כללי על בניית הדגמים, כולל טיפים הקשורים באוירודינמיקה לייצוב המטוס. בנוסף, לכל דגם יש תאור בסגנון אנציקלופדיה עם "כדאי לדעת" עם מידע, מתי טס (או חי במקרה של דינוזאור) ותכונותיו וכן הוראות הדרכה מפורטות. זהו ספר שהוא גם מלמד תיאוריה, גם עקרונות פרקטיים על כלי טיס והטסתם, גם פעילות הרכבה וגם משחק עם הדגם שבונים – תענוג!
בסדרה "מטוסים שוברי שיאים", "מטוסים מעופפים", "מטוסים מדהימים", "דינוזאורים מעופפים ועוד זוחלים מעופפים" שכל אד מהם כולל מידע שונה ודגמים שונים. מחיר כל ספר 39.90 ש"ח.

הוצאת "דני ספרים". להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

בושם לקטנטנים של Hunny Bunny
סדרת בשמים לילדים – לבנות ויוניסקס. לבנות בושם Hunny Bunny וורדרד, ויוניסקס לבנות ולבנים Hunny Bunny בצבע אפור. גם הקטנים יוכלו להתגנדר ולהנות מבושם בגודל מלא (50 מ"ל) מחיר – 19.90 ש"ח. הבושם מסדרה חדשה של ביוטיקייר (הכוללים אקססוריז כמו סרטים, סיכות ועוד) של מוצרים ממותגים "ארנבון לבן" שמסמל שלא נוסו על בעלי חיים, אחד מהעקרונות של ביוטיקייר, שמוצריה אינם מנוסים על בעלי חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr