יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

קרמים של ניוטרוגי'נה – פתרון ליובש בחורף

קרמים של ניוטרוגי'נה נותנים פתרון מעולה ליובש בחורף ובכלל תמיד. בין הקרמים תמצאו תחליב גוף מועשר וקרם לחות עשיר אינטרנסיבי לעור יבש וקרם ידיים רגיל ומרוכז. מצרפת קצת מידע על הקרמים וטיפים לשמירה על עור הידיים מיובש.
עוד מעט חורף ובארץ בקושי קר אבל בעיקר יבש. מעקצץ בכל הגוף ובעיקר – יבש בידיים שחשופות למים וחומרי ניקוי. כבר הבאתי כמה פתרונות ליובש לאחרונה. אחד המותגים שמככב אצלי בכל העונות הוא ניוטרוגי'נה. חברה נורבגית נהדרת עם מוצרים איכותיים, לא ריחניים מדי ולא מגרים. אני משלבת את השימוש בכל המוצרים ותמיד הקרם של ניוטרוג'ינה אצלי בתיק וליד המיטה והכיור במטבח. 


הקרמים של ניוטרוגי'נה מספקים לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס. ויש כמה מוצרים שמתאימים במיוחד לחורף: תחליב גוף מועשר לעור יבש, קרם לחות עשיר אינטרנטיבי לעור יבש עד יבש מאוד, וקרם ידיים מרוכז.
·         תחליב גוף מועשר לעור יבש  תחליב לחות שהוכח קלינית שמחדיר את הלחות לעומק עד 10 שכבות העור ומחזיק עד 24 שעות. התחליב אינו שמנוני ונספג היטב כך שאין צורך להמתין לפני שמתלבשים. הבישום שלו מאוד עדין. מתאים לשימוש יומיומי. מכיל: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 44.60 ש"ח.
·         קרם לחות עשיר אינטנסיבי לעור יבש עד יבש מאוד  זהו קרם עשיר מאוד המותאם במיוחד לעור יבש. עם זאת, הוא אינו דביק ונספג מהר. מכיל: 300 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 300 ש"ח.
·         קרם ידיים מרוכז זהו קרם ידיים מרוכז במיוחד המכיל גם ויטמין E. הוא בעל פעולה משולשת: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה, והחדרת לחות בריכוז גבוה לעור. הוא סמיך מאוד וקצת שקוף ובמריחה יש הרגשה שמנונית, אולם כשאר הקרמים, הוא נספג היטב ואחרי המתנה קצרה התוצאות מצויינות. קרם הידיים מתאים במיוחד לתנאי החורף והיובש הקיצוניים בגלל שהוא מעט יותר כבד מהאחרים. מכיל: 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 30 ש"ח. 

כל התכשירים מבוססים על הפטנט "הנוסחה הנורבגית" ללחות לעור והם מצטרפים לתכשירים הנהדרים האחרים של ניוטרוגי'נה שהמלצתי עליהם בעבר פה.
על מנת לשמור על עור הידיים, מרחו קרמים של ניוטרוגי'נה והקפידו על הטיפים הבאים:
·         הרטיבו את הידיים כמה שפחות
·         השתמשו בכפפות במטבח
·         השתמשו במים פושרים ובסבון עדין
·         ייבשו את הידיים בעדינות ולא בשפשוף
·         מרחו לחות מיד אחרי ייבוש הידיים כשהן עדיין לחות
·         כשאתם יוצאים לשמש השתמשו בקרם הגנה גם לידיים (ובארץ יש הרבה שמש גם בחורף)
את הקרמים של ניוטרוגי'נה ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק השונות.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr