יום שבת, 17 בדצמבר 2016

סדרת טיפוח לשיער Gliss Magnificent Strength

סדרת טיפוח לשיער Gliss Magnificent Strength. הסדרה החדשה מקצועית לשיקום וטיפוח השיער המכילה מכילה קרטין נוזלי, חלבון שחודר לסיב השיער לכל אורכו ומחזק אותו פי 20 ומגן עליו מפני נזקים עתידיים!
הסדרה החדשה מבית שוורצקוף, סדרת טיפוח לשיער Gliss Magnificent Strength, מכילה שילוב פרוטאינים שמתמודדים עם בעית חוסר החלבון בשיער (בעיה שמופיעה ככל שהשיער ארוך יותר). הפרוטאין העיקרי הוא קרטין נוזלי. קרטין, אגב, הוא חלבון סיבי בלתי מסיס שיוצר את השכבה הקרנית הכוללת שיער, ציפרניים ומעטפת העור. הקרטין נפגע עם הזמן מתנאי מזג האויר, הסביבה (מים, כלור, אבנית, מלחים), מצביעה, החלקה וכו' והסדרה החדשה עוזרת לשקם אותו. הסדרה החדשה מצליחה להחדיר את הפרוטאין לשיער ולשמור אותו שם. היא נותנת בדרך ברק נהדר לשיער. 


עידן בר ממספרת IdanBar במודיעין מספר על הנסיון שלו עם לקוחות בשימוש בסדרת טיפוח לשיער של Gliss. הוא נתן ללקוחות עם בעיות שונות בשיער להשתמש במוצרים שהתאים להן מהסדרה במשך כשבועיים וצילם את המצב לפני ואחרי הטיפול. התוצאה: היום כבר לא צריך לגזור את השיער כשיש קצוות מפוצלים ונזק לשיער. הנה תמונה של לפני ואחרי הטיפול שהוא צילם. ניתן לראות מימין (לפני) שהשיער מפוצל, לא אחיד ועם הרבה נזק סביבתי. אחרי שבועיים של חפיפה עם המוצרים החדשים של גליס, בתמונה משמאל (אחרי) השיער השתקם ואין צורך לגזור מעבר לסנטימטר או שניים בקצה.

בסדרה Gliss Magnificent Strength יש 6 סטים של מוצרים לשיער במצבים שונים. החל ממיליון גלוס (התכלת) שמקנה לשיער חיוניות וברק. האדום הוא לשיער צבוע ומגן על השיער שלא ידהה (מצב שבמיוחד בולט בשיער שצבוע בגווני אדום),  הורוד עם סרום אמינו פרוטאין מקנה לחות, הכתום מחזק, והצהוב והשחור למצבים קיצוניים יותר. 

עידן מסביר שניתן לשלב בין מוצרי הסרה. אפשר להתחיל עם סדרת שיקום ואז לעבור לסדרה אחרת פחות פעילה כשהשיקום הסתיים.
טיפ: אם אינך יודעת אילו מוצרים מהסדרה מתאימים לך, הסדרה הכתומה טובה לטווח רחב של שיער.
למרות שהשיער שלי לא צבוע ובמצב טוב והתכשירים המתאימים לו הם מיליון גלוס (התכלת) להענקת ברק, קיבלתי להתנסות את הסדרה הכתומה, זו שמתאימה לטווח רחב של סוגי שיער. הריח של התכשירים מאוד עדין ולא בולט. את המסיכה יש להשאיר רק כדקה על הראש (הרבה פחות ממסיכות אחרות). כבר אחרי שימוש בודד השיער מאוד רך, מסתדר בקלות וקיבל מעט יותר ברק ביחס למצבו טרם החפיפה. גליס הוא אחד המותגים האהובים עלי ואני ממליצה עליו בחום! 

גליס: צילום יח"צ
ולסיום, כמה טיפים של עידן לטיפוח השיער:
·         השתמשו תמיד בקונדישיונר, הוא מאזן את החומציות של השיער שיוצאת מאיזון בעקבות החפיפה
·         אם המסיכה גורמת להורדת נפח השיער, הפכו את הסדר – קודם השתמשו במסיכה, ואחר כך חפפו.
·         סרום "סוגר" את הלחות בשיער ולכן מומלץ להשתמש בו
·         אם יש קשרים וקושי בסירוק (למשל, אצל ילדות) כדאי להשתמש במסיכה ללא שטיפה
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr